Ισπανία: Νομοσχέδιο αναγκάζει τα τηλεφωνικά κέντρα να εξυπηρετούν πελάτες μέσα σε τρία λεπτά

Ισπανία: Νομοσχέδιο αναγκάζει τα τηλεφωνικά κέντρα να εξυπηρετούν πελάτες μέσα σε τρία λεπτά Facebook Twitter
Φωτ.: Unsplash
0

Η ισπανική κυβέρνηση ενέκρινε προσχέδιο νόμου που μειώνει την αναμονή στα τηλεφωνικά κέντρα.

Το προσχέδιο αποσκοπεί στη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών από υπηρεσίες εταιρειών και στη μείωση του χρόνου αναμονής στην τηλεφωνική γραμμή σε τρία λεπτά, όπως δήλωσε σήμερα ο Ισπανός υπουργός Δικαιωμάτων Υποθέσεων Καταναλωτών Αλμπέρτο Γκαρσόν σε συνέντευξη Τύπου.

Το προσχέδιο νόμου δίνει επίσης στους καταναλωτές το δικαίωμα να εξυπηρετούνται από ένα άτομο, και όχι από ένα chatbot.

Παράλληλα, αναγκάζει τις επιχειρήσεις κοινής ωφελείας να απαντούν σε παράπονα πελατών εντός δύο ωρών, όπως τόνισε ο υπουργός.

«Οι πρακτικά άπειροι χρόνοι αναμονής τελείωσαν», είπε ο Γκαρσόν.

Με πληροφορίες του Reuters

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κάννες 2025: Ο Ντένζελ Ουάσινγκτον απών από τη συνέντευξη Τύπου της ταινίας του μετά το συμβάν με τον φωτογράφο

Διεθνή / Κάννες 2025: Ο Ντένζελ Ουάσινγκτον απών από τη συνέντευξη Τύπου της ταινίας του μετά το συμβάν με τον φωτογράφο

Ο έντονος διαπληκτισμός που είχε ο βραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός με φωτογράφο, στο κόκκινο χαλί για την πρεμιέρα της ταινίας «Highest 2 Lowest» στις Κάννες
LIFO NEWSROOM