Ο Έλιοτ Πέιτζ δημοσίευσε την πρώτη του φωτογραφία χωρίς μπλούζα μετά το coming out ως transgender και την εγχείριση στο στήθος.

 

Ο 34χρονος ηθοποιός φωτογραφήθηκε με ανδρικό μαγιό, επιδεικνύοντας τους καλογυμνασμένους κοιλιακούς του και πόζαρε δίπλα στην πισίνα χαμογελαστός.

 

Η φωτογραφία του συγκέντρωσε πάνω από ένα εκατομμύριο likes σε μόλις μία ώρα, με τους φανς να τον συγχαίορυν που αποφάσισε να δείξει το καινούργιο του σώμα, ενώ σχόλια έκαναν και πολλοί διάσημοι φίλοι του. 

 

«Hot», σχολίασε η Μάιλι Σάιρους μαζί με ένα emoji καρδιάς, ενώ η συμπρωταγωνίστρια του Πέιτζ, Νίνα Ντόμπρεβ, έγραψε, «Δείχνεις υπέροχος», πριν προσθέσει δεύτερο σχόλιο: «Και κυρίως χαρούμενος». «Καλό καλοκαίρι Έλιοτ», έγραψε η Τζούλιαν Μουρ. 

 

 

Ο 34χρονος είχε εξηγήσει πόσο απελευθερωτική ήταν μαστεκτομή τον περασμένο Μάρτιο, χειρουργική επέμβαση για την αφαίρεση μαστών στη διάρκεια της φυλομετάβασης. 

 

Σε συνέντευξη στο περιοδικό TIME νωρίτερα φέτος, ο ηθοποιός είπε ότι η επέμβαση τού επέτρεψε επιτέλους να αναγνωρίσει το άτομο που πάντα ένιωθε μέσα του, τονίζοντας πως όχι μόνο του άλλαξε την ζωή αλλά ήταν επίσης «σωτήρια». 

 

Εξήγησε πως η εφηβεία ήταν «απόλυτη κόλαση», αλλά το να στέκεται μπροστά στον καθρέφτη βλέποντας τον εαυτό του μετά την επέμβαση ήταν εμπειρία «που μεταμόρφωσε εντελώς την ζωή του».

 

Ο Έλιοτ Πέιτζ πρόσθεσε ότι αισθανόταν άβολα με το σώμα του, κάτι που τον στερούσε ενέργεια, ενώ τώρα νιώθει γεμάτος ζωντάνια. 

 

 

Η πρώτη επίσκεψη στον κουρέα ήταν επίσης μια καταπληκτική εμεπιρία, που τον έκανε να βάλει τα κλάματα. Θυμάται να κάθεται στην καρέκλα και να ζητά να του κόψουν κοντά τα μαλλιά: «Δεν θα μπορούσε να το έχω απολαύσει περισσότερο». 

 

Ο υποψήφιος για Όσκαρ ηθοποιός μίλησε ανοιχτά για την απόφάση του να κοινοποιήσει δημοσίως την μετάβαση. «Περίμενα πολλή στήριξη, αγάπη και ένα τεράστιο κύμα μίσους και τρανσφοβίας», είπε στο περιοδικό. «Και αυτό έγινε βασικά». 

 

 

Ωστόσο αποφάσισε να μιλήσει δημοσίως ώστε να γίνει «φωτεινό παράδιεγμα» για όσα ευχόταν να είχε δει ενώ μεγάλωνε.

 

Μετά τις υποψηφιότητες για Όσκαρ, BAFTA και Χρυσή Σφαίρα με την ταινία «Juno», παραδέχτηκε πως δυσκολευόταν με τις εμφανίσεις στο κόκκινο χαλί και τα αφιερώματα στα περιοδικά, που απλώς έδιναν έμφαση στο πόσο «ξένο» του ήταν το φύλο που του είχε αποδοθεί στη γέννηση. «Δεν αναγνώριζα ποτέ τον εαυτό μου. Για πολύ καιρό δεν μπορούσα καν να βλέπω φωτογραφίες μου», σημείωσε.