The Hollywood Sign: Το σήμα κατατεθέν του Λος Άντζελες γίνεται 100 ετών κι ανανεώνεται

The Hollywood Sign: Το σήμα κατατεθέν του Λος Άντζελες γίνεται 100 ετών κι ανανεώνεται Facebook Twitter
Φωτ: Unsplash
0

Λίγο πριν τα γενέθλια τον 100 ετών, που είναι το 2023, η διάσημη «Hollywood Sign» - το σήμα κατατεθέν του Λος Άντζελες - μπαίνει σε διαδικασία ανανέωσης. 

«Η Πινακίδα είναι το καμάρι του Λος Άντζελες και είμαστε ενθουσιασμένοι που φανς σε όλο τον κόσμο θα δουν αυτή τη ανανέωση για μια πολύ ξεχωριστή 100ή επέτειο», δήλωσε ο Jeff Zarrinnam, πρόεδρος του Hollywood Sign Trust.

Τα γιγαντιαία γράμματα ύψους σχεδόν 14 μέτρων θα καθαριστούν και θα βαφτούν σε μία διαδικασία που εκτιμάται ότι θα διαρκέσει οκτώ εβδομάδες.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Guardian, θα χρειαστούν 947 λίτρα χρώμα και αστάρι, ενώ όποιος επιθυμεί μπορεί να παρακολουθήσει την πρόοδο των εργασιών μέσα από τον ιστότοπο «The Hollywood Sign».

The Hollywood Sign: Το σήμα κατατεθέν του Λος Άντζελες γίνεται 100 ετών κι ανανεώνεται Facebook Twitter
Φωτ: Unsplash

Η τελευταία φορά που η πινακίδα ξαναβάφτηκε ήταν πριν από μια δεκαετία, για τα 90ά γενέθλιά της.

Τοποθετήθηκε για πρώτη φορά το 1923 ως «Hollywoodland» για 18 μήνες από τον κατασκευαστή αλλά και ιδιοκτήτη της εφημερίδας Los Angeles Times, Χάρι Τσάντλερ, που ήθελε να διαφημίσει ακίνητα. 

The Hollywood Sign: Το σήμα κατατεθέν του Λος Άντζελες γίνεται 100 ετών κι ανανεώνεται Facebook Twitter
Φωτ: Unsplash

Ήταν χωρισμένη σε τρία τμήματα, το «HOLLY», το «WOOD» και το «LAND» τα οποία μάλιστα τη νύχτα άναβαν πρώτα το κάθε ένα χωριστά και μετά όλα μαζί. Ωστόσο, λόγω της υψηλής αναγνωρισιμότητάς της, σε συνδυασμό με την άνοδο της κινηματογραφικής βιομηχανίας του Χόλιγουντ, διατηρήθηκε.

Άλλαξε σε «Hollywood» από το Εμπορικό Επιμελητήριο το 1949. Στην πάροδο των δεκαετιών έχει δεχθεί εμπρηστικές επιθέσεις ενώ καταγράφηκε και ένα τραγικός θάνατος.

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ