«Λένε ότι τα αγόρια δεν κάνει να έχουν μακριά μαλλιά»: η διαφήμιση που έσπασε καρδιές φέτος στις Κάννες

3

«Λένε ότι τα αγόρια πρέπει να έχουν τα μαλλιά τους κοντά. Τι γίνεται, όμως, όταν ένα αγόρι δεν θέλει να είναι αγόρι; Με τόσα παιχνίδια γύρω σου να παίξεις, εσύ μπορεί να κάνεις μια διαφορετική επιλογή. Αλλά υπήρξαν και φορές που δεν είχες επιλογή. 

- Γιατί τους αφήνεις να σε πειράζουν; Είσαι άντρας ή όχι; Θα σε μάθω να υπερασπίζεσαι τον εαυτό σου!

Και τότε ο κόσμος σου χωρίζεται στα δύο. Στο γυμνάσιο θα περίμενες να μεγαλώσουν τόσο ώστε να φτάσουν στο ύψος των ματιών σου. Στον ένα κόσμο του σχολείου είσαι εσύ, είσαι ο εαυτός σου, περνάς καλά. Αλλά είναι ο άλλος κόσμος στο οποίο ο πατέρας σου θέλει να ανήκεις. Και καταρρέεις. 

Δεν θα μπορούσες να το κάνεις πιο εύκολο όλο αυτό για 'σένα; Κόβοντας τα μαλλιά σου, θα έκανες τον πατέρα σου ευτυχισμένο. Αλλά κοίτα τι έκανες: ακριβώς το αντίθετο; Γιατί δεν τα έκοβες; Ήταν μόνο μαλλιά. Κατάλαβες ότι με το να είσαι ο εαυτός σου θα πλήγωνες αυτούς που αγαπάς περισσότερο; 

Ποτέ δεν ρώτησα τον πατέρα μου τι του κόστιζε να έχει έναν γιο σαν κι εμένα. Κρυβόμουν, προσποιούμουν, έλεγα ψέματα, ελπίζοντας ότι κάποια μέρα, κάπως θα το καταλάβει, θα το μάθει και θα με αποδεχθεί ακριβώς όπως είμαι.

- Ό,τι κι αν γίνει, θα είσαι το παιδί μου!».

Η συγκεκριμένη διαφήμιση σαμπουάν για την αγορά της Ταϊλάνδης απέσπασε Χρυσό Λέοντα στο Φεστιβάλ Καννών για το πρωτότυπο σενάριο της, απολύτως ευαισθητοποιημένο πάνω στο θέμα της αποδοχής της διαφορετικότητας και της στήριξης transgender παιδιών από τους γονείς τους. 

   

Διεθνή
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το «Βιβλίο Γενεθλίων» του Τζέφρι Επστάιν: Η επιστολές των Κλίντον, Τραμπ και οι εικόνες ζώων που ζευγαρώνουν

Διεθνή / Το «Βιβλίο Γενεθλίων» του Τζέφρι Επστάιν: Οι επιστολές των Κλίντον, Τραμπ και οι εικόνες ζώων που ζευγαρώνουν

Το δερματόδετο άλμπουμ γενεθλίων του Τζέφρι Επστάιν από το 2003 περιείχε επιστολές από πολιτικούς και ισχυρά πρόσωπα όπως οι Μπιλ Κλίντον και Ντόναλντ Τραμπ
LIFO NEWSROOM
Tour de France: Χρησιμοποιούν οι ποδηλάτες μικροσκοπικούς κινητήρες; - Νέα απειλή για τον κορυφαίο ποδηλατικό αγώνα

Διεθνή / Tour de France: Χρησιμοποιούν οι ποδηλάτες μικροσκοπικούς κινητήρες; - Νέα απειλή για τον κορυφαίο ποδηλατικό αγώνα

Κατά τη Stage 7 του Tour de France, ο έλεγχος αποκάλυψε υπόνοιες για κρυμμένους κινητήρες - Η UCI εντείνει τους ελέγχους για να διατηρήσει την αξιοπιστία του σπορ
LIFO NEWSROOM
Ο Ζελένσκι θα ζητήσει από την Ευρώπη να πληρώσει μισθούς Ουκρανών στρατιωτών

Διεθνή / Ο Ζελένσκι θα ζητήσει από την Ευρώπη να πληρώσει μισθούς Ουκρανών στρατιωτών

Ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι ζητά από την Ευρώπη να καλύψει τους μισθούς στρατιωτών για να ενισχύσει την άμυνα της Ουκρανίας - Έλλειψη εθελοντών και εκτόξευση ελλείμματος εντείνουν την ανάγκη για βοήθεια
LIFO NEWSROOM
Ο θάνατος του Χαλκ Χόγκαν αναζωπυρώνει οδυνηρές αντιφάσεις για τους μαύρους οπαδούς της πάλης

Διεθνή / Ο θάνατος του Χαλκ Χόγκαν αναζωπυρώνει οδυνηρές αντιφάσεις για τους μαύρους οπαδούς της πάλης

Μετά τον θάνατο του Χαλκ Χόγκαν, οπαδοί και αναλυτές χωρίζονται ανάμεσα στη λατρεία του ως παντοδύναμου ήρωα και την κατακραυγή για ρατσιστικές δηλώσεις. Μια σύγκρουση πολιτιστικής κληρονομιάς στη WWE
LIFO NEWSROOM
Η Νικόλ Κίντμαν υπέβαλε αίτηση για άδεια διαμονής στην Πορτογαλία

Διεθνή / Η Νικόλ Κίντμαν υπέβαλε αίτηση για άδεια διαμονής στην Πορτογαλία

Η Νικόλ Κίντμαν εθεάθη να αποβιβάζεται από ιδιωτικό αεροσκάφος στην Κασκαΐς, την παραθαλάσσια περιοχή κοντά στη Λισαβόνα, ενώ φέρεται να εξετάζει την αγορά νέας πολυτελούς κατοικίας σε μία από τις πιο ακριβές κλειστές κοινότητες της χώρας
LIFO NEWSROOM
Απόκοσμο βίντεο: Σχεδόν όλη η Γάζα έχει μετατραπεί σε ερείπια από τους βομβαρδισμούς του Ισραήλ

Διεθνή / Απόκοσμο βίντεο: Σχεδόν όλη η Γάζα έχει μετατραπεί σε ερείπια από τους βομβαρδισμούς του Ισραήλ

Δορυφορικές και επιτόπιες εκτιμήσεις δείχνουν ότι μεταξύ 63% και 69% των κτιρίων της Γάζας, συμπεριλαμβανομένων περισσότερων από 175.000 κατασκευών, έχουν υποστεί ζημιές ή έχουν καταστραφεί
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Ο,τι και να είσαι, εγώ θα σε αγαπώ αρκεί να είσαι πετυχημένος/πετυχημένη. Αυτό είναι το μήνυμα που περνάει η διαφήμιση. Αν δεν έπαιρνε το βραβείο και τη δόξα, θα τα έλεγε αυτά ο πατέρας της διαφήμισης;
Όσο κι αν η διαφήμιση είναι αυτό που είναι, δηλαδή ένας τρόπος να σε παρακινήσει να καταναλώσεις (και μάλλον να υπερκαταναλώσεις), προτιμάω αυτού του τύπου τις διαφημίσεις από εκείνες που προωθούν ρατσιστικά ή σεξιστικά στερεότυπα, καθώς και από εκείνες που αναπαράγουν μια αφόρητη κοινοτοπία. Μάλιστα, έχω δει δύο απίστευτα καλές διαφημίσεις που με έκαναν να χαμογελάσω και μου έφτιαξαν τη μέρα, ενώ ταυτόχρονο προωθούσαν και ένα θετικό μήνυμα πέρα από την προώθηση της συγκεκριμένης μάρκας.
Μικρές ως μεσαίες δόσεις καχυποψίας και κυνισμού αποτελούν σωτήρια έως χρήσιμη μέθοδο επιβίωσης στον σύγχρονο κόσμο. Η υπερβολική τους δόση όμως μετατρέπεται σε ένα πανίσχυρο ναρκωτικό που σε αποκόπτει εντελώς από την πραγματικότητα και από τον κόσμο.