H Amazon άλλαξε το λογότυπο στο app επειδή «έμοιαζε με το μουστάκι του Χίτλερ»

Amazon changes app logo that 'resembles Adolf Hitler' Facebook Twitter
Getty Images
0

Η Amazon άλλαξε το κύριο λογότυπο της εφαρμογής των αγορών της, όταν αρκετοί αγοραστές επισήμαναν ότι ο πρόσφατος επανασχεδιασμός του εικονιδίου έμοιαζε με τον Αδόλφο Χίτλερ.

Το λογότυπο κυκλοφόρησε τον Ιανουάριο και  απεικονίζει μια λωρίδα μπλε ταινίας σαν «βούρτσα» πάνω από το «χαμόγελο» - λογότυπο της Amazon.

Ωστόσο, ορισμένοι παρατήρησαν ότι έμοιαζε με το χαρακτηριστικό μουστάκι του Χίτλερ. Η Amazon άλλαξε πλέον το σήμα και αντικατέστησε τη μπλε ταινία «τύπου μουστάκι» με μία μπλε ταινία, διπλωμένη στην άκρη.

Η εταιρεία ανέφερε στο BBC News ότι το πρώτο εικονίδιο χρησιμοποιήθηκε δοκιμαστικά σε μερικές χώρες πριν από την αλλαγή.

Η διευθύνουσα σύμβουλος του πρακτορείου Coley Porter Bell, Vicky Bullen, δήλωσε πως «Δυστυχώς για την Amazon, η απεικόνιση της ταινίας των δεμάτων στο αρχικό λογότυπο θα συσχετιστεί αμέσως με το χιτλερικό μουστάκι, καθώς αυτό το σχήμα έχει μείνει για πάντα χαραγμένο στο υποσυνείδητο μας. Και αυτό δεν είναι το καλύτερο για μία εταιρεία».

Το λογότυπο της εφαρμογής - το οποίο εμφανίζεται σε smartphone και tablet - προηγουμένως έδειχνε ένα γραφικό ενός καροτσιού αγορών.

Το νέο σχέδιο φαίνεται να βασίζεται σε ένα καφέ δέμα της Amazon, με το χαρακτηριστικό χαμόγελο της εταιρείας και την μπλε ταινία.

Η Amazon από την πλευρά της είπε πως «Σχεδιάσαμε το νέο εικονίδιο για να προκαλέσουμε προσδοκία, ενθουσιασμό και χαρά όταν οι πελάτες ξεκινούν το ταξίδι των αγορών, όπως κάνουν όταν βλέπουν τα κουτιά μας στο κατώφλι τους».

Ένας πελάτης σχολίασε στο Twitter πως «Οι γονείς μου χρησιμοποιούν την Amazon σχεδόν κάθε μέρα. Θα αισθάνονται χαμένοι τις επόμενες μέρες. Όταν ρωτήσουν πού έχει πάει η Amazon, θα τους πω να ψάξουν για το χαρτόνι του Χίτλερ». 

Ένας άλλος είπε πως «Για μένα μοιάζει με ένα χαρούμενο χαρτόνι του Αδόλφου».

Με πληροφορίες του BBC

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM