Το μπέικον «μπήκε» σε μπουκάλι: Έβγαλαν άρωμα με αυτή τη μυρωδιά

Eau de bacon: Το άρωμα Wright N Ëš100 θα σας κάνει να μυρίζεται σαν μπέικον Facebook Twitter
0

Κάθε τόσο αρώματα με περίεργες μυρωδιές κάνουν την εμφάνισή τους, εκπλήσσοντας τον κόσμο. Αυτή τη φορά, την εμφάνισή του έκανε ένα άρωμα με μυρωδιά μπέικον.

Η εταιρεία κρεάτων Wright Brand Foods, Inc. συνεργάστηκε με την Ann Gottlieb, η οποία βρίσκεται πίσω από δημοφιλή αρώματα όπως το CK One, και δημιούργησαν το «Wright NËš 100».

Το Wright N° 100 γιορτάζει τα 100 χρόνια της εταιρείας και μυρίζει –προφανώς- μπέικον, ενώ διαθέτει νότες από ξύλο μηλιάς, περγαμόντο, πατσουλί και σανταλόξυλο αλλά και μια νότα από σιρόπι σφενδάμου, μεταξύ άλλων.

Eau de bacon: Το άρωμα Wright N Ëš100 θα σας κάνει να μυρίζεται σαν μπέικον Facebook Twitter

«Για να δημιουργήσουμε ένα άρωμα τόσο εμβληματικό και δελεαστικό όσο το Wright Brand Bacon, γυρίσαμε τα ρολόγια πίσω στο 1922, αντλήσαμε συστατικά δημοφιλή εκείνη την περίοδο και τα συνδυάσαμε με την εθιστική μυρωδιά του μπέικον», δήλωσε η Gottlieb σε ένα δελτίο τύπου.

Μπορεί το άρωμα μπέικον να ακούγεται πρωτότυπο, αλλά δεν είναι τόσο, καθώς η Wright δεν είναι η πρώτη που κυκλοφορεί άρωμα με κρέας. 

Η εταιρεία αρωμάτων Fargginay, που ιδρύθηκε το 1920 από τον Γάλλο κρεοπώλη John Fargginay, ειδικεύεται σε τέτοιου είδους αρώματα, ενώ το 2011 η Pork Barrel BBQ εμπνεύστηκε το Eau de Que, ένα καπνιστό, πικάντικο μείγμα.

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η εγγονή του Τζον Κένεντι που έχει καρκίνο ξεσπά κατά του εξάδελφού της RFK Jr: «Είναι ντροπή για την οικογένεια»

Διεθνή / Η εγγονή του Τζον Κένεντι που έχει καρκίνο ξεσπά κατά του εξάδελφού της RFK Jr: «Είναι ντροπή για την οικογένεια»

Η κατάρρευση του συστήματος Υγείας στις ΗΠΑ μέσα από την εμπειρία της εξαδέλφης του ίδιου του υπουργού - Η Τατιάνα Σλόσμπεργκ έχει λιγότερο από ένα χρόνο ζωής
LIFO NEWSROOM
Το κρυμμένο στολίδι της Ευρώπης: Αυτή είναι η πιο αυθεντική χριστουγεννιάτικη αγορά

Διεθνή / Το κρυμμένο στολίδι της Ευρώπης: Αυτή είναι η πιο αυθεντική χριστουγεννιάτικη αγορά

Επτά χώρες, ένας νικητής. Μια οικογένεια που κουράστηκε από τις πολυσύχναστες χριστουγεννιάτικες αγορές της Ευρώπης είχε μία αναπάντεχη εμπειρία στο κρυμμένο «στολίδι» της ηπείρου.
LIFO NEWSROOM