Second hand ρούχα στα πολυκαταστήματα: Η αγορά μεταχειρισμένων έφτασε στις μεγάλες αλυσίδες

Second hand ρούχα στα πολυκαταστήματα: Η αγορά μεταχειρισμένων έφτασε στις μεγάλες αλυσίδες Facebook Twitter
0

Η έκρηξη στον τομέα της second hand ένδυσης και υπόδυσης δεν είναι κάτι νέο. Ωστόσο η πανδημία έφερε ακόμη πιο έντονα στο δημόσιο διάλογο θέματα όπως η βιωσιμότητα και η προστασία του περιβάλλοντος.

«Η μόδα των second hand γίνεται όλο και πιο δημοφιλής και έχει τη δυνατότητα στα επόμενα δέκα χρόνια να διεκδικήσει το 20% της αγοράς» αναφέρει η μελέτη με τίτλο «Μόδα 2030» που εκπόνησε η συμβουλευτική εταιρεία KPMG μαζί με το Ινστιτούτο Εμπορικών Ερευνών ΕΗΙ.

Η τάση των second hand έχει φτάσει πλέον και στις μεγάλες αλυσίδες. Δίπλα στα ράφια με τις ολοκαίνουργιες συλλογές υπήρχαν και ράφια με μεταχειρισμένα ρούχα. Στο C&Α εξέπληξε πολλούς η συνεργασία με το pop-up κατάστημα μεταχειρισμένων Carou. Η συνεργασία είναι μέρος της προσπάθειας της αλυσίδας C&Α για περισσότερη βιωσιμότητα, σύμφωνα με εκπρόσωπο του ομίλου.

Μέχρι στιγμής οι πελάτες έχουν υποδεχθεί το νέο εγχείρημα θετικά. Ο ίδιος όμιλος στη Γαλλία προσφέρει διαδικτυακά τη δυνατότητα αγοράς μεταχειρισμένων ρούχων C&Α.

Από την πλευρά του το γερμανικό κατάστημα Breuninger έχει ξεκινήσει επίσης συνεργασία με το Vite EnVogue, που εξειδικεύεται στη μεταπώληση μεταχειρισμένων επώνυμων ρούχων και αξεσουάρ από μεγάλους οίκους, όπως Chanel, Ρrada ή Gucci. Το Karstadt στο Βερολίνο έχει φτιάξει ειδικό χώρο στον τρίτο του όροφο με μεταχειρισμένα είδη.

Kαι μεγάλοι οίκοι πλέον στην ίδια λογική

Την ίδια γραμμή πέρα από μάρκες fast fashion ακολουθούν πλέον και μεγάλοι οίκοι. Η πολυεθνική Kering που ειδικεύεται σε μεγάλα brand όπως Gucci, Saint Laurent, Bottega Veneta έχει επίσης ανακαλύψει τον κόσμο των μεταχειρισμένων, εγκαινιάζοντας συνεργασία με την πλατφόρμα second hand πολυτελών ειδών Vestiaire Collective.

Ο Φρανσουά Ανρί Πινό, επικεφαλής του ομίλου Κering επισημαίνει πως «τα μεταχειρισμένα πολυτελή είδη ένδυσης αποτελούν μια πραγματική και καλά εδραιωμένη τάση, ειδικά μεταξύ των νεότερων πελατών»

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του Ινστιτούτου του Βούπερταλ σε συνεργασία με το E-bay που έγινε στην μεγάλη αγορά της Γερμανίας, το 57% των καταναλωτών δηλώνουν ότι έχουν στο σπίτι τους παλιά ρούχα, αξεσουάρ και παπούτσια που δεν έχουν φορέσει τους τελευταίους δώδεκα μήνες.

Με πληροφορίες από Deutsche Welle

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΗΠΑ: Η ICE σχεδιάζει άμεσες απελάσεις μεταναστών σε τρίτες χώρες χωρίς εγγυήσεις ασφαλείας

Διεθνή / ΗΠΑ: Η ICE σχεδιάζει άμεσες απελάσεις μεταναστών σε τρίτες χώρες χωρίς εγγυήσεις ασφαλείας

Η νέα πολιτική των ΗΠΑ επιτρέπει την απέλαση μεταναστών σε τρίτες χώρες με μόλις 6 ώρες ειδοποίηση και χωρίς εγγυήσεις κατά των βασανιστηρίων. Τι προβλέπει το υπόμνημα της ICE
LIFO NEWSROOM
Φαιντανύλη και Κίνα: Το Πεκίνο σφίγγει τα μέτρα – Αντιδρά στους δασμούς Τραμπ

Διεθνή / Φαιντανύλη και Κίνα: Το Πεκίνο αυξάνει τα μέτρα – Αντιδρά στους δασμούς Τραμπ

Η Κίνα επεκτείνει τον έλεγχο σε προδρόμους της φαιντανύλης και δηλώνει ανοιχτή σε συνεργασία με τις ΗΠΑ, παρά την ένταση που προκαλούν οι νέοι δασμοί του Τραμπ για τα οπιοειδή
LIFO NEWSROOM
Ντόναλντ Τραμπ: «Πλήρης εξουσιοδότηση» στους πράκτορες της ICE να αντιδρούν σε επιθέσεις

Διεθνή / Ντόναλντ Τραμπ: «Πλήρης εξουσιοδότηση» στους πράκτορες της ICE να αντιδρούν σε επιθέσεις

Ο Ντόναλντ Τραμπ έδωσε απόλυτη εξουσιοδότηση στις ομοσπονδιακές αρχές μετανάστευσης να προστατεύουν τον εαυτό τους μετά από συγκρούσεις με διαδηλωτές σε εφόδους στην Καλιφόρνια. Συλλήψεις, τραυματισμοί και οργισμένες αντιδράσεις πολιτικών
LIFO NEWSROOM
Ισπανία: «Κόκκινος συναγερμός» στην Καταλονία λόγω ισχυρών βροχών - Σταμάτησαν τα τρένα

Διεθνή / Ισπανία: «Κόκκινος συναγερμός» στην Καταλονία λόγω ισχυρών βροχών - Σταμάτησαν τα τρένα

Η μετεωρολογική υπηρεσία Aemet προειδοποιεί ότι σε περιοχές γύρω από τη Βαρκελώνη και την Ταραγόνα είναι πιθανό να πέσουν έως και 90 χιλιοστά βροχής μέσα σε μόλις μία ώρα
LIFO NEWSROOM
«Superfake» τσάντες: Το νέο φαινόμενο που σαρώνει στη Gen Ζ

Διεθνή / «Superfake» τσάντες: Το νέο φαινόμενο που σαρώνει στη Gen Ζ

Η νέα γενιά «superfake» επώνυμων τσαντών απειλεί τη βιομηχανία της πολυτελείας, καθώς οι Gen Z καταναλωτές στρέφονται σε ρεαλιστικά αντίγραφα με χαμηλότερο κόστος. Πώς το TikTok, οι influencers και η τεχνολογία αλλάζουν το παιχνίδι.
LIFO NEWSROOM