Έρευνα: Gen Z και millennial αγχώνονται όλο και περισσότερο για το μέλλον στην εργασία τους

Εργαζόμενοι μπροστά σε υπολογιστές Facebook Twitter
Sigmund on Unsplash
0

Άγχος κατακλύζει τους εργαζομένους της Gen Z και των millennials, καθώς σκέφτονται το μέλλον τους στον τομέα της δουλειάς, όπως δείχνει μελέτη.

Σύμφωνα με την Bain & Company, οι νέοι - ειδικά εκείνοι από προηγμένες οικονομίες - ανησυχούν περισσότερο για τα οικονομικά ζητήματα και για τη σταδιοδρομία τους. Περίπου το 61% των ερωτηθέντων κάτω των 35 ετών ανησυχούν περισσότερο για τα οικονομικά, την ασφάλεια της εργασίας και την αποτυχία να επιτύχουν τους επαγγελματικούς τους στόχους τα επόμενα 10 χρόνια, σύμφωνα με έρευνα της Bain, ενώ το 40% όσων ήταν 35 ετών και άνω συμμερίζονται τις ίδιες ανησυχίες.

Στην έρευνα συμμετείχαν περίπου 20.000 εργαζόμενοι και περισσότερα από 100 άτομα έδωσαν συνέντευξη. Οι ερωτηθέντες προέρχονταν από 10 χώρες: Ηνωμένες Πολιτείες, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Ιαπωνία, Κίνα, Ινδία, Βραζιλία, Ινδονησία και Νιγηρία. Μαζί αντιπροσωπεύουν περίπου το 65% του παγκόσμιου ακαθάριστου εγχώριου προϊόντος.

Αλλά δεν αισθάνονται όλοι οι νέοι εργαζόμενοι απελπισμένοι για το μέλλον τους. Στην πραγματικότητα, εκείνοι στις αναδυόμενες οικονομίες φαίνεται να έχουν διαφορετική εμπειρία. «Σύμφωνα με την έρευνά μας, το 81% των εργαζομένων στις αναδυόμενες αγορές δήλωσαν αισιόδοξοι ότι η ζωή τους θα ήταν καλύτερη σε 5 έως 10 χρόνια από τώρα, σε σύγκριση με μόνο 63% στις ανεπτυγμένες οικονομίες», ανέφερε η έκθεση.

Οι νέοι εργαζόμενοι σήμερα παλεύουν με την «επιβράδυνση της οικονομικής ανάπτυξης, την αύξηση της ανισότητας και τον περιορισμό προσιτών κατοικιών σε ολόκληρη τη Δύση», ανέφερε η έκθεση του Bain. Η ανεργία των νέων στην Ευρώπη, για παράδειγμα, έχει φτάσει σε «συντριπτικά επίπεδα» — το 37% στην Ισπανία, το 29% στην Ιταλία και το 19% στη Γαλλία είναι άνεργοι, αναφέρει η έκθεση. Αυτοί οι παράγοντες έχουν κάνει πιο δύσκολη την επίτευξη της χρηματοπιστωτικής σταθερότητας.

Η έρευνα από την Bain & Company έδειξε επίσης ότι οι νεότεροι εργαζόμενοι από προηγμένες οικονομίες μπορεί να κερδίζουν λιγότερα από τις προηγούμενες γενιές.

«Οι πιθανότητες επίτευξης απόλυτης ανοδικής κινητικότητας - το να κερδίζει κανείς περισσότερα από τους γονείς του - είναι οι χαμηλότερες στις ΗΠΑ για οποιαδήποτε γενιά από τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο», ανέφερε η έκθεση.
Σύμφωνα με τη μελέτη, διευρύνεται, επίσης, το χάσμα αποδοχών μεταξύ των νέων εργαζομένων που εισέρχονται σε επαγγέλματα υψηλής ειδίκευσης και εκείνων που δεν το κάνουν. Ωστόσο, περίπου το 40% των πρόσφατων αποφοίτων κολεγίου κατέληξαν σε δουλειές που δεν απαιτούν από αυτούς να έχουν τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Με πληροφορίες CNBC

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οργή για τις αντιεμβολιαστικές δηλώσεις Κένεντι μετά την ένοπλη επίθεση στην Ατλάντα

Διεθνή / Οργή για τις αντιεμβολιαστικές δηλώσεις Κένεντι μετά την ένοπλη επίθεση στην Ατλάντα

Οι υπάλληλοι του οργανισμού καταγγέλλουν ότι η μακροχρόνια ρητορική του Κένεντι κατά των εμβολίων, συμπεριλαμβανομένων αυτών για τον κορωνοϊό, έχει τροφοδοτήσει το κλίμα εχθρότητας απέναντι στη δημόσια υγεία
LIFO NEWSROOM
Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ και κυβέρνηση Τραμπ προς διακανονισμό $500 εκατ. και αποκατάσταση ομοσπονδιακής χρηματοδότησης

Διεθνή / Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ και κυβέρνηση Τραμπ προς διακανονισμό $500 εκατ. και αποκατάσταση ομοσπονδιακής χρηματοδότησης

Το πανεπιστήμιο Χάρβαρντ συμφωνεί να ξοδέψει $500 εκατ. σε εκπαιδευτικά προγράμματα για να αποκαταστήσει δισεκατομμύρια δολάρια ομοσπονδιακής χρηματοδότησης, κλείνοντας μήνες αντιπαράθεσης με τη διακυβέρνηση Τραμπ
LIFO NEWSROOM
Από «πασιφίστρια» η Ιαπωνία γίνεται μεγάλος εξαγωγέας όπλων με την επιλογή της Mitsubishi για φρεγάτες

Διεθνή / Ιαπωνία: Από ειρηνευτική δύναμη γίνεται μεγάλος εξαγωγέας όπλων με την επιλογή της Mitsubishi για φρεγάτες

Η συμφωνία Αυστραλίας-Mitsubishi ύψους 6,5 δισ. δολαρίων για φρεγάτες είναι η πρώτη μεγάλη διεθνής πώληση ιαπωνικού οπλικού συστήματος μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Ο Σέργκει Μοσούνωφ εξαγοράζει τη Fabergé έναντι 50 εκατ. δολαρίων

Διεθνή / Η Φαμπερζέ των αυτοκρατορικών αυγών περνά στα χέρια του Σέργκει Μοσούνωφ έναντι 50 εκατ. δολαρίων

Ο επιχειρηματίας Σέργκει Μοσούνωφ απέκτησε το διάσημο brand Φαμπερζέ, γνωστό για τα πολυτελή κοσμήματα και τα περίφημα αυγά, σε μια συμφωνία ύψους 50 εκατ. δολαρίων, συνεχίζοντας την κληρονομιά της εμβληματικής μάρκας
LIFO NEWSROOM