Γιατί «εξαφανίστηκε» το μπέικον από διαφήμιση στο μετρό του Λονδίνου

Γιατί «εξαφανίστηκε» το μπέικον από διαφήμιση στο μετρό του Λονδίνου Facebook Twitter
0

Μία διαφήμιση που είχε σχεδιαστεί για να μπει στους σταθμούς του μετρό του Λονδίνου απαγορεύτηκε καθώς περιείχε μπέικον, βούτυρο, αυγά και μαρμελάδα.

Η διαφημιζόμενη αλυσίδα σουπερμάρκετ παρείχε για τον σκοπό της διαφήμισης την συγκεκριμένη φωτογραφία η οποία εμφάνιζε κρέας, γαλακτοκομικά προϊόντα και προϊόντα επάλειψης.

Γιατί «εξαφανίστηκε» το μπέικον από διαφήμιση στο μετρό του Λονδίνου Facebook Twitter

Η διοίκηση της εταιρείας συγκοινωνιών του Λονδίνου (TfL) λέει ότι εναπόκειται στους διαφημιστές να επιβεβαιώνουν ότι τα τρόφιμα που διαφημίζονται είναι σύμφωνα με τους κανόνες «HFSS» που αφορούν την υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, σάκχαρα και αλάτι.

Τον περασμένο μήνα η TfL απαγόρευσε την διαφήμιση του πρόχειρου φαγητού. Τρόφιμα που έχουν υψηλές περιεκτικότητες σε λιπαρά, ζάχαρη και αλάτι πλέον δεν επιτρέπεται να διαφημίζονται στις δημόσιες συγκοινωνίες.


Η αλυσίδα σουπερμάρκετ δήλωσε ότι έκοψε τα επίμαχα τρόφιμα από τις διαφημίσεις της ώστε να μπορούν να μπουν στο μετρό. Η εταιρία δήλωσε ότι ήθελε να συμπεριλάβει τα εν λόγω τρόφιμα στην διαφήμισή της ώστε να δείξει ότι προσφέρει προϊόντα που καλύπτουν περισσότερες ανάγκες.


Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Farmdrop, Ben Pugh, σε δήλωσή του τόνισε ότι «η διαφήμισή μας ήταν μία σύνθεση από ισορροπημένα προϊόντα διατροφής, ενώ τα Happy Meals και τα μπέργκερ των McDonald είναι γεμάτα από τα όσα ορίζει η απαγόρευση των HFSS» προσθέτοντας ότι «στηρίζουμε την απαγόρευση της TfL για το πρόχειρο φαγητό αλλά πιστεύω ότι δεν λειτουργεί δίκαια.»


Η εταιρία συγκοινωνιών από τη μεριά της δήλωσε ότι «οι πολιτικές μας επιβάλουν στις εταιρίες που διαφημίζονται στο δίκτυό μας να μην παρουσιάζουν τρόφιμα τα οποία έχουν υψηλές περιεκτικότητες σε λίπη, σάκχαρα και αλάτι, εκτός αν έχουν πάρει έγκριση» προσθέτοντας ότι «η εταιρία Farmdrop επέλεξε να μην αιτηθεί εξαίρεσης και ο διαφημιστικός μας πράκτορας συνεργάστηκε μαζί τους ώστε να τροποποιήσουν την συγκεκριμένη διαφήμιση».

Η TfL επέμεινε ότι δεν είχε δηλώσει ότι τα αυγά δεν συμμορφώνονται με την πολιτική.

Η McDonald πρόσφατα είχε δηλώσει ότι δεν είχε διαφημίσει ποτέ προϊόντα που θεωρούνται ότι είναι υψηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, σάκχαρα και αλάτι σε παιδιά.


Η απαγόρευση αυτή εισήχθη από το δήμαρχο του Λονδίνου, Σάντικ Χαν καθώς ήθελε να «αφοπλίσει την ωρολογιακή βόμβα» της παιδικής παχυσαρκίας στην βρετανική πρωτεύουσα.


Από την μεριά της η Ένωση Διαφημιστών ωστόσο, σχολίασε ότι η απαγόρευση θα έχει «μικρό αντίκτυπο στα ευρύτερα κοινωνικά ζητήματα που οδηγούν στην παχυσαρκία».

Με πληροφορίες από BBC

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ιράν: «Σοβαρές ζημιές» στο πυρηνικό πρόγραμμα παραδέχεται ο υπουργός Εξωτερικών

Διεθνή / Ιράν: «Σοβαρές ζημιές» στο πυρηνικό πρόγραμμα παραδέχεται ο υπουργός Εξωτερικών

Ο Ιρανός ΥΠΕΞ φάνηκε να αμφισβητεί τον Ανώτατο Ηγέτη Χαμενεΐ, ο οποίος είχε υποστηρίξει ότι το πυρηνικό πρόγραμμα δεν επηρεάστηκε ουσιαστικά από τις αμερικανικές επιδρομές
LIFO NEWSROOM
Το ανώτατο δικαστήριο των ΗΠΑ επιτρέπει την απαλλαγή μαθητών από βιβλία με ΛΟΑΤΚΙ+ χαρακτήρες

Διεθνή / Το Ανώτατο Δικαστήριο των ΗΠΑ επιτρέπει την απαλλαγή μαθητών από βιβλία με ΛΟΑΤΚΙ+ χαρακτήρες

Επικαλούμενες τις θρησκευτικές πεποιθήσεις τους, τρεις οικογένειες διαμαρτυρήθηκαν ότι δεν μπορούσαν να «προστατεύσουν» τα παιδιά τους από «επιβλαβές» περιεχόμενο
LIFO NEWSROOM
Ποια είναι η Rama Duwaji, η φιλοπαλαιστίνια σύζυγος του Ζόραν Μαμντάνι που τη γνώρισε μέσω Hinge

Διεθνή / Ποια είναι η Rama Duwaji, η φιλοπαλαιστίνια σύζυγος του Ζόραν Μαμντάνι - Γνωρίστηκαν μέσω Hinge

Το ζευγάρι γνωρίστηκε μέσω της εφαρμογής Hinge και παντρεύτηκε με πολιτικό γάμο στο δημαρχείο της Νέας Υόρκης, ενώ προηγήθηκε παραδοσιακή ισλαμική τελετή (nikah) στην ταράτσα ενός κτιρίου στο Ντουμπάι, όπου ζει η οικογένεια της Duwaji
LIFO NEWSROOM