Αυτή η «τσάντα για σάντουιτς» κοστίζει πάνω από 3.000 δολάρια

Αυτή η «τσάντα για σάντουιτς» κοστίζει πάνω από 3.000 δολάρια Facebook Twitter
Φωτ.: Getty Images
0

Η απόφαση να παίρνουμε στη δουλειά φαγητό από το σπίτι συνδέεται πολλές φορές με την προσπάθεια εξοικονόμησης χρημάτων. Εκτός αν επιλέξουμε για τη μεταφορά του την «τσάντα για σάντουιτς» που σχεδίασε ο Φάρελ Γουίλιαμς για τον οίκο Louis Vuitton. 

Αυτή η τσάντα κοστίζει πάνω από 3.000 δολάρια. Ο Φάρελ Γουίλιαμς φαίνεται πως άντλησε έμπνευση από την κλασική χάρτινη τσάντα για σάντουιτς ή κάποιο άλλο γεύμα, την οποία μεταμόρφωσε σε αξεσουάρ υψηλής ραπτικής. 

Η τσάντα παρουσιάστηκε στο σόου που πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι τον περασμένο Ιούνιο, με το οποίο ο Φάρελ Γουίλιαμς έκανε το ντεμπούτο του ως creative director του οίκου μόδας. Αντί για χαρτί, η μεγάλη τσάντα clutch είναι φτιαγμένη από δέρμα, «ακριβώς στο ίδιο χρώμα όπως οι διάσημες (χάρτινες) τσάντες για τα ψώνια του οίκου», ανέφερε η εταιρεία.

Αυτή η «τσάντα για σάντουιτς» κοστίζει πάνω από 3.000 δολάρια Facebook Twitter

Από τις 4 Ιανουαρίου ξεκίνησε η πώληση της τσάντας στο pop-up κατάστημα του Louis Vuitton στο δυτικό Χόλιγουντ και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να την αποκτήσουν πληρώνοντας 3.130 δολάρια. 

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που ο συγκεκριμένος οίκος μόδας- ή κάποιος άλλος- εμπνέεται από καθημερινά αξεσουάρ που συνήθως είναι πολύ φθηνότερα. Για παράδειγμα, στην κολεξιόν άνοιξη- καλοκαίρι 2007 ο Louis Vuitton είχε παρουσιάσει τη δική του εκδοχή της καρό πλαστικής τσάντας πολλαπλών χρήσεων που είναι γνωστή σε όλο τον κόσμο.

Αυτή η «τσάντα για σάντουιτς» κοστίζει πάνω από 3.000 δολάρια Facebook Twitter
Φωτ.: Getty Images
Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM