«Για να λέγεται μπέργκερ πρέπει να έχει κρέας»: Ενώσεις πιέζουν την ΕΕ για «παραπλανητικές vegan ονομασίες»

«Για να λέγεται μπέργκερ πρέπει να έχει κρέας»: Ενώσεις πιέζουν την ΕΕ για «παραπλανητικές vegan ονομασίες» Facebook Twitter
GETTY IMAGES
0

Το μπέργκερ πρέπει να έχει κρέας για να λέγεται μπέργκερ, υποστηρίζουν οι κτηνοτροφικοί σύλλογοι στην Ευρώπη, που μάλιστα έχουν ζητήσει την υποστήριξη του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.

Πιάτα με την ονομασία «veggie burger» ή «vegan λουκάνικο» ενδεχομένως να απαγορευτούν, αν τελικά οι ευρωβουλευτές επικυρώσουν τα αιτήματα των κτηνοτρόφων.

Σύμφωνα με σχετική πρόταση, όροι όπως μπριζόλα, λουκάνικο, μπέργκερ και χάμπουργκερ θα επιτρέπονται μόνο για προϊόντα που περιέχουν κρέας. Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο έχει ήδη απαγορεύσει τους όρους «γάλα σόγιας» και το «τυρί βίγκαν» πριν από τρία χρόνια, υποστηρίζοντας ότι το γάλα, η κρέμα, το βούτυρο, το τυρί και το γιαούρτι δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για μη γαλακτοκομικά προϊόντα. Η προτεινόμενη τροπολογία θα προχωρούσε περισσότερο, απαγορεύοντας στους εμπόρους φυτικών τροφίμων να τα συγκρίνουν με τα γαλακτοκομικά με λέξεις όπως «στυλ», «τύπος», «μέθοδος» ή «παρόμοιο».

Η ευρωπαϊκή ένωση αγροτών Copa Cogeca σε δηλώσεις της στο Reuters διευκρινίζει ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση πρέπει να τερματίσει τις «σουρεαλιστικές» περιγραφές και ότι η αποδοχή όρων όπως το «vegan burger» θα μπερδέψει τους καταναλωτές και θα βλάψει τους αγρότες.

Ωστόσο, στον αντίποδα, μια ομάδα υποστηρικτών τροφίμων με βάση τα φυτά, συμπεριλαμβανομένης της Ευρωπαϊκής Ιατρικής Ένωσης, χαρακτήρισε τις προτάσεις «δυσανάλογες και αντίθετες με το τρέχον κλίμα». Οι τροπολογίες θα συζητηθούν κατά τη συζήτηση ευρύτερων γεωργικών μεταρρυθμίσεων, αν και τι Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο δεν μπορεί να επιβάλει τις αλλαγές παρά μόνο να υιοθετήσει τη θέση πριν από τις διαπραγματεύσεις με τις χώρες μέλη της ΕΕ στο αρμόδιο Συμβούλιο.

Με πληροφορίες από Reuters

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM