Η αισθητική εξέλιξη των τίτλων στα videogames

Η αισθητική εξέλιξη των τίτλων στα videogames Facebook Twitter
8

22 χρόνια εξέλιξης των τίτλων των videogames και πως αυτοί επηρεάστηκαν αισθητικά από τους κινηματογραφικούς τίτλους ταινιών που εξελίσσονταν παράλληλα, παρουσιάζει το παρακάτω βίντεο.

Υπεύθυνο για την παραγωγή είναι το καταπληκτικό site art of the title,  που εντρυφεί στην τέχνη των τίτλων αρχής και τέλους των κινηματογραφικών ταινιών.

Απολάυστε το και πείτε μας στα σχόλια ποιο είναι το αγαπημένο σας videogame:

Τech & Science
8

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Ε.Ε. αποσύρει iPhone από την αγορά λόγω υπερβολικής ακτινοβολίας

Τech & Science / Η ΕΕ αποσύρει iPhone από την αγορά λόγω υπερβολικής ακτινοβολίας

Η υπόθεση ξεκίνησε στη Γαλλία, όταν τεχνικοί έλεγχοι αποκάλυψαν ότι το συγκεκριμένο μοντέλο ξεπερνούσε το όριο SAR, δηλαδή τον δείκτη που υπολογίζει πόση ακτινοβολία απορροφά ο ανθρώπινος οργανισμός
LIFO NEWSROOM
Αυξάνονται τα κρούσματα υπνικής άπνοιας στους καύσωνες

Τech & Science / Αυξάνονται τα κρούσματα υπνικής άπνοιας στους καύσωνες

Η υπνική άπνοια, κατά την οποία η αναπνοή του ατόμου διακόπτεται κατά τη διάρκεια της νύχτας, δεν προκαλεί απλώς υπερβολική υπνηλία, αλλά μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο υπέρτασης, εγκεφαλικού επεισοδίου, καρδιακών παθήσεων και διαβήτη τύπου 2
LIFO NEWSROOM
Παγκόσμια βλάβη στη Microsoft: Προβλήματα σε Outlook, Teams, Minecraft και μεγάλες εταιρείες

Τech & Science / Παγκόσμια βλάβη στη Microsoft: Προβλήματα σε Outlook, Teams, Minecraft και μεγάλες εταιρείες

Η εταιρεία αναφέρει ότι «ορισμένοι χρήστες του Microsoft 365 ενδέχεται να αντιμετωπίζουν καθυστερήσεις ή δυσκολίες σύνδεσης», ενώ οι μηχανικοί της εργάζονται για την πλήρη αποκατάσταση των υπηρεσιών
LIFO NEWSROOM
Τουρκία: Σπίτι στην Πισιδία χτίστηκε με λίθους που φέρουν στα ελληνικά επιστολή του Ρωμαίου αυτοκράτορα Καρακάλλα

Τech & Science / Τουρκία: Σπίτι στην Πισιδία χτίστηκε με λίθους που φέρουν στα ελληνικά επιστολή του Ρωμαίου αυτοκράτορα Καρακάλλα

Το σπίτι χτίστηκε τη δεκαετία του 1950 από κατοίκους που, δίχως να το γνωρίζουν, χρησιμοποίησαν πέτρες από τα ερείπια της αρχαίας πόλης Τακίνα στο Πολυδώριο Πισιδίας
LIFO NEWSROOM
Ιταλία: Χωριό της Εποχής του Χαλκού, ηλικίας 3.000 ετών εντοπίστηκε στον βυθό της λίμνης Mezzano

Τech & Science / Ιταλία: Χωριό της Εποχής του Χαλκού, ηλικίας 3.000 ετών εντοπίστηκε στον βυθό της λίμνης Mezzano

Η υποβρύχια έρευνα στη λίμνη Mezzano της Ιταλίας αποκάλυψε προϊστορικό χωριό της Εποχής του Χαλκού, με άριστα διατηρημένα αντικείμενα και ξύλινους πασσάλους που μαρτυρούν τη ζωή και την τεχνολογία μιας χαμένης κοινότητας πριν από 3.000 χρόνια
LIFO NEWSROOM

σχόλια

5 σχόλια
Πολλα τα αγαπημένα, ξεκινώντας από το Pyjαmαrαmα και το Mαnic Miner σε Spectrum 48 φίλων, που τα θυμαμαι για το εκπληκτικό τους gαmeplαy κ τη μοναδική ατμόσφαιρα. Και αλλα gαmes, που έπαιζα πιο μετα στο δικό μου αmstrαd, τα θυμαμαι κυρίως για την ιδιαίτερη ατμόσφαιρα που είχε το καθένα τους, και ας ήταν μαπα στο παίξιμο καποια από αυτα. Π.χ. Ghost n goblins, Glider Rider, Cαptαin Blood. Οι περιορισμένες δυνατότητες που ειχαν τοτε οι προγραμματιστές, κ' το γεγονος ότι για το καθε παιχνίδι δούλευαν μόνο 1-2 ατομα και όχι οι απρόσωπες ομαδες των σημερινών εταιριών, τους αναγκαζε να δουλέψουν τη φαντασια τους για να κανουν τα παιχνίδια θελκτικα. Εδώ μιλαμε υπήρχαν gαmes από τα οποία έλλειπαν τελείως τα γραφικα (text αdventures), και όμως μας καθήλωναν τότε! Λίγο πιο μετα βγήκαν τα φιλόδοξα Pirαtes, Defender of the Crown και Sim City που ανοιξαν τη νέα εποχή των strαtegy, τα οποία βασίλεψαν τη δεκαετία του '90. από εκείνη την εποχή θυμαμαι να απολαμβανω το Cαesαr 3 και το Colonizαtion. Παιχνιδαρες! ΜΕτα, στο xbox 360 τις καλύτερες στιγμές τις οφείλω στα Crαckdown, Sαints Row 2 (κ τα δύο co-op) και Fαr Cry 2 -multiplαyer με custom χαρτες