Iστορική νίκη των Pink Floyd επί της ΕΜΙ.

Iστορική νίκη των Pink Floyd επί της ΕΜΙ. Facebook Twitter
0

H  νίκη των Pink Floyd επί της EMI είναι σχεδόν ηρωϊκή. Σε μια εποχή που σχεδόν όλοι κατεβάζουν μουσική παράνομα απο το διαδίκτυο τo πρόβλημα τους με την ΕΜΙ ήταν οτι πωλούσε ξεχωριστά τα τραγούδια τους μέσω διαδικτύου.Οι Pink Floyd θέλουν να πωλούνται τα album τoυς μόνο ολόκληρα. Το συμβόλαιό τους, το οποίο είχαν υπογράψει το 1999, δεν είχε ρήτρα για τα διαδικτυακά μέσα πράγμα που επέτρεπε στην ΕΜΙ να εκμεταλλεύεται τη μουσική τους όπως ήθελε. Να σημειώσουμε οτι είναι η δεύτερη φορά που η συγκεκριμένη υπόθεση φτάνει ενώπιον της δικαιοσύνης - οι Pink Floyd είχαν κερδίσει και την προηγούμενη φορά αλλά η ΕΜΙ είχε ασκήσει έφεση. Πρακτικά η απόφαση του δικαστηρίου σημαίνει οτι οι Pink Floyd  μπορούν πλέον να διεκδικήσουνε 15,7 εκατομμμύρια δολλάρια για απλήρωτα πνευματικά δικαιώματα. Το μόνο που είναι σίγουρο πάντως, είναι οτι το "Dark side of the moon" είναι ένα άλμπουμ που ακούγεται καλύτερα όλοκληρο.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βλαντιμίρ Πούτιν: Η φερόμενη ως κόρη του μιλά για τον πόλεμο στην Ουκρανία - «Λυπάμαι, δεν είμαι υπεύθυνη»

Διεθνή / Βλαντιμίρ Πούτιν: Η φερόμενη ως κόρη του μιλά για τον πόλεμο στην Ουκρανία - «Λυπάμαι, δεν είμαι υπεύθυνη»

Η 22χρονη εντοπίστηκε στο Παρίσι από Ουκρανό δημοσιογράφο, ο οποίος τη ρώτησε πώς αισθάνεται για τις πράξεις του Ρώσου προέδρου, ενώ την κάλεσε να επισκεφτεί το Κίεβο
LIFO NEWSROOM
Ιταλία: Νομοσχέδιο για τη σεξουαλική αγωγή ως «φραγμός» στη «woke ιδεολογία φύλου»

Διεθνή / Ιταλία: Νομοσχέδιο για τη σεξουαλική αγωγή ως «φραγμός» στη «woke ιδεολογία φύλου»

Ο υφυπουργός Παιδείας υπερασπίστηκε το νομοσχέδιο, ενώ κατηγόρησε την Αριστερά ότι θέλει «να φέρνει drag queens και πορνοστάρ στα σχολεία για να μιλούν για σεξουαλική ρευστότητα και παρένθετη μητρότητα»
LIFO NEWSROOM
Το Σαν Φρανσίσκο μηνύει 10 πολυεθνικές για  τα «εθιστικά» υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα

Διεθνή / Το Σαν Φρανσίσκο μηνύει 10 πολυεθνικές για  τα «εθιστικά» υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα

Η αγωγή ισχυρίζεται ότι οι εταιρείες γνώριζαν ότι τα προϊόντα τους ήταν «επικίνδυνα για κατανάλωση» και χρησιμοποιούσαν «παραπλανητικές τακτικές» για να τα προωθήσουν
LIFO NEWSROOM