«Λένε ότι τα αγόρια δεν κάνει να έχουν μακριά μαλλιά»: η διαφήμιση που έσπασε καρδιές φέτος στις Κάννες

3

«Λένε ότι τα αγόρια πρέπει να έχουν τα μαλλιά τους κοντά. Τι γίνεται, όμως, όταν ένα αγόρι δεν θέλει να είναι αγόρι; Με τόσα παιχνίδια γύρω σου να παίξεις, εσύ μπορεί να κάνεις μια διαφορετική επιλογή. Αλλά υπήρξαν και φορές που δεν είχες επιλογή. 

- Γιατί τους αφήνεις να σε πειράζουν; Είσαι άντρας ή όχι; Θα σε μάθω να υπερασπίζεσαι τον εαυτό σου!

Και τότε ο κόσμος σου χωρίζεται στα δύο. Στο γυμνάσιο θα περίμενες να μεγαλώσουν τόσο ώστε να φτάσουν στο ύψος των ματιών σου. Στον ένα κόσμο του σχολείου είσαι εσύ, είσαι ο εαυτός σου, περνάς καλά. Αλλά είναι ο άλλος κόσμος στο οποίο ο πατέρας σου θέλει να ανήκεις. Και καταρρέεις. 

Δεν θα μπορούσες να το κάνεις πιο εύκολο όλο αυτό για 'σένα; Κόβοντας τα μαλλιά σου, θα έκανες τον πατέρα σου ευτυχισμένο. Αλλά κοίτα τι έκανες: ακριβώς το αντίθετο; Γιατί δεν τα έκοβες; Ήταν μόνο μαλλιά. Κατάλαβες ότι με το να είσαι ο εαυτός σου θα πλήγωνες αυτούς που αγαπάς περισσότερο; 

Ποτέ δεν ρώτησα τον πατέρα μου τι του κόστιζε να έχει έναν γιο σαν κι εμένα. Κρυβόμουν, προσποιούμουν, έλεγα ψέματα, ελπίζοντας ότι κάποια μέρα, κάπως θα το καταλάβει, θα το μάθει και θα με αποδεχθεί ακριβώς όπως είμαι.

- Ό,τι κι αν γίνει, θα είσαι το παιδί μου!».

Η συγκεκριμένη διαφήμιση σαμπουάν για την αγορά της Ταϊλάνδης απέσπασε Χρυσό Λέοντα στο Φεστιβάλ Καννών για το πρωτότυπο σενάριο της, απολύτως ευαισθητοποιημένο πάνω στο θέμα της αποδοχής της διαφορετικότητας και της στήριξης transgender παιδιών από τους γονείς τους. 

   

Διεθνή
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πόλεμος Ιράν - Ισραήλ: Οι ΗΠΑ προτείνουν συνομιλίες για κατάπαυση του πυρός

Διεθνή / Πόλεμος Ιράν - Ισραήλ: Οι ΗΠΑ προτείνουν συνομιλίες για κατάπαυση του πυρός

Ο Λευκός Οίκος συζητά με το Ιράν την πιθανότητα να οργανωθεί συνάντηση εντός της εβδομάδας ανάμεσα στον ειδικό απεσταλμένο της προεδρίας των ΗΠΑ Στιβ Γουίτκοφ και τον ιρανό υπουργό Εξωτερικών Αμπάς Αραγτσί
LIFO NEWSROOM
Δίκη Diddy: Αντικαταστάθηκε μαύρος ένορκος - Φυλετική προκατάληψη καταγγέλλει η υπεράσπιση

Διεθνή / Δίκη Diddy: Αντικαταστάθηκε μαύρος ένορκος - Φυλετική προκατάληψη καταγγέλλει η υπεράσπιση

Ο δικαστής δήλωσε ότι εντόπισε «πολλαπλές αντιφάσεις» στις απαντήσεις του ενόρκου, κάτι που μπορεί να υποδηλώνει πρόθεση να παραπλανήσει το δικαστήριο ώστε να εξασφαλίσει θέση στο σώμα ενόρκων
LIFO NEWSROOM
USS Nimitz

Διεθνή / Μήνυμα αποτροπής προς το Ιράν: Αλλαγή πορείας του αμερικανικού αεροπλανοφόρου USS Nimitz προς τη Μέση Ανατολή

Η παρουσία του Nimitz επιτρέπει ταχεία αντίδραση σε ενδεχόμενες κρίσεις, ενώ ενισχύει την προστασία των θαλάσσιων οδών (όπως τα Στενά του Ορμούζ), που είναι κρίσιμες για το παγκόσμιο εμπόριο ενέργειας
LIFO NEWSROOM
Οι επιθέσεις του Ιράν στο Ισραήλ αποκαλύπτουν πλήρη έλλειψη καταφυγίων για παλαιστινιακές πόλεις

Διεθνή / Ισραήλ: Οι επιθέσεις του Ιράν αποκαλύπτουν έλλειψη καταφυγίων σε παλαιστινιακές πόλεις

Τέσσερις άμαχοι σκοτώθηκαν από ιρανικό πλήγμα στην πόλη Ταμρά κοντά στη Χάιφα, αναδεικνύοντας τις ελλείψεις σε καταφύγια και τις ανισότητες που βιώνουν οι Παλαιστίνιοι πολίτες του Ισραήλ
LIFO NEWSROOM
Politico: Οι χώρες της Ανατολικής Ευρώπης προετοιμάζονται για τον πόλεμο

Politico / Οι χώρες της Ανατολικής Ευρώπης προετοιμάζονται για τον πόλεμο

Ποιες χώρες μετατρέπουν υπόγεια σε χειρουργεία, εκπαιδεύουν προσωπικό στην αντιμετώπιση πολεμικών τραυμάτων και εξοπλίζονται με αλεξίσφαιρα γιλέκα, γεννήτριες ρεύματος και κινητές ιατρικές μονάδες για μαζικά περιστατικά
LIFO NEWSROOM
Επιστρέφουν οι τελευταίοι ακτιβιστές του Madleen μετά την ισραηλινή αναχαίτιση καθ’ οδόν προς τη Γάζα

Διεθνή / Επιστρέφουν οι τελευταίοι ακτιβιστές του Madleen μετά την ισραηλινή αναχαίτιση καθ’ οδόν προς τη Γάζα

Το Ισραήλ απέλασε όλους τους επιβαίνοντες του πλοίου που επιχείρησε να μεταφέρει συμβολική ποσότητα ανθρωπιστικής βοήθειας στον αποκλεισμένο παλαιστινιακό θύλακα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Ο,τι και να είσαι, εγώ θα σε αγαπώ αρκεί να είσαι πετυχημένος/πετυχημένη. Αυτό είναι το μήνυμα που περνάει η διαφήμιση. Αν δεν έπαιρνε το βραβείο και τη δόξα, θα τα έλεγε αυτά ο πατέρας της διαφήμισης;
Όσο κι αν η διαφήμιση είναι αυτό που είναι, δηλαδή ένας τρόπος να σε παρακινήσει να καταναλώσεις (και μάλλον να υπερκαταναλώσεις), προτιμάω αυτού του τύπου τις διαφημίσεις από εκείνες που προωθούν ρατσιστικά ή σεξιστικά στερεότυπα, καθώς και από εκείνες που αναπαράγουν μια αφόρητη κοινοτοπία. Μάλιστα, έχω δει δύο απίστευτα καλές διαφημίσεις που με έκαναν να χαμογελάσω και μου έφτιαξαν τη μέρα, ενώ ταυτόχρονο προωθούσαν και ένα θετικό μήνυμα πέρα από την προώθηση της συγκεκριμένης μάρκας.
Μικρές ως μεσαίες δόσεις καχυποψίας και κυνισμού αποτελούν σωτήρια έως χρήσιμη μέθοδο επιβίωσης στον σύγχρονο κόσμο. Η υπερβολική τους δόση όμως μετατρέπεται σε ένα πανίσχυρο ναρκωτικό που σε αποκόπτει εντελώς από την πραγματικότητα και από τον κόσμο.