Να πάει το άβαταρ στη δουλειά: Εταιρείες πληρώνουν εικονικούς υπαλλήλους 14.000$ τον χρόνο

Να πάει το άβαταρ στη δουλειά: Εταιρείες πληρώνουν εικονικούς υπαλλήλους 14.000$ τον χρόνο Facebook Twitter
Φωτ.: Getty Images
0

Από την εξυπηρέτηση πελατών έως τη βιομηχανία της ψυχαγωγίας, επιχειρήσεις στην Κίνα πληρώνουν πολλά χρήματα για εικονικούς υπαλλήλους.

Η τεχνολογική εταιρεία Baidu ανακοίνωσε ότι οι αναθέσεις για εικονικούς υπαλλήλους που αναλαμβάνει, έχουν διπλασιαστεί από το 2021, και οι τιμές για κάθε virtual εργαζόμενο κυμαίνονται από 2.800 δολάρια έως και 14.300 δολάρια ετησίως.

Οι εικονικοί εργαζόμενοι είναι ένας συνδυασμός animation, τεχνολογίας ήχου και μηχανικής μάθησης που δημιουργούν ψηφιοποιημένα ανθρωποειδή, τα οποία μπορούν να αλληλεπιδράσουν ακόμα σε πραγματικό χρόνο. Αυτά τα ψηφιακά «όντα» εξαπλώνονται όλο και περισσότερο στον κυβερνοχώρο της Κίνας.

Στους εργοδότες εικονικών υπαλλήλων περιλαμβάνονται εταιρείες χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών, τοπικές τουριστικές επιχειρήσεις, αλλά και κρατικά μέσα ενημέρωσης, όπως εξήγησε ο επικεφαλής του «τμήματος εικονικών ανθρώπων και ρομποτικής» της Baidu, Li Shiyan.

Καθώς η τεχνολογία εξελίσσεται, το κόστος έχει μειωθεί κατά περίπου 80% από πέρυσι, είπε. Η ανάπτυξη και η λειτουργία ενός 3D εικονικού υπαλλήλου κοστίζει 100.000 γιουάν (14.300 δολάρια) ετησίως. Ένας δισδιάστατος εργαζόμενος θα στοίχιζε 20.000 γιουάν.

Ο Li εκτιμά ότι η βιομηχανία εικονικών προσώπων θα συνεχίσει να αναπτύσσεται με ρυθμό 50% ετησίως μέχρι το 2025.

Η Κίνα προωθεί την ανάπτυξη των εικονικών υπαλλήλων

Οι αρχές του Πεκίνου ανακοίνωσαν τον περασμένο Αύγουστο ένα σχέδιο για την ανάπτυξη μιας δημοτικής βιομηχανίας εικονικών ατόμων, σε μια βιομηχανία αξίας άνω των 50 δισεκατομμυρίων γιουάν μέχρι το 2025. 

Το περασμένο φθινόπωρο, τα υπουργεία της κεντρικής κυβέρνησης έδωσαν στη δημοσιότητα ένα λεπτομερές σχέδιο για τη μεγαλύτερη ενσωμάτωση εικονικής πραγματικότητας - ειδικά στις ραδιοτηλεοπτικές μεταδόσεις, τη μεταποίηση και άλλους τομείς. 

Brands στην Κίνα αναζητούν «εναλλακτικούς εκπροσώπους», αφού πολλοί σελέμπριτι ήρθαν αντιμέτωποι με αρνητική δημοσιότητα, σχετικά με υποθέσεις φοροδιαφυγής ή άλλα προσωπικά σκάνδαλα, εξηγεί ο Sirius Wang, επικεφαλής προϊόντων και επικεφαλής της αγοράς Greater China της Kantar.

Τουλάχιστον το 36% των καταναλωτών είχε έρθει σε επαφή με κάποιον εικονικό influencer ή ]μια ψηφιακή διασημότητα τον τελευταίο χρόνο, σύμφωνα με έρευνα που δημοσίευσε η Kantar το φθινόπωρο. Το 21% είχε παρακολουθήσει ένα εικονικό πρόσωπο να παρουσιάζει μια εκδήλωση ή να μεταδίδει τις ειδήσεις, σύμφωνα με την ίδια έκθεση.

Με το βλέμμα το 2023, το 45% των διαφημιστών δήλωσε θετικό να χρηματοδοτήσει την ανάπτυξη ενός εικονικού influencer ή να προσκαλέσει ένα εικονικό πρόσωπο να συμμετάσχει σε εκδήλωση ενός brand.

Πολλές από τις μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας της Κίνας έχουν ήδη αναπτύξει προϊόντα στον κλάδο των εικονικών ατόμων.

Η εφαρμογή streaming και παιχνιδιών Bilibili ήταν μία από τις πρώτες ανέδειξε την τάση των εικονικών ανθρώπων.

Η εταιρεία προσέλαβε την ομάδα πίσω από την εικονική τραγουδίστρια Luo Tianyi, της οποίας η εικόνα και ο ήχος είναι απολύτως τεχνητά. Τον τελευταίο χρόνο, οι προγραμματιστές επικεντρώθηκαν στη βελτίωση της χροιάς της φωνής της εικονικής τραγουδίστριας χρησιμοποιώντας έναν αλγόριθμο τεχνητής νοημοσύνης, σύμφωνα με την Bilibili.

Η Luo Tianyi, που ξεκίνησε το 2012, έχει σχεδόν 3 εκατομμύρια θαυμαστές και μάλιστα εμφανίστηκε στην τελετή έναρξης των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων στο Πεκίνο πέρυσι.

Το Bilibili απασχολεί επίσης πολλούς εικονικούς παρουσιαστές, οι οποίοι είναι τα άβαταρ ανθρώπων που χρησιμοποιούν ειδική τεχνολογία για να προσεγγίσουν το κοινό τους.

Η εταιρεία γνωστοποίησε ότι 230.000 εικονικοί παρουσιαστές εκπέμπουν μέσα από την πλατφόρμα της από το 2019 και η διάρκεια θέασης των παραγωγών αυτών αυξήθηκε κατά περίπου 200% σε σχέση με πέρυσι. 

Η Tencent γνωστοποίηση επίσης ότι παρέχει chatbots, για την αυτοματοποιημένη εξυπηρέτηση πελατών, σε κλάδους όπως οι χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες και ο τουρισμός. Η Next Studios ανέπτυξε επίσης έναν εικονικό τραγουδιστή και έναν εικονικό διερμηνέα νοηματικής γλώσσας.

Πολύ μικρότερες εταιρείες μπαίνουν στον κλάδο.

Η νεοσύστατη εταιρεία Well-Link Technologies - της οποίας η τεχνολογική υποστήριξη cloud στην κινεζική εταιρεία ανάπτυξης βιντεοπαιχνιδιών miHoYo της χάρισε επιτυχία στον κλάδο των παιχνιδιών - ανακοίνωσε στα τέλη του 2022 ότι ανέπτυξε ένα ακόμη μοντέλο εικονικού ανθρώπου σε κοινοπραξία με την Haixi Media.

Στο μέλλον, πολλά περισσότερα άβαταρ και εικονικοί υπάλληλοι θα πηγαίνουν στη δουλειά. 

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

Διεθνή / Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

«Το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της διεθνούς απόκρισης στις επικίνδυνες επιθέσεις των υποστηριζόμενων από το Ιράν Χούτι», τόνισε ο Βρετανός υπουργός Άμυνας
NEWSROOM
Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ