Wendy's: Γιατί ο ιδρυτής τους έδωσε το όνομα της κόρης του στην αυτοκρατορία του μπέργκερ και το μετάνιωσε

 Facebook Twitter
Φωτ. UNSPLASH
0

Το Wendy's, μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες fast food στις ΗΠΑ, έχει συνδυάσει το όνομά του με τα γευστικά του burgers. Ωστόσο, λίγοι είναι αυτοί που γνωρίζουν την ιστορία πίσω από την ονομασία του.

Ήταν 1969 όταν ο Dave Thomas, ένας επιτυχημένος ιδιοκτήτης franchise εστιατορίων KFC και προστατευόμενος του ιδρυτή της αλυσίδας, συνταγματάρχη Sanders, πίστεψε ότι η αγορά ζητούσε ένα διαφορετικό fast food.

Στόχος του ήταν να ανοίξει ένα εστιατόριο με burgers που δεν θα απευθύνεται σε παιδιά, αλλά σε νεαρούς, συγκεκριμένα τη γενιά των Baby Boomers, που θα ήθελαν να απολαύσουν κάτι πιο ποιοτικό, πληρώνοντας ακόμα και περισσότερο.

Wendy's: Γιατί ο ιδρυτής τους έδωσε το όνομα της κόρης του στην αυτοκρατορία του μπέργκερ και το μετάνιωσε Facebook Twitter
Φωτ.: GETTY IMAGES

Ωστόσο, όπως αναφέρει το CNN, υπήρχε ένα πρόβλημα. Δυσκολευόταν να επιλέξει το όνομα που θα έδινε στο εστιατόριο που θα άνοιγε.

Ο Dave Thomas, πατέρας πέντε παιδιών, ήθελε να δημιουργήσει μία επιχείρηση με οικογενειακό χαρακτήρα. Ο ίδιος ήθελε να δημιουργήσει μία μασκότ για να υπάρχει μια συναισθηματική σύνδεση με τους πελάτες και μία προσωπική ταυτότητα συνδεδεμένη με το εστιατόριο. Μετά από σκέψεις κατέληξε πως το καλύτερο όνομα για την επιχείρησή του και τη μασκότ θα ήταν αυτό από το τέταρτο παιδί του. Η Melinda Lou, η 8χρονη κόρη του, απέκτησε το παρατσούκλι Wenda όταν γεννήθηκε, καθώς τα αδέρφια της δεν μπορούσαν να προφέρουν το όνομά της. Στην πορεία, η οικογένειά της άρχισε να την αποκαλεί Wendy.

Έτσι, ο Dave Thomas είπε μία ημέρα στην κόρη του να κάνει τα μαλλιά της κοτσιδάκια για να την φωτογραφίσει. Φορούσε ένα φόρεμα με μπλε και άσπρες ρίγες που είχε ράψει η μητέρα της και με αυτό, θα γινόταν η μασκότ των Wendy’s, με την εικόνα της να γίνεται αναγνωρίσιμη σε όλο τον κόσμο.

«Για μένα, δεν υπήρχε πιο ελκυστική διαφήμιση από ένα κοριτσάκι, χαμογελαστό και ροδαλό» να απολαμβάνει ένα χάμπουργκερ, είπε ο Thomas. «Το καθαρό πρόσωπό της με τις φακίδες ήταν αυτό που έψαχνα. Ήξερα ότι αυτό ήταν το όνομα και η εικόνα για την επιχείρηση».

Wendy's: Γιατί ο ιδρυτής τους έδωσε το όνομα της κόρης του στην αυτοκρατορία του μπέργκερ και το μετάνιωσε Facebook Twitter
Φωτ.: GETTY IMAGES

Ωστόσο, ο Thomas μετάνιωσε γι΄αυτή την απόφαση, καθώς όπως υποστήριξε, η κόρη του δέχθηκε μεγάλη πίεση από την υπερβολική δημοσιότητα.

«Έχασε λίγο από την ιδιωτικότητά της», είπε στην αυτοβιογραφία του. «Επειδή μερικοί άνθρωποι εξακολουθούν να την παίρνουν για τον επίσημο εκπρόσωπο της εταιρείας, μερικές φορές διστάζει να πει τη γνώμη της. Δεν την κατηγορώ», ανέφερε σύμφωνα με το CNN.

Πριν πεθάνει ο Thomas το 2002, ζήτησε συγγνώμη από την κόρη του που έδωσε το όνομά της στο εστιατόριο.

Ο Thomas της είπε: «Έπρεπε να είχα δώσει το δικό μου όνομα, γιατί σε πίεζε πολύ», θυμάται η Wendy Thomas-Morse, η οποία αργότερα έγινε άνοιξε το δικό της franchise των Wendy’s.

Με πληροφορίες από CNN

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ντόναλντ Τραμπ: «Πλήρης εξουσιοδότηση» στους πράκτορες της ICE να αντιδρούν σε επιθέσεις

Διεθνή / Ντόναλντ Τραμπ: «Πλήρης εξουσιοδότηση» στους πράκτορες της ICE να αντιδρούν σε επιθέσεις

Ο Ντόναλντ Τραμπ έδωσε απόλυτη εξουσιοδότηση στις ομοσπονδιακές αρχές μετανάστευσης να προστατεύουν τον εαυτό τους μετά από συγκρούσεις με διαδηλωτές σε εφόδους στην Καλιφόρνια. Συλλήψεις, τραυματισμοί και οργισμένες αντιδράσεις πολιτικών
LIFO NEWSROOM
Ισπανία: «Κόκκινος συναγερμός» στην Καταλονία λόγω ισχυρών βροχών - Σταμάτησαν τα τρένα

Διεθνή / Ισπανία: «Κόκκινος συναγερμός» στην Καταλονία λόγω ισχυρών βροχών - Σταμάτησαν τα τρένα

Η μετεωρολογική υπηρεσία Aemet προειδοποιεί ότι σε περιοχές γύρω από τη Βαρκελώνη και την Ταραγόνα είναι πιθανό να πέσουν έως και 90 χιλιοστά βροχής μέσα σε μόλις μία ώρα
LIFO NEWSROOM
«Superfake» τσάντες: Το νέο φαινόμενο που σαρώνει στη Gen Ζ

Διεθνή / «Superfake» τσάντες: Το νέο φαινόμενο που σαρώνει στη Gen Ζ

Η νέα γενιά «superfake» επώνυμων τσαντών απειλεί τη βιομηχανία της πολυτελείας, καθώς οι Gen Z καταναλωτές στρέφονται σε ρεαλιστικά αντίγραφα με χαμηλότερο κόστος. Πώς το TikTok, οι influencers και η τεχνολογία αλλάζουν το παιχνίδι.
LIFO NEWSROOM
Ο Μακρόν «αποδοκιμάζει» τους δασμούς Τραμπ και καλεί την Ευρώπη να υπερασπιστεί τα συμφέροντά της

Διεθνή / Ο Μακρόν «αποδοκιμάζει» τους δασμούς Τραμπ και καλεί την Ευρώπη να υπερασπιστεί τα συμφέροντά της

Ο Γάλλος πρόεδρος καλεί συγκριμένα την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να "επιταχύνει την προετοιμασία αξιόπιστων αντιμέτρων, με την κινητοποίηση όλων των εργαλείων που έχει στη διάθεσή της"
LIFO NEWSROOM
Πώς ο πόλεμος Ισραήλ-Ιράν ωφελεί την Τουρκία και αλλάζει τις ισορροπίες στη Μέση Ανατολή

Ανάλυση / Ο πόλεμος Ισραήλ-Ιράν ωφελεί την Τουρκία και αλλάζει τις ισορροπίες στη Μέση Ανατολή

Ο πόλεμος Ισραήλ-Ιράν δημιούργησε νέες γεωπολιτικές ευκαιρίες για την Τουρκία - Πώς η Άγκυρα επιχειρεί να εκμεταλλευτεί την αποδυνάμωση της Τεχεράνης σε Ιράκ, Συρία και Νότιο Καύκασο
ΠΕΤΡΟΣ ΚΡΑΝΙΑΣ
Πώς οι Κινέζοι κατασκευαστές αυτοκινήτων ξεπέρασαν Tesla, VW και GM: Το μυστικό πίσω από την παγκόσμια κυριαρχία

Διεθνή / Πώς οι Κινέζοι κατασκευαστές αυτοκινήτων ξεπέρασαν Tesla, VW και GM: Το μυστικό πίσω από την παγκόσμια κυριαρχία

Οι κινέζοι κατασκευαστές αυτοκινήτων όπως η BYD και η Chery κατακτούν την παγκόσμια αγορά με ταχύτητα και ευελιξία που σοκάρουν τους παραδοσιακούς γίγαντες όπως η Tesla και η Volkswagen
LIFO NEWSROOM