Η Χάρις Αλεξίου βρέθηκε στη γενέτειρά της, τη Θήβα, για την ονοματοδοσία του Δημοτικού Ωδείου που πλέον φέρει το όνομά της. Συγκινημένη, μίλησε για το ωδείο ως «ένα σπίτι που γεννιούνται όνειρα» και τραγούδησε τη «Μπαλάντα της Ιφιγένειας», αφιερωμένη στη μητέρα της.
THE LIFO TEAM