Σε αυτές τις χώρες καλύτερα να μην μπεις ποτέ σε αυτοκίνητο

Σε αυτές τις χώρες καλύτερα να μην μπεις ποτέ σε αυτοκίνητο Facebook Twitter
2
Σε αυτές τις χώρες καλύτερα να μην μπεις ποτέ σε αυτοκίνητο Facebook Twitter

Αν και οι φήμες θέλουν τους Έλληνες να είναι από τους χειρότερους οδηγούς στον κόσμο, ωστόσο σύμφωνα με στοιχεία του Waze -μια GPS εφαρμογή με περισσότερους από 30 εκατ. χρήστες που συλλέγει δεδομένα για την κίνηση στους δρόμους- στο Ελ Σαβαδόρ κάθε βόλτα με το αυτοκίνητο είναι εφάμιλλη με ταξίδι περιπέτειας.

Όπως προκύπτει από τα στοιχεία, οι χειρότεροι οδηγοί παγκοσμίως απαντώνται στο Ελ Σαλβαδόρ, με 7 από τις 10 χώρες που απαρτίζουν τη συγκεκριμένη δεκάδα να ανήκουν στη Λατινική Αμερική.

Στον αντίποδα, Ολλανδοί, Λετονοί και Αμερικανοί συγαταλέγονται στους πιο προσεκτικούς οδηγούς.

Σε αυτές τις χώρες καλύτερα να μην μπεις ποτέ σε αυτοκίνητο Facebook Twitter
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Η Gen Z μίλησε»: Στο Νεπάλ οι φοιτητές διάλεξαν για μεταβατική πρωθυπουργό μια 73χρονη πρώην ανώτατη δικαστή

Διεθνή / «Η Gen Z μίλησε»: Στο Νεπάλ οι φοιτητές διάλεξαν για μεταβατική πρωθυπουργό μια 73χρονη πρώην ανώτατη δικαστή

Ο διορισμός της Σουσίλα Κάρκι ήταν απαίτηση των φοιτητών που βγήκαν μαζικά στους δρόμους καταγγέλλοντας τη διαφθορά και την απαγόρευση των social media.
LIFO NEWSROOM
Ιταλία: Απαγόρευσαν σε γυναίκα να ταΐζει εκατοντάδες περιστέρια που είχαν κατακλύσει μία πολυκατοικία

Διεθνή / Ιταλία: Απαγόρευσαν σε γυναίκα να ταΐζει περιστέρια γιατί είχαν κατακλύσει ολόκληρη πολυκατοικία

Η απαγόρευση επιβλήθηκε μετά από την οργή των ενοίκων της πολυκατοικίας, που όπως χαρακτηριστικά ανέφεραν ζούσαν μία «κόλαση» από τα φτερά και τα περιττώματα
LIFO NEWSROOM
«Άκουσα φωνές, έλεγχαν το μυαλό μου»: Τι είπε από τη φυλακή ο κατηγορούμενος για τη δολοφονία της Ιρίνα Ζαρούτσκα

Διεθνή / «Άκουσα φωνές, έλεγχαν το μυαλό μου»: Τι είπε από τη φυλακή ο κατηγορούμενος για τη δολοφονία της Ιρίνα Ζαρούτσκα

Ο 34χρονος, που έχει διαγνωστεί με σχιζοφρένεια, ισχυρίστηκε ότι η κυβέρνηση είχε φυτέψει «υλικά» στον εγκέφαλό του και ότι αυτοί τον «έλεγχαν» τη στιγμή της επίθεσης
LIFO NEWSROOM
Γαλλία: Υποψίες για ρωσική ανάμειξη μετά την τοποθέτηση κεφαλιών γουρουνιών σε τζαμιά του Παρισιού

Διεθνή / Γαλλία: Υποψίες για ρωσική ανάμειξη μετά την τοποθέτηση κεφαλιών γουρουνιών σε τζαμιά του Παρισιού

Οι γαλλικές αρχές εκφράζουν ανησυχία ότι οι επιθέσεις αυτού του τύπου, αν και συμβολικές, αποσκοπούν στο να ενισχύσουν τις εσωτερικές εντάσεις και να διχάσουν την κοινή γνώμη
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Χμμμ και πως κρίνει μια εφαρμογή έναν "κακό" οδηγό;;; Υπάρχουν τόσοι παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπόψη.Ένα από τα πιο διαδεδομένα κριτήρια που εφαρμόζεται -έστω και αν είναι λίγο μπακαλίστικο- και αυτό που μετράει περισσότερο τελικά μάλλον, είναι το κριτήριο των θανάτων ανά 100.000 κατοίκους. Αν ληφθεί υπόψη ότι οι σοβαροί τραυματισμοί στατιστικά είναι ανάλογοι (λίγο περισσότεροι) των θανάτων τότε με το κριτήριο θάνατοι/100.000 κατοίκους παίρνεις μια καλή εικόνα για τις συνθήκες ασφάλειας οδήγησης σε κάθε χώρα.Εμείς το 2014 ήμασταν στην 117η θέση παγκοσμίως (1η η χειρότερη, 172η η καλύτερη), από όσες χώρες υπάρχουν δεδομένα. Αν υπολογίσει κανείς το πλεονέκτημα υποδομών που έχουμε λόγω Ευρωπαϊκής Ενωσης, της οποίας είμαστε μάλιστα από τα παλιά μέλη σχετικά, καταλαβαίνουμε ότι είμαστε πολύ κακοί οδηγοί (αλλά και πολύ κακοί πεζοί επίσης).http://www.worldlifeexpectancy.com/cause-of-death/road-traffic-accidents/by-country/Έχουν μικρότερη αναλογία θανάτων από εμάς χώρες όπως Τουρκία, Ουζμπεκισταν, Φιλιππίνες (που η εφαρμογή τις δείχνει στην 9η θέση των χειρότερων οδηγών παγκοσμίως !), Χιλή, Ζιμπάμπουε, Ουκρανία, Γουατεμάλα (2η χειρότερη παγκοσμίως κατά την εφαρμογή !) και πολλές άλλες.Βέβαια, μόνο ο αριθμός θανάτων δεν είναι ασφαλές κριτήριο, καθώς πρέπει επίσης να ληφθούν υπόψη ο αριθμός των οχημάτων που κυκλοφορούν, τα χιλιόμετρα που κάνουν κατά μέσο όρο τα οχήματα, αιτίες αναγόμενες στην υποδομή και στα οχήματα, υπαιτιότητα πεζών κλπ.Αυτά πάντως είναι αντικείμενο εξειδικευμένης επιστημονικής έρευνας, που δεν μπορεί να κάνει μια εφαρμογή, αλλά μπορεί να γίνει ξεχωριστά ανά κάθε χώρα και μάλιστα σε βάθος χρόνου.Το θετικό είναι ότι τα τελευταία χρόνια υπάρχει μια μικρή κάμψη των θανάτων στην Ελλάδα (το 2012-2013 ήμασταν στην 108η θέση). Το αρνητικό είναι ότι χώρες που μπήκαν πρόσφατα στην Ε.Ε. από εκεί που ήταν χειρότερα από εμάς πριν μπουν, μόλις έφτιαξαν λίγες υποδομές έγιναν ασφαλέστερες από την δική μας, αποδεικνύοντας ότι το πρόβλημά μας είναι η συμπεριφορά και ότι αν είχαν τις δικές μας υποδομές και άλλες χώρες θα ήμασταν σε πολύ χειρότερη θέση.