Κάμαλα Χάρις: Η αφοπλιστική απάντηση στη δήλωση Τραμπ για την Τέιλορ Σουίφτ

Κάμαλα Χάρις: Η αφοπλιστική απάντηση στη δήλωση Τραμπ για την Τέιλορ Σουίφτ Facebook Twitter
Φωτ. Κάμαλα Χάρις / EPA
0

Τη δική της απάντηση στην πρωτοφανή δήλωση «μίσους» του Ντόναλντ Τραμπ για την Τέιλορ Σουίφτ, έδωσε με έναν αρκετά έξυπνο τρόπο η προεκλογική καμπάνια της Κάμαλα Χάρις.

Η καμπάνια της Κάμαλα Χάρις απάντησε στη δήλωση του πρώην προέδρου των ΗΠΑ και υποψήφιου Ρεπουμπλικανών «μισώ την Τέιλορ», με 28 τίτλους τραγουδιών και στίχους της δημοφιλούς τραγουδίστριας.

Η ανακοίνωση της καμπάνιας της υποψήφιας των Δημοκρατικών για τις εκλογές της 5ης Νοεμβρίου, χαρακτηριστικά γράφει μεταξύ άλλων πως «είμαστε αρκετά σίγουροι ότι είναι ασφαλές (αναφορά στο κομμάτι Safe and Sound) να πούμε ότι η εβδομάδα του Ντόναλντ Τραμπ τον έχει ρίξει στα πατώματα (Down Bad). Ο κύριος Not-at-all-Fine (μετατροπή του τίτλου του κομματιού Mr. Perfectly Fine) πέρασε αυτή την εβδομάδα δουλεύοντας τα συναισθήματά του, κλαψουρίζοντας για τα προβλήματα σαμπάνιας (Champagne Problems)».

«Οι ασυναρτησίες, οι φωνές και οι συνεχείς θεωρίες συνωμοσίας του έχουν κάνει πολλούς να ρωτούν αν είναι “πολύ συναισθηματικός” για να είναι πρόεδρος. Πείτε το όπως θέλετε (Call It What You Want), αλλά δεν είναι κάτι καινούργιο (Nothing New) για τον πιο μικρό άνθρωπο που έζησε ποτέ (The Smallest Man Who Ever Lived)», συμπλήρωσε σε άλλο σημείο.

Τα τραγούδια ή τα άλμπουμ που αναφέρονται στην ανακοίνωση είναι: «Safe & Sound», “Down Bad”, “Mr. Perfectly Fine” (που άλλαξε σε “Mr. Not-at-All Fine”), “Champagne Problems”, “The Man”, “Call It What You Want”, “Nothing New”, “The Smallest Man Who Ever Lived”, “Shake It Off”, “Bad Blood”, “Better Than Revenge”, “Sad, Beautiful, Tragic”, “But Daddy, I Love Him” (μέσω της ατάκας “Oh my God, you should have seen the American people’s faces”), “I Forgot That You Existing”, “Out of the Woods”, “Blank Space”, “Begin Again”, “Long Live”, “All Too Well”, “The Last Time”, “End Game”, “Breathe”, “The Story of Us”, “Back to December”, “Enchanted”, “Fearless”, “1989” και “We Are Never Getting Back Together”.

Με πληροφορίες από ΕΡΤ

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM