ΗΠΑ: Η Subaru ανακαλεί 271.000 αυτοκίνητα λόγω κινδύνου φωτιάς

Η Subaru ανακαλεί 271.000 αυτοκίνητα λόγω κινδύνου φωτιάς Facebook Twitter
Φωτ.:EPA
0

H Subaru ανακοίνωσε ότι ανακαλεί 271.000 Ascent, μοντέλα 2019-2022, λόγω αυξημένου κινδύνου εκδήλωσης φωτιάς και προτρέπει τους ιδιοκτήτες να σταθμεύουν τα οχήματα σε ανοικτούς χώρους (μακριά από κτίρια) μέχρι να επισκευαστούν.

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία ζήτησε επίσης από τους ιδιοκτήτες των συγκεκριμένων μοντέλων να μην τα αφήνουν χωρίς επιτήρηση όταν ο κινητήρας παραμένει σε λειτουργία.

Η Subaru αναφέρει ότι μια καλωδίωση ενδέχεται, λόγω κατασκευαστικού προβλήματος, να προκαλέσει απότομη αύξηση της θερμοκρασίας και υπάρχει κίνδυνος εκδήλωσης φωτιάς. Οι αντιπροσωπείες της Subaru αναλαμβάνουν να εξετάσουν τα οχήματα και εφόσον εντοπιστεί πρόβλημα προχωρούν σε αντικατάσταση του υλικού.

Μέχρι σήμερα έχουν αναφερθεί δύο τέτοια περιστατικά, στα οποία δεν υπήρξαν τραυματισμοί.

Η αρμόδια υπηρεσία για την ασφάλεια των αυτοκινητοδρόμων στις Ηνωμένες Πολιτείες (NHTSA) συνέστησε επίσης στους ιδιοκτήτες των συγκεκριμένων Subaru Ascent να τα σταθμεύουν σε ανοικτούς χώρους μέχρι να ολοκληρωθεί το πρόγραμμα ανάκλησης.

Σε περίπτωση που παρατηρήσουν καπνό να βγαίνει από το ταμπλό ή την περιοχή στα πόδια του οδηγού, υπογραμμίζει ότι θα πρέπει αμέσως να ακινητοποιήσουν το όχημα και να σβήσουν τη μηχανή.

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία λέει ότι ενημερώθηκε για πρώτη φορά σχετικά με το συγκεκριμένο πρόβλημα το 2020.

Το πρώτο περιστατικό ζημιάς από εκδήλωση φωτιάς αναφέρθηκε τον Σεπτέμβριο του 2021 και ακολούθησε ένα δεύτερο φέτος, σύμφωνα με την Subaru, η οποία αποφάσισε να προχωρήσει σε πρόγραμμα ανάκλησης των συγκεκριμένων μοντέλων SUV.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ, Reuters

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ