Η τουριστική καμπάνια των Φιλιππίνων σε ταξιδεύει (κυριολεκτικά) αλλού: Χρησιμοποίησαν πλάνα από 3 άλλες χώρες

Η τουριστική καμπάνια των Φιλιππινών σε ταξιδεύει αλλού: Χρησιμοποίησαν πλάνα από 3 άλλες χώρες Facebook Twitter
Φωτ.: Cebu Provincial Tourism Office/Facebook
0

Σε απολογία αναγκάστηκε η διαφημιστική εταιρεία που είχε αναλάβει την τουριστική καμπάνια των Φιλιππίνων, καθώς στο προωθητικό βίντεο για τις ομορφιές της χώρας έβαλε πλάνα από άλλες χώρες. 

Η καμπάνια χρησιμοποίησε εικόνες από καλλιέργειες στην Ινδονησία, αμμόλοφους στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και ένα αεροσκάφος που προσγειώνεται στην Ελβετία.

Το πρακτορείο, DDB Philippines, ζήτησε συγγνώμη για το «ατυχές λάθος» του. 

Η υπουργός Τουρισμού των Φιλιππίνων, Christina Garcia Frasco, ξεκαθάρισε πως δεν χρησιμοποιήθηκαν δημόσια κονδύλια για την παραγωγή του βίντεο και επεσήμανε πως είχαν, επανειλημμένα, ζητηθεί επιβεβαιώσεις από την εταιρεία πως τα πλάνα είναι πρωτότυπα.

Είπε ότι «σε όλες αυτές τις περιπτώσεις, η DDB διαβεβαίωσε, επανειλημμένα, την πρωτοτυπία όλου του υλικού». 

Το βίντεο, να σημειωθεί, δημοσιεύτηκε στο πλαίσιο της καμπάνιας «Αγαπήστε τις Φιλιππίνες» ύψους 824.000 ευρώ, η οποία ξεκίνησε στα τέλη Ιουνίου.

Η υπουργός διαβεβαίωσε πως η διαφημιστική εταιρεία θα λογοδοτήσει για την πράξη της.

«Η χρήση ξένου υλικού σε μια εκστρατεία προώθησης των Φιλιππίνων είναι άκρως ακατάλληλη και αντιβαίνει στους στόχους του υπουργείου Τουρισμού» ανέφερε.

Το βίντεο αφαιρέθηκε και η εταιρεία δεσμεύτηκε πως θα βοηθήσει το τμήμα τουρισμού στην έρευνά του.

Σημειώνεται πως ανάλογο περιστατικό είχε γίνει γνωστό και προ μηνών, όσον αφορά στην τουριστική καμπάνια της Ιταλίας, με πρωταγωνίστρια την Αφροδίτη του Μποτιτσέλι.

Όπως είχε αποδειχθεί, στην πρωτότυπη καμπάνια, που «ζωντάνεψε» τον πίνακα του Σάντρο Μποτισέλι και μετέτρεψε την Αφροδίτη σε influencer, είχαν χρησιμοποιηθεί εικόνες από τη Σλοβενία.

Με πληροφορίες από BBC

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ζοχράν Μαμντάνι: Ο «αυτοαπασχολούμενος ράπερ» που διεκδικεί τη δημαρχία της Νέας Υόρκης

Διεθνή / Μαμντάνι ή «αυτοαπασχολούμενος ράπερ»: Η καλλιτεχνική ταυτότητα του μεγάλου φαβορί για τη δημαρχία στη Νέα Υόρκη

Ο πιθανός επόμενος δήμαρχος της Νέας Υόρκης που κάποτε ράπαρε για την κοινή του καταγωγή «με ένα τσαπάτι» - Η σχέση του με την Τέχνη και οι συνεργασίες του
LIFO NEWSROOM
Μητρότητα στο μέτωπο: Ουκρανές έγκυες που πολεμούν για τη χώρα και τα παιδιά τους

Διεθνή / Μητρότητα στο μέτωπο: Ουκρανές έγκυες που πολεμούν για τη χώρα και τα παιδιά τους

Στον πόλεμο στην Ουκρανία, γυναίκες στρατιώτες συνεχίζουν να υπηρετούν ακόμη και κατά την εγκυμοσύνη τους, αντιμετωπίζοντας κινδύνους, έλλειψη υποστήριξης και σεξισμό, για το μέλλον της χώρας και των παιδιών τους
LIFO NEWSROOM
Πρίγκιπας Τζορτζ: «Ο πιο φυσιολογικός 12χρονος μελλοντικός μονάρχης που είχαμε ποτέ» λένε βασιλικοί αναλυτές

Διεθνή / Πρίγκιπας Τζορτζ: «Ο πιο φυσιολογικός 12χρονος μελλοντικός μονάρχης που είχαμε ποτέ» λένε βασιλικοί αναλυτές

Ο πρίγκιπας Ουίλιαμ όπως όλα δείχνουν παίρνει τον ρόλο του ως πατέρας του μελλοντικού βασιλιά τόσο σοβαρά, όσο και τον ρόλο του ως μελλοντικός βασιλιάς
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Νέοι άνδρες επιτρέπεται πλέον να φύγουν από τη χώρα – Τι αλλάζει

Διεθνή / Ουκρανία: Νέοι άνδρες επιτρέπεται πλέον να φύγουν από τη χώρα – Τι αλλάζει

Η κυβέρνηση Ζελένσκι χαλαρώνει τον κανόνα που απαγόρευε την έξοδο ανδρών από την Ουκρανία - Τι ισχύει για τους 18-22 ετών, οι ανησυχίες για τη μετανάστευση νέων και το παρασκήνιο πίσω από την απόφαση
LIFO NEWSROOM