Ισπανία: Νομοσχέδιο αναγκάζει τα τηλεφωνικά κέντρα να εξυπηρετούν πελάτες μέσα σε τρία λεπτά

Ισπανία: Νομοσχέδιο αναγκάζει τα τηλεφωνικά κέντρα να εξυπηρετούν πελάτες μέσα σε τρία λεπτά Facebook Twitter
Φωτ.: Unsplash
0

Η ισπανική κυβέρνηση ενέκρινε προσχέδιο νόμου που μειώνει την αναμονή στα τηλεφωνικά κέντρα.

Το προσχέδιο αποσκοπεί στη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών από υπηρεσίες εταιρειών και στη μείωση του χρόνου αναμονής στην τηλεφωνική γραμμή σε τρία λεπτά, όπως δήλωσε σήμερα ο Ισπανός υπουργός Δικαιωμάτων Υποθέσεων Καταναλωτών Αλμπέρτο Γκαρσόν σε συνέντευξη Τύπου.

Το προσχέδιο νόμου δίνει επίσης στους καταναλωτές το δικαίωμα να εξυπηρετούνται από ένα άτομο, και όχι από ένα chatbot.

Παράλληλα, αναγκάζει τις επιχειρήσεις κοινής ωφελείας να απαντούν σε παράπονα πελατών εντός δύο ωρών, όπως τόνισε ο υπουργός.

«Οι πρακτικά άπειροι χρόνοι αναμονής τελείωσαν», είπε ο Γκαρσόν.

Με πληροφορίες του Reuters

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Rob και Michele Reiner: Ποιος είναι ο γιος τους Nick, που συνελήφθη για τη δολοφονία τους

Διεθνή / Rob και Michele Reiner: Ποιος είναι ο γιος τους Nick, που συνελήφθη για τη δολοφονία τους

Η οικογένεια Reiner είχε μιλήσει ανοιχτά για τους μακροχρόνιους αγώνες του Nick με την κατάχρηση ουσιών και τον εθισμό σε σκληρά ναρκωτικά -  μπαινόβγαινε σε κέντρα αποκατάστασης επί χρόνια
THE LIFO TEAM