Balenciaga: Συγγνώμη από τον καλλιτεχνικό διευθυντή- «Καταδικάζω την παιδική κακοποίηση. Τέλος»

Balenciaga: Συγνώμη από τον καλλιτεχνικό διευθυντή- «Καταδικάζω την παιδική κακοποίηση. Τέλος» Facebook Twitter
Φωτ.: Getty Images
0

Με ανάρτησή του στα social media, ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Balenciaga, απολογείται μετά τον σάλο που ξέσπασε με την καμπάνια και τα παιδιά που κρατούν BDSM λούτρινα.

Σχεδόν δύο εβδομάδες μετά τις αντιδράσεις για τη σεξουαλικοποίηση των παιδιών στην καμπάνια της «Balenciaga Gift Shop», ο Demna Gvasalia ζήτησε συγνώμη μέσω Instagram.

«Θέλω να ζητήσω προσωπικά συγγνώμη για τη λάθος καλλιτεχνική επιλογή της ιδέας σχετικά με την καμπάνια με τα παιδιά και αναλαμβάνω την ευθύνη μου. Ήταν ακατάλληλο να έχουμε παιδιά να προωθούν αντικείμενα που δεν έχουν καμία σχέση με αυτά», έγραψε μεταξύ άλλων.

«Όσο και αν μερικές φορές θα ήθελα να προκαλέσω κάποιες σκέψεις μέσω της δουλειάς μου, ΠΟΤΕ δεν είχα σκοπό να το κάνω αυτό με ένα τόσο φρικτό θέμα όπως η παιδική κακοποίηση, την οποία και καταδικάζω. Τέλος», συνέχισε.

«Πρέπει να μάθω από αυτό, να ακούσω και να συνεργαστώ με οργανώσεις προστασίας παιδιών για να ξέρω πώς μπορώ να συνεισφέρω και να βοηθήσω σε αυτό το τρομερό θέμα.

»Ζητώ συγγνώμη από οποιονδήποτε προσβλήθηκε και ο οίκος Balenciaga έχει εγγυηθεί ότι θα ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα όχι μόνο για την αποφυγή παρόμοιων λαθών στο μέλλον αλλά και για την ανάληψη ευθύνης για την προστασία της παιδικής ευημερίας με κάθε τρόπο», κατέληξε στην επιστολή του.

Υπενθυμίζεται ότι οι σφοδρές αντιδράσεις ξεκίνησαν στις 16 Νοεμβρίου, όταν κυκλοφόρησε η εορταστική καμπάνια του οίκου.

Φωτογράφος της καμπάνιας «Gift Shop» ήταν ο βραβευμένος του National Geographic Gabriele Galimberti.

Η καμπάνια απεικόνιζε παιδιά να κρατούν τσάντες και λούτρινα αρκουδάκια ντυμένα με δερμάτινα λουριά και κολάρα ενώ στο τραπέζι μπροστά τους υπήρχαν ποτήρια με κρασί.

Ωστόσο δεν ήταν το πρώτο ατόπημα. Νωρίτερα μία προηγούμενη καμπάνια με θέμα το «γραφείο», που ονομάστηκε Garde-Robe, την οποία δεν είχε φωτογραφήσει ο Galimberti, περιελάμβανε στο βάθος μια εικόνα από μια απόφαση του Ανώτατου Δικαστηρίου των ΗΠΑ κατά Ουίλιαμς. Αυτή η απόφαση έκρινε την προώθηση της παιδικής πορνογραφίας παράνομη και ότι δεν προστατεύεται από την ελευθερία του λόγου.

Στις 24 Νοεμβρίου, ο οίκος Balenciaga δημοσίευσε μια δήλωση στο Instagram σχετικά με την καμπάνια, ζητώντας συγνώμη.

«Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη για οποιαδήποτε προσβολή μπορεί να προκάλεσε η εορταστική μας καμπάνια. Καταδικάζουμε σθεναρά την παιδική κακοποίηση» ανέφερε μεταξύ άλλων ενημερώνοντας ότι έχει αποσυρθεί η συγκεκριμένη διαφήμιση από όλες τις πλατφόρμες.

Ώρες αργότερα, η εταιρεία δημοσίευσε μια δεύτερη δήλωση μέσω Instagram, ζητώντας συγγνώμη και για την «εμφάνιση ανησυχητικών εγγράφων» στην καμπάνια Garde-Robe.

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το πλήρες αρχείο από τις Δίκες της Νυρεμβέργης γίνεται διαθέσιμο διαδικτυακά

Διεθνή / Το πλήρες αρχείο από τις Δίκες της Νυρεμβέργης γίνεται διαθέσιμο διαδικτυακά

Η συλλογή περιλαμβάνει περισσότερες από 750.000 σελίδες από τα πρακτικά των συνεδριάσεων, τα υπομνήματα των νομικών ομάδων και τα αποδεικτικά στοιχεία των 13 δικών που διεξήχθησαν στη Νυρεμβέργη μεταξύ 1945 και 1949
LIFO NEWSROOM
ΤΟΥΡΚΙΑ ΟΠΑΔΟΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Διεθνή / Τουρκία: Αντιμέτωπη με μία από τις μεγαλύτερες κρίσεις στο ποδόσφαιρο - Πώς ξετυλίχθηκε η υπόθεση

Το σκάνδαλο στοιχηματισμού στην Τουρκία επιβεβαιώνει αυτό που ήδη πίστευαν αρκετοί φίλαθλοι, ότι διαιωνίζεται ένα σύστημα νεποτισμού και διαφθοράς στη χώρα
LIFO NEWSROOM
Παγκόσμια Ημέρα Παιδιού: Χιλιάδες παιδιά στη Γάζα παγιδευμένα σε μια ατελείωτη λίστα αναμονής για ζωή

Διεθνή / Παγκόσμια Ημέρα Παιδιού: Χιλιάδες παιδιά στη Γάζα παγιδευμένα σε μια ατελείωτη λίστα αναμονής για ζωή

Το αδιέξοδο αποδίδεται τόσο στους περιορισμούς των ισραηλινών αρχών, που ελέγχουν απόλυτα τις άδειες εξόδου και μπλοκάρουν ιατρικές μεταφορές, όσο και στην απροθυμία πολλών κρατών να δεχθούν ασθενείς
LIFO NEWSROOM