Ένας από τους τρομοκράτες της επίθεσης στις Βρυξέλλες είχε εργαστεί στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο

Ένας από τους τρομοκράτες της επίθεσης στις Βρυξέλλες είχε εργαστεί στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο Facebook Twitter
0


Ο ένας από τους βομβιστές-καμικάζι που σκότωσαν 32 ανθρώπους στις Βρυξέλλες την 22η Μαρτίου είχε εργαστεί για μικρό χρονικό διάστημα στις υπηρεσίες καθαριότητας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου πριν από έξι χρόνια, δήλωσε σήμερα εκπρόσωπος του ΕΚ.


Το 2009 και το 2010, «ο ένας από τους δράστες των τρομοκρατικών επιθέσεων στις Βρυξέλλες είχε εργαστεί για περίοδο ενός μήνα για μια εταιρεία που παρείχε υπηρεσίες καθαριότητας και της είχε ανατεθεί μια σύμβαση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου τότε», δήλωσε ο εκπρόσωπος Τζάουμε Ντουχ Γκιγιό σε ανακοίνωση που εξέδωσε, χωρίς να διευκρινίσει σε ποιον από τους βομβιστές αναφέρεται.


Ένας αξιωματούχος της ΕΕ ανέφερε πως το πρόσωπο αυτό ήταν ο Ναζίμ Λασραουί, ένας 25χρονος Βέλγος υπήκοος που σύμφωνα με τις εισαγγελικές αρχές πυροδότησε τα εκρηκτικά με τα οποία είχε ζωστεί στο διεθνές αεροδρόμιο Ζαβεντέμ, ενώ φέρεται επίσης να είναι ο κατασκευαστής των γιλέκων με εκρηκτικά τα οποία χρησιμοποίησαν βομβιστές-καμικάζι στο Παρίσι την 13η Νοεμβρίου, στις επιθέσεις οι οποίες στοίχισαν τη ζωή σε 130 ανθρώπους.


Την εποχή που εργαζόταν προσωρινά στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, ο Λασραουί δεν είχε ποινικό μητρώο, επισήμανε ο εκπρόσωπος του θεσμού.
Ο 24χρονος Λασραουί είχε πάει το 2013 στη Συρία όπου είχε ενταχθεί στις τάξεις του ΙΚ. Τα ίχνη του κατόπιν χάθηκαν πριν επανεμφανιστεί την 9η Σεπτεμβρίου 2015, όταν είχε υποβληθεί σε έλεγχο, με την ψευδή ταυτότητα Σουφιάν Καγιάλ, μαζί με τον Σαλά Αμπντεσλάμ, τον ύποπτο-κλειδί για τις επιθέσεις στο Παρίσι, και τον Μοχάμεντ Μπελκαΐντ, ο οποίος σκοτώθηκε την 15η Μαρτίου στην αστυνομική επιχείρηση της κοινότητας Φόρεστ των Βρυξελλών.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM