Ο Τραμπ «τα έβαλε» με τα περιοδικά μόδας για τα εξώφυλλα της Μελάνια

Ο Τραμπ «τα έβαλε» με τα περιοδικά μόδας για τα εξώφυλλα της Μελάνια Facebook Twitter
0

Ο Ντόναλντ Τραμπ, με μια ανάρτηση στο Twitter, επέκρινε κατά τα φαινόμενα τα περιοδικά μόδας γιατί δεν έκαναν αρκετά εξώφυλλα με την σύζυγό του, Μελάνια.

Ανήμερα των Χριστουγέννων, εν μέσω ενός μπαράζ αναρτήσεων με τους συνήθεις πλέον ισχυρισμούς του για τη νομιμότητα των εκλογών, ο απερχόμενος πρόεδρος «θυμήθηκε» τα εξώφυλλα της Πρώτης Κυρίας.

Ο Τραμπ έκανε ένα retweet από το Breitbart News, που ανέφερε ότι «οι ελιτιστές σνομπ των Μέσων μόδας κράτησαν την πιο κομψή Πρώτη Κυρία της αμερικανικής ιστορίας εκτός των εξώφυλλων των περιοδικών τους για τέσσερα συνεχή χρόνια».

«Η σπουδαιότερη όλων», ήταν το σχόλιο του Τραμπ, αναφερόμενος προφανώς στην Μελάνια Τραμπ, καθώς έχει ξαναχρησιμοποιήσει αυτή τη φράση για τη σύζυγό του. «Fake News», συμπλήρωσε ο απερχόμενος πρόεδρος, δυο λέξεις που γράφει συχνά στα tweet του, κάθε φορά που θέλει να επιτεθεί στα ΜΜΕ.


Η ανάρτηση του Τραμπ σχολιάστηκε αρνητικά από πολλούς. Όχι μόνο για αυτό που έγραψε, αλλά και για το γεγονός ότι επέλεξε να ασχοληθεί με το θέμα παρά την κατάσταση με τον κορωνοϊό, την αγωνία που έχει προκαλέσει ο ίδιος με την άρνησή του να εγκρίνει το πακέτο 2,3 τρισεκατομμυρίων για την αντιμετώπιση της πανδημίας, αλλά και επειδή το ίδιο πρωινό είχε σημειωθεί μια ισχυρή έκρηξη στο Νάσβιλ.

Η Μελάνια Τραμπ έχει μπει στο εξώφυλλο της Vogue, αν και αυτό έγινε μετά τον γάμο της με τον Ντόναλντ Τραμπ και προτού γίνει Πρώτη Κυρία. Από την άλλη, η Μισέλ Ομπάμα έχει φιγουράρει στα εξώφυλλα 12 διαφορετικών περιοδικών, κατά τη διάρκεια της οκταετίας που ήταν στον Λευκό Οίκο, σύμφωνα με τον Independent.

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM