MINI: Ζήτησε συγγνώμη, μετά τις αντιδράσεις για παγωτά σε έκθεση στη Σαγκάη

Κίνα: Συγγνώμη ζήτησε η ΜΙΝΙ της BMW επειδή «δεν έδωσε δωρεάν παγωτό σε Κινέζους» Facebook Twitter
Φωτ: Youtube
0

Συγγνώμη αναγκάστηκε να ζητήσει η εταιρεία MINI της BMW μετά την καταγγελία ότι οι εργαζόμενοι του περιπτέρου της στη Σαγκάη κερνούσαν παγωτό μόνο τους ξένους και όχι τους Κινέζους. 

Το περιστατικό σημειώθηκε στο περίπτερο της MINI στην έκθεση αυτοκινήτου της Σαγκάης, όπου κατά το χρονικό διάστημα 18 και 19 Απριλίου, οι εργαζόμενοί της μοίρασαν 600 δωρεάν παγωτά, αλλά όχι σε Κινέζους. 

«Το περιστατικό ίσως οφείλεται στην όχι και τόσο καλή εκπαίδευσή των εργαζομένων μας στο περίπτερο. Ζητάμε συγγνώμη» αναγκάστηκε να αναφέρει σε ανακοίνωσή της η MINI, μετά από 93 εκατ. προβολές που είχε το εν λόγω θέμα στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, Weibo

Το επίμαχο βίντεο στο περίπτερο της MINI που αναστάτωσε τους Κινέζους

Σε ένα βίντεο φαίνονται δύο Κινέζοι εργαζόμενοι στο περίπτερο της MINI να λένε σε μερικούς ντόπιους επισκέπτες ότι το δωρεάν παγωτό είχε τελειώσει, ενώ λίγα λεπτά αργότερα προσφέρουν ένα μεγάλο κύπελλο σε έναν ξένο επισκέπτη.

H Μινι για το εν λόγω περιστατικό δηλώνει πως στο περίπτερο είχε τελειώσει η διανομή 300 μερίδων παγωτού που προορίζονταν για τους και ότι ο άνθρωπος που φαίνεται στο βίντεο να παίρνει το κύπελλο με το παγωτό ήταν εργαζόμενος της BMW.  «Οι τέσσερις με πέντε αλλοδαποί που βλέπετε στο βίντεο είναι συνάδελφοι που φορούν κονκάρδες υπαλλήλων», πρόσθεσε.

Σε κάθε περίπτωση, τονίζεται, πως οι εργαζόμενοι στα περίπτερα της BMW και της ΜΙΝΙ στο Σαλόνι της Σαγκάης, είναι εποχικοί υπάλληλοι που προσλαμβάνονται μόνο για τις ανάγκες της περιόδου που διαρκεί η έκθεση. 

Η διαμάχη των Κινέζων και με την Dior

Οι χρήστες των social media στην Κίνα έχουν γίνει ολοένα και πιο αυστηροί σε τέτοιου είδους περιστατικά. 

Την περασμένη εβδομάδα, η Dior κατηγορήθηκε επίσης για ρατσισμό από τα κινεζικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης εξαιτίας μιας διαφήμισης που έδειχνε ένα μοντέλο από την Ασία να σηκώνει την άκρη του ματιού της. Η φωτογραφία αποσύρθηκε. 

Αυτή δεν ήταν η πρώτη φορά που ο Dior έχει εμπλακεί σε διαμάχες στην Κίνα, που αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες αγορές του.

Το 2022, κατηγορήθηκε ότι «οικειοποιήθηκε πολιτιστικά» ένα κινέζικο παραδοσιακό σχέδιο για μια από τις φούστες της.


 

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ