«Έπεσε» το Youtube - Προβλήματα σε αρκετές χώρες σε όλον τον κόσμο

«Έπεσε» το Youtube - Προβλήματα σε αρκετές χώρες ανά τον κόσμο Facebook Twitter
Pixabay
0

Προβλήματα στο Youtube αναφέρουν εδώ και λίγη ώρα, χρήστες από όλον τον κόσμο. 

Η δημοφιλής πλατφόρμα έχει «πέσει» σύμφωνα με το Downdetector ενώ άγνωστη παραμένει η αιτία του προβλήματος.

Ο ιστότοπος που ανήκει στην Google είναι συνήθως αξιόπιστος όσον αφορά τη σύνδεση για τους χρήστες.

Οι πρώτες αναφορές για προβλήματα στο Yοutube περιλαμβάνουν χρήστες από τις ΗΠΑ, την Αυστραλία αλλά και αρκετές ευρωπαϊκές χώρες.

Προς το παρόν, ωστόσο, δεν υπάρχει αναφορά για πρόβλημα εντός Ελλάδας.

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Η Ευρώπη οδεύει προς πολιτισμική εξαφάνιση»: Το νέο δόγμα Τραμπ για την ήπειρο 

Διεθνή / «Η Ευρώπη οδεύει προς πολιτισμική εξαφάνιση»: Το νέο δόγμα Τραμπ για την ήπειρο 

Το κείμενο διατυπώνει ευθεία πολιτική στήριξη σε ακροδεξιά κόμματα της Ευρώπης, υποστηρίζοντας ότι ορισμένες χώρες «κινδυνεύουν να γίνουν κατά πλειονότητα μη ευρωπαϊκές»
LIFO NEWSROOM
Βλαντιμίρ Πούτιν: Η φερόμενη ως κόρη του μιλά για τον πόλεμο στην Ουκρανία - «Λυπάμαι, δεν είμαι υπεύθυνη»

Διεθνή / Βλαντιμίρ Πούτιν: Η φερόμενη ως κόρη του μιλά για τον πόλεμο στην Ουκρανία - «Λυπάμαι, δεν είμαι υπεύθυνη»

Η 22χρονη εντοπίστηκε στο Παρίσι από Ουκρανό δημοσιογράφο, ο οποίος τη ρώτησε πώς αισθάνεται για τις πράξεις του Ρώσου προέδρου, ενώ την κάλεσε να επισκεφτεί το Κίεβο
LIFO NEWSROOM
Ιταλία: Νομοσχέδιο για τη σεξουαλική αγωγή ως «φραγμός» στη «woke ιδεολογία φύλου»

Διεθνή / Ιταλία: Νομοσχέδιο για τη σεξουαλική αγωγή ως «φραγμός» στη «woke ιδεολογία φύλου»

Ο υφυπουργός Παιδείας υπερασπίστηκε το νομοσχέδιο, ενώ κατηγόρησε την Αριστερά ότι θέλει «να φέρνει drag queens και πορνοστάρ στα σχολεία για να μιλούν για σεξουαλική ρευστότητα και παρένθετη μητρότητα»
LIFO NEWSROOM
Το Σαν Φρανσίσκο μηνύει 10 πολυεθνικές για  τα «εθιστικά» υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα

Διεθνή / Το Σαν Φρανσίσκο μηνύει 10 πολυεθνικές για  τα «εθιστικά» υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα

Η αγωγή ισχυρίζεται ότι οι εταιρείες γνώριζαν ότι τα προϊόντα τους ήταν «επικίνδυνα για κατανάλωση» και χρησιμοποιούσαν «παραπλανητικές τακτικές» για να τα προωθήσουν
LIFO NEWSROOM