Επιχειρηματίας υποστηρίζει ότι έκαψε σκίτσο της Φρίντα Κάλο, αξίας $10 εκατ. - Ποινική έρευνα σε βάρος του

Επιχειρηματίας υποστηρίζει ότι έκαψε σκίτσο της Φρίντα Κάλο - Ποινική έρευνα σε βάρος του Facebook Twitter
0

Συλλέκτης έργων τέχνης και επιχειρηματίας είναι υπό ποινική έρευνα στο Μεξικό, αφού φέρεται να έκαψε σκίτσο της Φρίντα Κάλο για να προσελκύσει την προσοχή σε μια συλλογή NFTs.

Ο Μαρτίν Μομπάρακ είπε ότι έκαψε ένα σκίτσο που είχε αφαιρεθεί από τις σελίδες ημερολογίου της Φρίντα Κάλο, το οποίο πιστεύεται ότι άξιζε 10 εκατομμύρια δολάρια, για να προωθήσει τα 10.000 ψηφιακά περιουσιακά στοιχεία που δημιούργησε από το έργο.

Οι μεξικανικές αρχές, ωστόσο, δεν φαίνεται να εκτίμησαν το τέχνασμα.

«Στο Μεξικό, η σκόπιμη καταστροφή ενός καλλιτεχνικού στοιχείου συνιστά έγκλημα βάσει του ομοσπονδιακού νόμου για τα αρχαιολογικά, καλλιτεχνικά και ιστορικά μνημεία και ζώνες» ανέφερε το Εθνικό Ινστιτούτο Καλών Τεχνών και Λογοτεχνίας του Μεξικού.

Ο συλλέκτης έργων τέχνης και ιδρυτής της εταιρείας Frida.NFT, τοποθέτησε το σκίτσο που είναι γνωστό ως Fantasmones Siniestros σε ένα ποτήρι μαρτίνι και το έβαλε φωτιά σε δημόσια θέα, στην έπαυλή του στο Μαϊάμι, τον Ιούλιο, ενώ ένα συγκρότημα mariachi έπαιζε μουσική.

«Είμαι περήφανος που λέω ότι αυτή η εκδήλωση θα λύσει μερικά από τα μεγαλύτερα προβλήματα του κόσμου προς τιμήν της Φρίντα Κάλο» αναφέρει ο Μομπάρακ σε κείμενο με το οποίο αρχίζει βίντεο του στιγμιότυπου που δημοσιεύτηκε στο YouTube.

Ο Μαρτίν Μομπάρακ φέρεται να είπε ότι η ενασχόλησή του με τα NFTs είναι ένα φιλανθρωπικό εγχείρημα και ότι σχεδιάζει να δωρίσει τα έσοδα σε φιλανθρωπικά ιδρύματα, μεταξύ άλλων σε πολλές οργανώσεις στη γενέτειρά του, την Πόλη του Μεξικού.

Αδιευκρίνιστο παραμένει το ερώτημα αν το σκίτσο που έκαψε ήταν όντως της Φρίντα Κάλο, αναφέρει δημοσίευμα της εφημερίδας The Independent. Η Μεξικανή ζωγράφος εικονογράφησε το Fantasmones Siniestros το 1944 και το έκανε δώρο στον Βενεζουελανό κριτικό τέχνης Χουάν Ρολ. Το σκίτσο τελικά αποκτήθηκε από τη γκαλερί Mary-Anne Martin Fine Art της Νέας Υόρκης το 2003 και στη συνέχεια πουλήθηκε αρκετές φορές.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ/The Art Newspaper 


 

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM