Τα Boeing 737 Max απέτυχαν σε 33 από τις 89 δοκιμές της FAA

Δεκάδες προβλήματα σε Boeing - Pρώην εργαζόμενος πληροφοριοδότης νεκρός Facebook Twitter
Boeing, φωτ.: Unsplash
0

«Δεκάδες» προβλήματα και «33 αποτυχίες σε 89 δοκιμές» στο αεροσκάφος 737 Max της Boeing καταγράφηκαν στους ελέγχους που πραγματοποιήθηκαν από την αμερικανική υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας (FAA). Η αποκάλυψη έρχεται από τους New York Times. 

Εξωτερικός προμηθευτής της Boeing η εταιρεία Spirit AeroSystems, η οποία κατασκευάζει την άτρακτο των επιβατικών αεροσκαφών αυτών, πέρασε επιτυχώς μόλις έξι από τις δεκατρείς «δοκιμές» που έκανε η FAA, κατά το δημοσίευμα. Επιπλέον, ούτε η FAA, ούτε η Boeing ούτε η Spirit απάντησαν άμεσα, όταν επικοινώνησε μαζί τους το πρακτορείο ειδήσεων Reuters για να τους ζητήσει να σχολιάσουν τις πληροφορίες που ήρθαν από το δημοσίευμα των New York Times. 

Νωρίτερα χθες, ο Aμερικανός υπουργός Μεταφορών Πιτ Μπούτιτζετζ δήλωσε πως αναμένει η κατασκευάστρια εταιρεία Boeing, - μια από τις δυο μεγαλύτερες που κατασκευάζουν αεροπλάνα παγκοσμίως-  να συνεργαστεί πλήρως στις έρευνες που διενεργούνται από το υπουργείο Δικαιοσύνης και την εθνική υπηρεσία ασφάλειας των μεταφορών (NTSB) για το συμβάν της 5ης Ιανουαρίου, που θα μπορούσε να αποδειχθεί καταστροφικό αν το αεροσκάφος βρισκόταν σε μεγαλύτερο ύψος. 

Παράλληλα ο Μάικλ Ουίτακερ της FAA δήλωσε πως η υπηρεσία του και η εταιρεία Boeing ελπίζουν να συμφωνήσουν στις προϋποθέσεις που θα πρέπει να εκπληρωθούν από την κατασκευάστρια προκειμένου να αυξηθεί η παραγωγή των Max τις επόμενες εβδομάδες. 

Την προηγούμενη εβδομάδα, η FAA ανακοίνωνε πως διαπίστωσε προβλήματα «μη συμμόρφωσης» της Boeing προς τους κανόνες στον «έλεγχο της διαδικασίας παραγωγής», στον «χειρισμό και την αποθήκευση τμημάτων», καθώς και στον έλεγχο ποιότητας του «προϊόντος». 

Σημειώνεται ότι η αμερικανική εταιρεία Boeing πέρασε πιθανόν τη σοβαρότερη κρίση της ιστορίας της όταν δυο αεροσκάφη του συγκεκριμένου τύπου συνετρίβησαν, στην Ινδονησία και στην Αιθιοπία, χωρίς να επιζήσει κανείς από τους συνολικά 346 επιβαίνοντες, στα τέλη του 2018 και στις αρχές του 2019. Αιτία των δυστυχημάτων ήταν κυρίως πρόβλημα στο λογισμικό αποτροπής απώλειας στήριξης MCAS, που βασιζόταν σε δεδομένα μόνο ενός αισθητήρα, ενώ οι πιλότοι δεν είχαν εκπαιδευτεί για αυτό. Ολόκληρος ο στόλος των Max καθηλώθηκε από τον Μάρτιο του 2019 ως τον Νοέμβριο του 2020. Το ζήτημα επιλύθηκε και τα αεροσκάφη του τύπου εντέλει επέστρεψαν στους αιθέρες, αλλά τα Max εξακολουθούν να παρουσιάζουν ζητήματα

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ-Reuters

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πριγκίπισσα Νταϊάνα: «Η απάτη του BBC την άφησε εκτεθειμένη στο Παρίσι τη νύχτα που πέθανε» υποστηρίζει ο αδελφός της

Διεθνή / Πριγκίπισσα Νταϊάνα: «Η απάτη του BBC την άφησε εκτεθειμένη στο Παρίσι τη νύχτα που πέθανε» υποστηρίζει ο αδελφός της

Ο Τσαρλς Σπένσερ μιλά πρώτη φορά ανοιχτά για την περίφημη συνέντευξη Panorama του 1995 και τις τραγικές συνέπειες που θεωρεί ότι είχε στη ζωή της αδελφής του
LIFO NEWSROOM
Ευρωπαϊκή αμυντική βιομηχανία: «Πράσινο φως» στο πρώτο επενδυτικό πρόγραμμα της ΕΕ ύψους 1,5 δισ. ευρώ

Διεθνή / Ευρωπαϊκή αμυντική βιομηχανία: «Πράσινο φως» στο πρώτο επενδυτικό πρόγραμμα της ΕΕ ύψους 1,5 δισ. ευρώ

Οι ευρωβουλευτές κατέληξαν επίσης σε συμφωνία για τη δημιουργία ενός ταμείου για την επιτάχυνση του μετασχηματισμού των αλυσίδων εφοδιασμού στον τομέα της άμυνας (FAST)
LIFO NEWSROOM
Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο ζητά από την Πολωνία να αναγνωρίζει όλους τους γάμους ομόφυλων ζευγαριών

Διεθνή / Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο ζητά από την Πολωνία να αναγνωρίζει όλους τους γάμους ομόφυλων ζευγαριών

Το δικαστήριο ξεκαθάρισε ότι η Πολωνία δεν υποχρεώνεται να αλλάξει τη νομοθεσία της, αλλά οφείλει να αναγνωρίζει τους συγκεκριμένους γάμους όταν έχουν συναφθεί εντός της ΕΕ
LIFO NEWSROOM