«Λένε ότι τα αγόρια δεν κάνει να έχουν μακριά μαλλιά»: η διαφήμιση που έσπασε καρδιές φέτος στις Κάννες

3

«Λένε ότι τα αγόρια πρέπει να έχουν τα μαλλιά τους κοντά. Τι γίνεται, όμως, όταν ένα αγόρι δεν θέλει να είναι αγόρι; Με τόσα παιχνίδια γύρω σου να παίξεις, εσύ μπορεί να κάνεις μια διαφορετική επιλογή. Αλλά υπήρξαν και φορές που δεν είχες επιλογή. 

- Γιατί τους αφήνεις να σε πειράζουν; Είσαι άντρας ή όχι; Θα σε μάθω να υπερασπίζεσαι τον εαυτό σου!

Και τότε ο κόσμος σου χωρίζεται στα δύο. Στο γυμνάσιο θα περίμενες να μεγαλώσουν τόσο ώστε να φτάσουν στο ύψος των ματιών σου. Στον ένα κόσμο του σχολείου είσαι εσύ, είσαι ο εαυτός σου, περνάς καλά. Αλλά είναι ο άλλος κόσμος στο οποίο ο πατέρας σου θέλει να ανήκεις. Και καταρρέεις. 

Δεν θα μπορούσες να το κάνεις πιο εύκολο όλο αυτό για 'σένα; Κόβοντας τα μαλλιά σου, θα έκανες τον πατέρα σου ευτυχισμένο. Αλλά κοίτα τι έκανες: ακριβώς το αντίθετο; Γιατί δεν τα έκοβες; Ήταν μόνο μαλλιά. Κατάλαβες ότι με το να είσαι ο εαυτός σου θα πλήγωνες αυτούς που αγαπάς περισσότερο; 

Ποτέ δεν ρώτησα τον πατέρα μου τι του κόστιζε να έχει έναν γιο σαν κι εμένα. Κρυβόμουν, προσποιούμουν, έλεγα ψέματα, ελπίζοντας ότι κάποια μέρα, κάπως θα το καταλάβει, θα το μάθει και θα με αποδεχθεί ακριβώς όπως είμαι.

- Ό,τι κι αν γίνει, θα είσαι το παιδί μου!».

Η συγκεκριμένη διαφήμιση σαμπουάν για την αγορά της Ταϊλάνδης απέσπασε Χρυσό Λέοντα στο Φεστιβάλ Καννών για το πρωτότυπο σενάριο της, απολύτως ευαισθητοποιημένο πάνω στο θέμα της αποδοχής της διαφορετικότητας και της στήριξης transgender παιδιών από τους γονείς τους. 

   

Διεθνή
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ληστεία στο Λούβρο: Έγινε από μικροεγκληματίες και όχι από επαγγελματίες, λέει η εισαγγελέας

Διεθνή / Ληστεία στο Λούβρο: «Έγινε από μικροεγκληματίες και όχι από επαγγελματίες» λέει η εισαγγελέας

Η εισαγγελέας του Παρισιού εκτιμά πως η συγκεκριμένη ληστεία δεν συνδέεται με τα ανώτερα κλιμάκια του οργανωμένου εγκλήματος και δηλώνει αισιόδοξη ότι τα κοσμήματα μπορούν να ανακτηθούν άθικτα
LIFO NEWSROOM
JK ROWLING GLAMOUR

Διεθνή / JK Rowling: Το εξώφυλλο με τις τρανς γυναίκες που την εξόργισε και η απάντηση του περιοδικού

Στο εξώφυλλο ποζάρει μια ομάδα τρανς γυναικών φορώντας μπλουζάκια «Protect the Dolls» που δημιουργήθηκαν από τον σχεδιαστή Connor Ives για να συγκεντρώσουν χρήματα για το φιλανθρωπικό ίδρυμα Trans Lifeline
LIFO NEWSROOM
«Από την ειρηνική Ευρώπη, στην Ευρώπη των όπλων»

LiFO politics / «Από την ειρηνική Ευρώπη, στην Ευρώπη των όπλων»

Ποιες πολιτικές, ποιοι σχεδιασμοί και ποια πρόσωπα βρίσκονται πίσω από την έκρηξη των αμυντικών δαπανών στην Ευρωπαϊκή Ένωση; Ποιοι είναι οι μεγάλοι λομπίστες της ευρωπαϊκής πολεμικής βιομηχανίας και πώς επηρεάζουν την ευρωπαϊκή πολιτική; Η Βασιλική Σιούτη συζητά για τα θέματα αυτά με τον Φέρρυ Μπατζόγλου, δημοσιογράφο-ανταποκριτή γερμανικών ΜΜΕ στην Αθήνα.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ

σχόλια

1 σχόλια
Ο,τι και να είσαι, εγώ θα σε αγαπώ αρκεί να είσαι πετυχημένος/πετυχημένη. Αυτό είναι το μήνυμα που περνάει η διαφήμιση. Αν δεν έπαιρνε το βραβείο και τη δόξα, θα τα έλεγε αυτά ο πατέρας της διαφήμισης;
Όσο κι αν η διαφήμιση είναι αυτό που είναι, δηλαδή ένας τρόπος να σε παρακινήσει να καταναλώσεις (και μάλλον να υπερκαταναλώσεις), προτιμάω αυτού του τύπου τις διαφημίσεις από εκείνες που προωθούν ρατσιστικά ή σεξιστικά στερεότυπα, καθώς και από εκείνες που αναπαράγουν μια αφόρητη κοινοτοπία. Μάλιστα, έχω δει δύο απίστευτα καλές διαφημίσεις που με έκαναν να χαμογελάσω και μου έφτιαξαν τη μέρα, ενώ ταυτόχρονο προωθούσαν και ένα θετικό μήνυμα πέρα από την προώθηση της συγκεκριμένης μάρκας.
Μικρές ως μεσαίες δόσεις καχυποψίας και κυνισμού αποτελούν σωτήρια έως χρήσιμη μέθοδο επιβίωσης στον σύγχρονο κόσμο. Η υπερβολική τους δόση όμως μετατρέπεται σε ένα πανίσχυρο ναρκωτικό που σε αποκόπτει εντελώς από την πραγματικότητα και από τον κόσμο.