Ο οίκος Balenciaga συνεργάζεται με ομάδα υπεράσπισης παιδιών- Μετά τον σάλο με την παιδική καμπάνια και τα BDSM λούτρινα

Ο οίκος Balenciaga συνεργάζεται με ομάδα υπεράσπισης παιδιών- Μετά τον σάλο με την παιδική καμπάνια και τα BDSM λούτρινα Facebook Twitter
Φωτ.: Twitter
0

Ο οίκος Balenciaga ανακοίνωσε συνεργασία με την ένωση για τα παιδιά National Children’s Alliance (NCA), μετά το σκάνδαλο που προκάλεσε η καμπάνια, που απεικόνιζε παιδιά να κρατούν  BDSM λούτρινα.

Την Τετάρτη ο οίκος Balenciaga και το ίδρυμα Kering ανακοίνωσαν ότι ξεκινούν τριετή συνεργασία με το παιδικό ίδρυμα, National Children’s Alliance, μία ΜΚΟ με βάση την Ουάσινκγτον.

Το πρόγραμμα στοχεύει σε τρεις βασικούς στόχους. Πρώτος στόχος είναι η υποστήριξη του National Children Alliance Mental Health Institute, που βοηθά τα παιδιά να θεραπεύσουν τα τραύματα διευκολύνοντας τη σημαντική αύξηση της πρόσβασης στη Γνωσιακή Συμπεριφορική Εκπαίδευση Εστιασμένη στο Τραύμα (TF-CBT).

Δεύτερος στόχος είναι η παροχή εκπαίδευσης για τον Balenciaga σχετικά με την προστασία των παιδιών και τις ενέργειες που μπορούν να κάνουν οι ενήλικες για να προωθήσουν την ασφάλεια και την καλή υγεία και τέλος, τρίτος στόχος της συνεργασίας είναι η ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με την παιδική κακοποίηση και την προστασία των παιδιών αλλά και την προώθηση μιας ευτυχισμένης, υγιούς παιδικής ηλικίας.

Με την έναρξη της συνεργασίας, η NCA, με την στήριξη του οίκου  Balenciaga, θα παράσχει εκπαίδευση σε σχεδόν 2.000 επαγγελματίες στην κακοποίηση παιδιών και θα μπορούσε να προσφέρει οφέλη σε περίπου 55.000 παιδιά που λαμβάνουν φροντίδα ψυχικής υγείας.

Η παιδική διαφήμιση του Balenciaga που προκάλεσε αντιδράσεις

Υπενθυμίζεται ότι ο σάλος ξέσπασε στις 16 Νοεμβρίου του 2022, όταν κυκλοφόρησε η εορταστική καμπάνια του οίκου.

Φωτογράφος της καμπάνιας «Gift Shop» ήταν ο βραβευμένος του National Geographic Gabriele Galimberti.

Η καμπάνια απεικόνιζε παιδιά να κρατούν τσάντες και λούτρινα αρκουδάκια ντυμένα με δερμάτινα λουριά και κολάρα ενώ στο τραπέζι μπροστά τους υπήρχαν ποτήρια με κρασί.

Ωστόσο δεν ήταν το πρώτο ατόπημα. Νωρίτερα μία προηγούμενη καμπάνια με θέμα το «γραφείο», που ονομάστηκε Garde-Robe, την οποία δεν είχε φωτογραφήσει ο Galimberti, περιελάμβανε στο βάθος μια εικόνα από μια απόφαση του Ανώτατου Δικαστηρίου των ΗΠΑ κατά Ουίλιαμς. 

Αυτή η απόφαση έκρινε την προώθηση της παιδικής  πορνογραφίας παράνομη και πως δεν προστατεύεται από την ελευθερία του λόγου.

Στις 24 Νοεμβρίου, ο οίκος Balenciaga δημοσίευσε μια δήλωση στο Instagram σχετικά με την καμπάνια, ζητώντας συγνώμη.

«Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη για οποιαδήποτε προσβολή μπορεί να προκάλεσε η εορταστική μας καμπάνια. Καταδικάζουμε σθεναρά την παιδική κακοποίηση» ανέφερε μεταξύ άλλων ενημερώνοντας ότι έχει αποσυρθεί η συγκεκριμένη διαφήμιση από όλες τις πλατφόρμες.

Ώρες αργότερα, η εταιρεία δημοσίευσε μια δεύτερη δήλωση μέσω Instagram, ζητώντας συγγνώμη και για την «εμφάνιση ανησυχητικών εγγράφων» στην καμπάνια Garde-Robe.

Σχεδόν δύο εβδομάδες μετά τις αντιδράσεις για τη σεξουαλικοποίηση των παιδιών, ο καλλιτεχνικός διεθυντής του οίκου Balenciaga, Demna Gvasalia ζήτησε συγνώμη μέσω Instagram.

Απολογήθηκε μεταξύ άλλων «για τη λάθος καλλιτεχνική επιλογή της ιδέας σχετικά με την καμπάνια» αναλαμβάνοντας την ευθύνη για την φωτογράφιση.

«Ήταν ακατάλληλο να έχουμε παιδιά να προωθούν αντικείμενα που δεν έχουν καμία σχέση με αυτά», έγραψε μεταξύ άλλων.

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ