Η Shakira ενώνει δυνάμεις με τη Unicef για την ανάπτυξη στην πρώιμη παιδική ηλικία

Η Shakira ενώνει δυνάμεις με τη Unicef για την ανάπτυξη στην πρώιμη παιδική ηλικία Facebook Twitter
0

Η Σακίρα ένωσε τις δυνάμεις της με την UNICEF για την ανάπτυξη στην πρώιμη παιδική ηλικία. Ως Πρεσβευτής Καλής Θέλησης της UNICEF, η Σακίρα, κάλεσε σήμερα τους παγκόσμιους ηγέτες να επενδύσουν στην ανάπτυξη στην πρώιμη παιδική ηλικία, στον απόηχο νέων επιστημονικών δεδομένων που δημιουργούν μια επαναστατική αλλαγή στην κατανόησή μας για τις μακροχρόνιες επιπτώσεις της στέρησης και του άγχους στους αναπτυσσόμενους εγκεφάλους των μικρών παιδιών.


«Περισσότερα από 100 εκατομμύρια παιδιά δεν πηγαίνουν στο σχολείο και 161 εκατομμύρια αγόρια και κορίτσια κάτω των πέντε ετών είναι σωματικά και νοητικά υπανάπτυκτα λόγω έλλειψης φροντίδας και σωστής διατροφής. Κάθε χρόνος που περνάει χωρίς να κάνουμε σημαντικές επενδύσεις στην ανάπτυξη στην πρώιμη παιδική ηλικία και δεν αναλαμβάνουμε πρωτοβουλίες που αφορούν στα ζητήματα αυτά, θα έχει ως αποτέλεσμα εκατομμύρια παιδιά να γεννηθούν στον ίδιο κύκλο της φτώχειας και της έλλειψης ευκαιριών. Η UNICEF και εγώ ενώσαμε τις δυνάμεις μας και είμαστε σήμερα εδώ γιατί το να επενδύσουμε από νωρίς στα παιδιά είναι ένα επείγον ζήτημα και δεν υπάρχει άλλος χρόνος για να χάσουμε», δήλωσε η Σακίρα.


Η ανάπτυξη του εγκεφάλου είναι πιο έντονη κατά τη διάρκεια της πρώιμης παιδικής ηλικίας, με σχεδόν 1.000 νευρικές συνδέσεις να πραγματοποιούνται κάθε δευτερόλεπτο. Αυτές οι πρώιμες συνδέσεις αποτελούν τη βάση της υγείας και της ευημερίας του παιδιού, συμπεριλαμβανομένης της δια βίου ικανότητάς του να μαθαίνει, να προσαρμόζεται στις αλλαγές και ν' αντιμετωπίζει τις αντιξοότητες. Ωστόσο, σχεδόν το ένα τρίτο όλων των παιδιών κάτω των 5 ετών που ζουν σε χώρες χαμηλού και μεσαίου εισοδήματος, μεγαλώνουν σε περιβάλλον και καταστάσεις που μπορεί να επηρεάσουν αυτή την περίοδο της ταχείας ανάπτυξης.

«Αυτό που μαθαίνουμε για όλα τα στοιχεία που επηρεάζουν τον εγκέφαλο ενός παιδιού - εάν το σώμα του τρέφεται καλά, αν το μυαλό του τονώνεται, εάν προστατεύεται από τη βία - πρέπει να αλλάξουν τον τρόπο που σκεφτόμαστε για την πρώιμη παιδική ηλικία, αλλά και τον τρόπο που μπορούμε να δράσουμε», δήλωσε ο Εκτελεστικός Διευθυντής της UNICEF, Άντονι Λέικ. Και συμπλήρωσε: «Για να δώσουμε σε κάθε παιδί μια δίκαιη ευκαιρία στη ζωή, πρέπει να επενδύσουμε νωρίς, να επενδύσουμε με ισότητα και να επενδύσουμε έξυπνα. Όχι μόνο στην εκπαίδευση, αλλά και στην υγεία, τη διατροφή και την προστασία».


Η Σακίρα, συμμετείχε με τον Γ.Γ. του ΟΗΕ, Μπαν Κι-Μουν, τον Εκτελεστικό Διευθυντή της UNICEF Άντονι Λέικ, τον Διευθυντή του Κέντρου Παιδικής Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ, Δρ. Τζακ Σόνκοφ και ηγέτες από τον επιχειρηματικό κόσμο, σε μια εκδήλωση για την ανάπτυξη στην πρώιμη παιδική ηλικία, στα γραφεία των Ηνωμένων Εθνών στη Νέα Υόρκη. Η εκδήλωση αποτελεί προοίμιο της ανακοίνωσης αυτή την εβδομάδα των νέων στόχων για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη, οι οποίοι θα περιλαμβάνουν επίσημα την ανάπτυξη της πρώιμης παιδικής ηλικίας ως μέρος της ατζέντας για το 2015 και μετά.


Η ανάπτυξη στην πρώιμη παιδική ηλικία, παρέχει ένα φυσικό σύνδεσμο μεταξύ των νέων παγκόσμιων στόχων, παράγοντας ένα πολλαπλασιαστικό αποτέλεσμα που μπορεί να βοηθήσει στην αντιμετώπιση της φτώχειας, τη βελτίωση της υγείας και της διατροφής, την προώθηση της ισότητας των φύλων και τη μείωση της βίας.


«Το να μετατρέψουμε τη νέα αυτή αντίληψη σε δράση μπορεί να αλλάξει τη ζωή εκατομμυρίων εκ των πλέον μειονεκτούντων παιδιών», δήλωσε ο Λέικ. Και πρόσθεσε: «Η γνώση είναι αδιάψευστη. Το ηθικό επιχείρημα είναι ισχυρό. Το επιχείρημα των επενδύσεων είναι πειστικό. Η δυναμική των Στόχων για μια Βιώσιμη Ανάπτυξη είναι με το μέρος μας. Και η εξουσία για να ενεργήσουμε είναι στα χέρια μας».

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM