Η Billie Eilish λέει ότι «δεν είναι χαρούμενη» με το σώμα της: «Και ποιος είναι;»

Η Billie Eilish λέει ότι «δεν είναι χαρούμενη» με το σώμα της: «Και ποιος είναι;» Facebook Twitter
0

Η Μπίλι Άιλις μίλησε ανοιχτά για τις εσωτερικές μάχες της αναφορικά με το σώμα της, ενώ παραδέχθηκε πως δεν νιώθει χαρούμενη με αυτό. 

Μιλώντας στην εφημερίδα Guardian με αφορμή το νέο της άλμπουμ «Happier Than Ever», η 19χρονη τραγουδίστρια μίλησε για το πώς αντιλαμβάνεται το σώμα της σε καθημερινή βάση και την επίδραση που έχουν τα social media σε αυτό. 

«Βλέπω κόσμο online με εμφάνιση όπως εγώ δεν είχα ποτέ. Και αμέσως σκέφτομαι, "Θεέ μου, πώς δείχνουν έτσι;". Ξέρω πως είναι τα ins και outs της βιομηχανίας, και τι πραγματικά χρησιμοποιεί ο κόσμος στις φωτογραφίες, και βασικά γνωρίζω πως ό,τι δείχνει αληθινό μπορεί να είναι ψεύτικο. Ωστόσο, ακόμη το βλέπω και λέω, "Θεέ μου". Αυτό με κάνει να νιώθω πολύ άσχημα», είπε. 

«Θέλω να πω, νιώθω πολλή σιγουριά γι' αυτό που είμαι, χαίρομαι με τη ζωή μου...Προφανώς δεν είμαι χαρούμενη για το σώμα μου», εξήγησε, πριν προσθέσει: «αλλά ποιος είναι;». 

Η 19χρονη βραβευμένη με Grammy τραγουδίστρια παραδέχθηκε πως οι φωτογραφίες της, που είναι τραβηγμένες από παπαράτσι, επίσης επηρεάζουν τις απόψεις της για το σώμα της σε συνδυασμό με τον τρόπο που αντιδρά ο κόσμος σε τέτοιες εικόνες. 

«Χρειαζόμαστε σώμα μόνο για τρώμε, να περπατάμε και να αφοδεύουμε. Το χρειαζόμαστε μόνο για να επιβιώνουμε. Είναι γελοίο που νοιάζεται οποιοσδήποτε για το σώμα. Για ποιο λόγο; Γιατί μας νοιάζει; Ξέρεις, αν το καλοσκεφτείς. Όταν είμαι στη σκηνή, πρέπει να αποσυνδέομαι από τις ιδέες για το σώμα μου. Κυρίως επειδή φοράω ρούχα μεγαλύτερα και πιο εύκολα στην κίνηση χωρίς να δείχνω τα πάντα- μπορεί να γίνουν κάθε άλλο παρά κολακευτικά. Τα διαχωρίζω εντελώς αυτά τα δύο, επειδή έχω τόσο απαίσια σχέση με το σώμα μου, δεν φαντάζεσαι», πρόσθεσε. 

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM