Η Λίλα Μος με αντλία ινσουλίνης στη νέα καμπάνια Fendi-Versace: «Σε ευχαριστούμε!»

Η Λίλα Μος με αντλία ινσουλίνης στη νέα καμπάνια Fendi-Versace: «Σε ευχαριστούμε!» Facebook Twitter
Φωτ: Lila Moss/ Instagram
0

Η Λίλα Μος δεν σκοπεύει να αφήσει τον διαβήτη της να μπει εμπόδιο στην καριέρα της στη μόδα. 

Το 19χρονο μοντέλο πρωταγωνιστεί στη νέα διαφημιστική καμπάνια της Fendi σε συνεργασία με τον οίκο Versace, ποζάροντας περήφανα με την αντλία ινσουλίνης στο χέρι, αφού ως γνωστόν έχει διαβήτη τύπου 1. 

Στην φωτογραφία, που δημοσίευσε στο Instagram, ποζάρει με ένα μεταξωτό φόρεμα, ψηλοτάκουνα, μια μικροσκοπική τσάντα στο χέρι και ορατή την αντλία ινσουλίνης, με τους φανς να κατακλύζουν την ανάρτηση με θετικά σχόλια για τον τρόπο που εκπροσωπεί την ασθένεια. 

«Σε ευχαριστούμε που δείχνεις την αντλία σου, σημαίνει πολλά για την κοινότητα τύπου 1», σχολίασε κάποιος. «Τέλεια φωτογραφία! Λατρεύω την αντλία σου! Σε ευχαριστούμε για την κανονικοποίηση της τεχνολογίας Τύπου 1», σχολίασε άλλος.

Να σημειωθεί πως αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η κόρη της Κέιτ Μος φωτογραφίζεται με την αντλία ινσουλίνης. Τον Σεπτέμβριο του 2021, είχε περπατήσει την πασαρέλα του του σόου Fendace με την αντλία στο μηρό της, φορώντας ένα μαγιό και ένα κοντό τζάκετ.

Επίσης, στο πρόσφατο Met Gala, εμφανίστηκε στο κόκκινο χαλί, μαζί με την μητέρα της, έχοντας ξανά την αντλία ινσουλίνης, που φαινόταν κάτω από το εντυπωσιακό, ημιδιάφανο φόρεμα Burberry. 

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

Διεθνή / Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

«Το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της διεθνούς απόκρισης στις επικίνδυνες επιθέσεις των υποστηριζόμενων από το Ιράν Χούτι», τόνισε ο Βρετανός υπουργός Άμυνας
NEWSROOM
Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ