Τραμπ: Ο τρόπος που χρησιμοποιώ τα social media δεν είναι προεδρικός, είναι σύγχρονα προεδρικός

Τραμπ: Ο τρόπος που χρησιμοποιώ τα social media δεν είναι προεδρικός, είναι σύγχρονα προεδρικός Facebook Twitter
0

Ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ υπερασπίστηκε τον τρόπο που χρησιμοποιεί τα social media, έπειτα από μια αντιπαράθεση που έχει ξεσπάσει μετά τα σχόλια που έκανε στο Twitter για δύο παρουσιαστές του τηλεοπτικού δικτύου MSNBC.


«Ο τρόπος που χρησιμοποιώ τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι προεδρικός, είναι σύγχρονα προεδρικός», έγραψε στο Twiiter χθες Σάββατο.


Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα ο Τραμπ είχε εξαπολύσει προσωπική επίθεση εναντίον της Μίκα Μπρεζίνσκι και του Τζο Σκάρμπόροου, των παρουσιαστών της εκπομπής Morning Joe. Τα σχόλιά του στο Twitter καταδίκασαν τόσοι οι Δημοκρατικοί, όσο και οι Ρεπουμπλικάνοι, αν και ο Λευκός Οίκος έσπευσε να τον υπερασπιστεί.


Σύμβουλοι του Τραμπ έχουν εκφράσει στο παρελθόν την ανησυχία τους για τις αναρτήσεις του. Ωστόσο χθες ο Αμερικανός πρόεδρος επεσήμανε ότι οι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης του δίνουν την ευκαιρία να επικοινωνεί απευθείας με τους πολίτες, παρακάμπτοντας τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης, το περιεχόμενο των οποίων χαρακτηρίζει «ψευδείς ειδήσεις».


«Τα ψευδή και κίβδηλα μέσα ενημέρωσης προσπαθούν σκληρά να πείσουν τους Ρεπουμπλικάνους και άλλους ότι δεν θα πρέπει να χρησιμοποιώ τα social media», ανήρτησε στο Twitter. «Όμως θυμηθείτε, κέρδισα τις εκλογές του 2016 με τις συνεντεύξεις, τις ομιλίες και τα social media», τόνισε.


Παράλληλα ο Αμερικανός πρόεδρος επιτέθηκε και εναντίον του CNN, αφού το τηλεοπτικό δίκτυο απέσυρε ένα άρθρο του στο οποίο ανέφερε ότι ένας από τους συμβούλους του Τραμπ ελέγχεται από το Κογκρέσο. «Είμαι εξαιρετικά χαρούμενος που βλέπω ότι το @CNN επιτέλους αποκαλύφθηκε ως #FakeNews και δημοσιογραφία σκουπιδιών. Επιτέλους!».


Το θέμα αυτό, που τελικά αποσύρθηκε από τον ιστότοπο του CNN έπειτα από εσωτερική έρευνα, είχε ως αποτέλεσμα την παραίτηση τριών δημοσιογράφων του τηλεοπτικού δικτύου. Ο Τραμπ έχει επανειλημμένα κατηγορήσει το CNN για ψευδείς ειδήσεις, ενώ για τον ιστότοπο Buzzfeed έχει πει ότι είναι «ένας αποτυχημένος σωρός σκουπιδιών».

Ο Αμερικανός πρόεδρος έχει περισσότερους από 33 εκατομμύρια ακόλουθους στο Twitter. Οι αναρτήσεις του έχουν προκαλέσει την καταδίκη τόσο πολιτικών όσο και δημοσιογράφων.


Κάποιοι θεωρούν τη γλώσσα που χρησιμοποιεί ο Τραμπ ακατάλληλη για έναν πρόεδρο. Την Παρασκευή το κύριο άρθρο της New York Post με θέμα τα tweets του Τραμπ αποτελούταν από τρεις μόλις λέξεις: «Σταμάτα. Απλώς σταμάτα».


Πηγή: ΑΠΕ- ΜΠΕ από BBC)

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οργή για τις αντιεμβολιαστικές δηλώσεις Κένεντι μετά την ένοπλη επίθεση στην Ατλάντα

Διεθνή / Οργή για τις αντιεμβολιαστικές δηλώσεις Κένεντι μετά την ένοπλη επίθεση στην Ατλάντα

Οι υπάλληλοι του οργανισμού καταγγέλλουν ότι η μακροχρόνια ρητορική του Κένεντι κατά των εμβολίων, συμπεριλαμβανομένων αυτών για τον κορωνοϊό, έχει τροφοδοτήσει το κλίμα εχθρότητας απέναντι στη δημόσια υγεία
LIFO NEWSROOM
Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ και κυβέρνηση Τραμπ προς διακανονισμό $500 εκατ. και αποκατάσταση ομοσπονδιακής χρηματοδότησης

Διεθνή / Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ και κυβέρνηση Τραμπ προς διακανονισμό $500 εκατ. και αποκατάσταση ομοσπονδιακής χρηματοδότησης

Το πανεπιστήμιο Χάρβαρντ συμφωνεί να ξοδέψει $500 εκατ. σε εκπαιδευτικά προγράμματα για να αποκαταστήσει δισεκατομμύρια δολάρια ομοσπονδιακής χρηματοδότησης, κλείνοντας μήνες αντιπαράθεσης με τη διακυβέρνηση Τραμπ
LIFO NEWSROOM
Από «πασιφίστρια» η Ιαπωνία γίνεται μεγάλος εξαγωγέας όπλων με την επιλογή της Mitsubishi για φρεγάτες

Διεθνή / Ιαπωνία: Από ειρηνευτική δύναμη γίνεται μεγάλος εξαγωγέας όπλων με την επιλογή της Mitsubishi για φρεγάτες

Η συμφωνία Αυστραλίας-Mitsubishi ύψους 6,5 δισ. δολαρίων για φρεγάτες είναι η πρώτη μεγάλη διεθνής πώληση ιαπωνικού οπλικού συστήματος μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Ο Σέργκει Μοσούνωφ εξαγοράζει τη Fabergé έναντι 50 εκατ. δολαρίων

Διεθνή / Η Φαμπερζέ των αυτοκρατορικών αυγών περνά στα χέρια του Σέργκει Μοσούνωφ έναντι 50 εκατ. δολαρίων

Ο επιχειρηματίας Σέργκει Μοσούνωφ απέκτησε το διάσημο brand Φαμπερζέ, γνωστό για τα πολυτελή κοσμήματα και τα περίφημα αυγά, σε μια συμφωνία ύψους 50 εκατ. δολαρίων, συνεχίζοντας την κληρονομιά της εμβληματικής μάρκας
LIFO NEWSROOM