Στα βρετανικά Zara οι πελάτες θα μπορούν να μεταπωλούν και να επισκευάζουν τα ρούχα τους

Νέα δυνατότητα στα βρετανικά Zara: Οι αγοραστές θα μπορούν να μεταπωλούν και να επισκευάζουν τα ρούχα τους Facebook Twitter
0

Η Zara μπαίνει στην αγορά των μεταχειρισμένων ρούχων, καθώς η ισπανική μάρκα αρχίζει να προσφέρει υπηρεσίες επισκευής, μεταπώλησης και δωρεάς στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Όπως μεταδίδει το Bloomberg, ξεκινώντας από τον επόμενο μήνα, οι αγοραστές θα μπορούν να επισκευάζουν παλιότερα ρούχα Zara, συμπεριλαμβανομένης της αντικατάστασης κουμπιών, φερμουάρ και ραφών είτε online είτε σε ένα κατάστημα Zara. 

Με τη νέα πρωτοβουλία, οι Βρετανοί πελάτες μπορούν επίσης να μεταπωλούν και να αγοράζουν φθαρμένα ρούχα Zara χρησιμοποιώντας μια νέα ασφαλή πλατφόρμα και μπορούν να δωρίσουν ρούχα οποιασδήποτε μάρκας σε φιλανθρωπικά ιδρύματα.

Πώς θα λειτουργεί

Σύμφωνα με τον Guardian, oι πωλητές θα φωτογραφίζουν τα ρούχα, παρέχοντας λεπτομερείς πληροφορίες για το προϊόν που θα παρέχονται από τη Zara. 

Η εταιρεία θα διαχειρίζεται την πλατφόρμα πωλήσεων μέσω της ιστοσελίδας και του app, ενώ η πληρωμή θα γίνεται από το σύστημα Stripe. Τα στοιχεία των αγοραστών θα δίνονται όταν έχει συμφωνηθεί η πώληση, ώστε τα αγαθά να μπορούν να αποσταλούν από τον πωλητή.

Είναι κατανοητό ότι η υπηρεσία Pre-owned δεν αναμένεται να είναι κερδοφόρα στην αρχή.

Η Paula Ampuero, επικεφαλής του τμήματος βιωσιμότητας της Zara, δήλωσε σχετικά: «Σε αυτό το στάδιο, αυτή η πλατφόρμα σχεδιάζεται αποκλειστικά ως εργαλείο για να βοηθήσει τους πελάτες να παρατείνουν τη διάρκεια ζωής των ρούχων τους και να ακολουθήσουν μια πιο κυκλική προσέγγιση».

Η Zara έρχεται να προστεθεί σε έναν αριθμό εταιρειών που ασχολούνται με την ενοικίαση, μεταπώληση και επισκευή, καθώς ο κλάδος αντιμετωπίζει επικρίσεις για το υψηλό αποτύπωμα άνθρακα και οι αγοραστές απαιτούν πιο περιβαλλοντικά βιώσιμες ή «κυκλικές» επιλογές που επιτρέπουν την επαναχρησιμοποίηση ή την ανακύκλωση των πόρων.

Η αγορά μεταπώλησης και ανακατασκευής προβλέπεται να ξεπεράσει τη fast fashion τα επόμενα χρόνια, με μάρκες από τη Mulberry και τη Harvey Nichols μέχρι την Asos, την Asda, την Dr Martens και την H&M να ποντάρουν σε αυτή.

Ο όμιλος πολυκαταστημάτων Selfridges στοχεύει σχεδόν οι μισές από τις αλληλεπιδράσεις του με τους πελάτες να βασίζονται στη μεταπώληση, την επισκευή ή την ενοικίαση μέχρι το 2030.
 

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

Δεν υπάρχει δυνατότητα σχολιασμού

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ