Μπολόνια: Kατέσχεσαν 11 εκατ. ευρώ από influencers και ψηφιακούς δημιουργούς

Μπολόνια: Kατέσχεσαν 11 εκατ. ευρώ από influencers και ψηφιακούς δημιουργούς Facebook Twitter
Φωτ: Unsplash
0

Η Δίωξη Οικονομικού Εγκλήματος της Μπολόνια κατέσχεσε 11.000.000 ευρώ από γνωστούς influencers και ψηφιακούς δημιουργούς που δραστηριοποιούνται σε ιστότοπους και πλατφόρμες όπως το OnlyFans και το Escort Advisor.

Πρόκειται για τέσσερις influencers της Μπολόνια, τους οποίους ακολουθούν 50 εκατομμύρια followers, και πέντε ψηφιακούς δημιουργούς, οι οποίοι δεν είχαν δηλώσει αυτά τα εισοδήματα στην εφορία, η οποία σε διάφορες περιπτώσεις φαίνεται να μην γνώριζε την ύπαρξή τους.

Τα έσοδα προήλθαν από αναρτήσεις στα κοινωνικά δίκτυα, αλλά και από συνεργασίες που ξεκίνησαν με εταιρείες. Οι έλεγχοι της ιταλικής φορολογικής αστυνομίας είχαν ξεκινήσει από τα τέλη του 2022.

Σε γενικές γραμμές, εξηγεί η φορολογική αστυνομία, οι influencers αποδείχθηκαν σε μεγάλο βαθμό συνεργάσιμοι, τηρώντας αμέσως τα πορίσματα και καταβάλλοντας τα οφειλόμενα ποσά στο Δημόσιο- μόνο σε λίγες περιπτώσεις, επιφυλάχθηκαν να προβούν σε περαιτέρω έρευνες, πριν συνεχίσουν τη διαδικασία ενώπιον των οικονομικών υπηρεσιών.

Η επιχείρηση πραγματοποιήθηκε μετά από έκθεση των Codacons. Αυτή κοινοποιήθηκε από την ίδια ένωση καταναλωτών που, στο πλαίσιο του «Πρωτοκόλλου για την προστασία της νόμιμης οικονομίας και των βιομηχανικών περιοχών». Eίχε υποβάλει «σειρά καταγγελιών στις Αρχές, επισημαίνοντας τις δραστηριότητες γνωστών επιρροών και διασημοτήτων (μεταξύ των οποίων οι Fedez, Chiara Ferragni, Wanda Nara, Asia Valente, κ.λπ. ), οι οποίοι δημοσιεύουν φωτογραφίες και περιεχόμενο που αναφέρονται σε πολυτελή ξενοδοχεία, θέρετρα, spa, ή σαφείς αναφορές σε εμπορικά σήματα ή προϊόντα στις ιστοσελίδες τους χωρίς να ενημερώνουν τους ακολούθους τους για το διαφημιστικό περιεχόμενο του μηνύματος. 

Η ένωση καταναλωτών ζητά από τις Αρχές να προβούν σε φορολογική αξιολόγηση προκειμένου να εξακριβώσουν εάν ο πλούτος των influencers μπορεί να είναι αποτέλεσμα της χορήγησης δώρων, διαφημιστικών δραστηριοτήτων και προώθησης τοποθεσιών, προϊόντων και καταναλωτικών αγαθών, ξεκινώντας έρευνα σχετικά με τη συνάφεια των πράξεων αυτών, αν συνιστούν εισόδημα και, ως εκ τούτου, τις επιπτώσεις στις φορολογικές τους υποχρεώσεις.

Με πληροφορίες από RaiNews

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM