Από viral σκάνδαλο σε διαφημιστικό θρίαμβο: Πώς η Astronomer «έσωσε» την εικόνα της με τη Γκουίνεθ Πάλτροου

Από viral σκάνδαλο σε διαφημιστικό θρίαμβο: Πώς η Astronomer «έσωσε» την εικόνα της με τη Γκουίνεθ Πάλτροου Facebook Twitter
Gwyneth Paltrow/ Φωτ.: EPA
0

Σε μια από τις πιο απρόσμενες μεταστροφές δημοσιότητας του 2025, η τεχνολογική εταιρεία Astronomer, μέχρι πρότινος άγνωστη στο ευρύ κοινό, βρέθηκε στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος όταν ένα βίντεο από «kiss cam» σε συναυλία των Coldplay αποκάλυψε την τρυφερή στιγμή μεταξύ του CEO της, Andy Byron, και της επικεφαλής Ανθρώπινου Δυναμικού, Kristin Cabot – και τις συνέπειες που ακολούθησαν.

Το στιγμιότυπο έγινε viral. Οι δύο κορυφαίοι της εταιρείας παραιτήθηκαν λίγες ημέρες αργότερα. Και τότε, η Astronomer πήρε μια τολμηρή απόφαση: να αναστρέψει το αρνητικό κλίμα όχι απολογούμενη, αλλά διαφημίζοντας τον εαυτό της με τη βοήθεια του Χόλιγουντ.

Η απάντηση: Πάλτροου και Ράιαν Ρέινολντς ενώνουν δυνάμεις

Η εταιρεία συνεργάστηκε με το διαφημιστικό γραφείο Maximum Effort, το οποίο ίδρυσε το 2018 ο ηθοποιός Ράιαν Ρέινολντς και έγινε γνωστό για τις σατιρικές και ευρηματικές καμπάνιες του (Match.com, Mint Mobile, Deadpool). Μαζί δημιούργησαν ένα νέο διαφημιστικό σποτ με πρωταγωνίστρια την Γκουίνεθ Πάλτροου, η οποία εμφανίζεται ως «προσωρινή εκπρόσωπος» της εταιρείας, απαντώντας –υποτίθεται– στις πιο συχνές ερωτήσεις που δέχεται η Astronomer.

Το βίντεο, χωρίς να αναφέρεται άμεσα στο επίμαχο φιλί, σχολιάζει έμμεσα το σκάνδαλο με χιούμορ, αλλά κυρίως επικεντρώνεται στις υπηρεσίες και την αποστολή της εταιρείας. Το αποτέλεσμα; Ένα επικοινωνιακό «χτύπημα» που αναδείχθηκε σε παράδειγμα προς μίμηση για τον κόσμο του branding.

«Ένα case study για την επικοινωνία κρίσης»

Οι ειδικοί στις δημόσιες σχέσεις δεν άργησαν να εξάρουν την κίνηση. Η Kristi Piehl, διευθύνουσα σύμβουλος της Media Minefield, δήλωσε: «Δημιούργησαν ένα βίντεο αρκετά ευφυές, με μόλις τόση δόση αμφισημίας, ώστε να διαδοθεί στο διαδίκτυο και να φέρει εκατομμύρια δολάρια σε θετική δημοσιότητα».

Η Piehl τόνισε επίσης ότι το σενάριο της Πάλτροου ήταν «στοχευμένο» και σωστά εστιασμένο στο προϊόν, όχι στα παρελθόντα λάθη των στελεχών.

Ο Sam Amsterdam, επικεφαλής της Amsterdam Group Public Relations, χαρακτήρισε την ενέργεια της Astronomer «πλήρως επιτυχημένη»: «Δεν το αντιμετώπισαν ως κρίση. Ήταν μια στρατηγική απόπειρα ανακατασκευής του brand».

Ανάλογη ήταν η εκτίμηση και του Ryan McCormick από την Goldman McCormick PR: «Η Astronomer το πέτυχε. Και η δημόσια προσοχή γύρω τους μάλλον θα αυξηθεί στο εξής».

Σε ανάρτησή του στο LinkedIn, ο συνιδρυτής και νέος CEO της εταιρείας, Pete DeJoy, ευχαρίστησε δημόσια τη Maximum Effort για τη «σπουδαία δουλειά» και δήλωσε: «Όπως είπε και η Γκουίνεθ Πάλτροου, τώρα είναι η στιγμή να επιστρέψουμε σ’ αυτό που κάνουμε καλύτερα: να προσφέρουμε αποτελέσματα που αλλάζουν τα δεδομένα στους πελάτες μας.»

Το επεισόδιο, που ξεκίνησε με ένα στιγμιότυπο ερωτικής οικειότητας, κατέληξε σε μια διδασκαλία για τη δύναμη του storytelling και του στρατηγικού rebranding. Η Astronomer δεν επιχείρησε να κρυφτεί – επέλεξε να μιλήσει με τα δικά της μέσα και να ανακτήσει τον έλεγχο της αφήγησης.

Η τεχνολογία κοιτάει συχνά τα άστρα. Η Astronomer, όμως, φρόντισε να τα χρησιμοποιήσει.

Με πληροφορίες από Business Insider

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φωτιά στο κυβερνητικό κτίριο στο Κίεβο: Ο μεγαλύτερος ρωσικός αεροπορικός βομβαρδισμός από την αρχή του πολέμου

Διεθνή / Φωτιά στο κυβερνητικό κτίριο στο Κίεβο: Ο μεγαλύτερος ρωσικός αεροπορικός βομβαρδισμός από την αρχή του πολέμου

Πέρα από την πρωτεύουσα, εκρήξεις συγκλόνισαν την κεντρική πόλη Κρεμεντσούκ, όπου σημειώθηκαν διακοπές ρεύματος, καθώς και την Κριβίι Ριχ, στόχος χτυπημάτων σε υποδομές μεταφορών και πόλης
LIFO NEWSROOM
Ο «influencer του Θεού» γίνεται ο πρώτος άγιος της γενιάς των millennials

Διεθνή / Ο «influencer του Θεού» γίνεται ο πρώτος άγιος της γενιάς των millennials

Ο Ακούτις, που πέθανε από λευχαιμία σε ηλικία μόλις 15 ετών, είχε γίνει γνωστός για την αγάπη του στην τεχνολογία και ιδιαίτερα για τη δημιουργία ιστοσελίδων που κατέγραφαν «θαύματα» με σκοπό τη διάδοση της καθολικής διδασκαλία
LIFO NEWSROOM
«Ένα φλιτζάνι ρύζι τη μέρα»: 15.000 παιδιά σε κρίση υποσιτισμού μόνο σε έναν μήνα στη Γάζα, λέει η UNICEF

Διεθνή / «Ένα φλιτζάνι ρύζι τη μέρα»: 15.000 παιδιά σε κρίση υποσιτισμού μόνο σε έναν μήνα στη Γάζα, λέει η UNICEF

Η UNICEF προειδοποιεί για λιμό, με πάνω από 15.000 παιδιά να υποσιτίζονται σε έναν μόνο μήνα. Οι εικόνες πείνας και οι προετοιμασίες για νέα ισραηλινή επίθεση προκαλούν παγκόσμια ανησυχία
LIFO NEWSROOM
Ντουμπάι: 50 γραμμάρια κοκαΐνης έστειλαν Βρετανίδα ισόβια στο κολαστήριο Αλ Αουίρ

Διεθνή / Ντουμπάι: 50 γραμμάρια κοκαΐνης έστειλαν Βρετανίδα ισόβια στο κολαστήριο Αλ Αουίρ

Η ιστορία της 23χρονης Μία Ο’Μπράιαν σοκάρει: καταδικάστηκε σε ισόβια στο Ντουμπάι για κατοχή 50 γραμμαρίων κοκαΐνης - Η μητέρα της μιλά για φρικτές συνθήκες στην Αλ-Αουίρ, με καταγγελίες για βασανιστήρια, βιασμούς και απάνθρωπη μεταχείριση
LIFO NEWSROOM
Φωτιές σε Πορτογαλία - Ισπανία: Μάχη με τα μέτωπα - Έχουν καεί πάνω από 5,5 εκατ. στρέμματα

Διεθνή / Φωτιές σε Πορτογαλία - Ισπανία: Μάχη με τα μέτωπα - Έχουν καεί πάνω από 5,5 εκατ. στρέμματα

Μόλις την περασμένη Κυριακή, στην Ισπανία τερματίστηκε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης που ίσχυε επί εβδομάδες - Στην Πορτογαλία, σε μία μόνο φωτιά επιχειρούν 600 πυροσβέστες
LIFO NEWSROOM
Γεωργία: «Πεθαίνουμε για να αναπνέουν καθαρά οι Ευρωπαίοι»: Το σκοτεινό μυστικό της «πράσινης μετάβασης» της Ευρώπης

Διεθνή / Γεωργία: «Πεθαίνουμε για να αναπνέουν καθαρά οι Ευρωπαίοι»: Το σκοτεινό μυστικό της «πράσινης μετάβασης» της Ευρώπης

Καταγγελίες για ρύπανση, καρκίνους και καταρρεύσεις σπιτιών στην Τσιατούρα της Γεωργίας, καθώς η Ευρώπη εισάγει μαγγάνιο για πράσινη ενέργεια
LIFO NEWSROOM