Αδέσποτος σκύλος πήγαινε καθημερινά σε αντιπροσωπεία, τον υιοθέτησαν και του έδωσαν «δουλειά»

Αδέσποτος σκύλος πήγαινε καθημερινά σε αντιπροσωπεία, τον υιοθέτησαν και του έδωσαν «δουλειά» Facebook Twitter
0

Ένας αδέσποτος σκύλος στη Βραζιλία κατάφερε όχι μόνο να κερδίσει τις καρδιές των υπαλλήλων μιας αντιπροσωπείας αυτοκινήτων αλλά και μια θέση εργασίας σε αυτή, απλώς και μόνο επειδή εμφανιζόταν ανελλιπώς κάθε μέρα. 

Στην αρχή το προσωπικό της αντιπροσωπείας σκέφτηκε πως οι βόλτες του ζώου είναι κάτι προσωρινό και πως θα συνέχιζε προς αναζήτηση χαράς κάπου αλλού αλλά όσο περνούσε ο καιρός, ένα πράγμα ήταν βέβαιο- ο σκύλος ήταν αποφασισμένος να μείνει. Οπότε τον άφησαν. 

Η αντιπροσωπεία ονόμασε τον φιλικό σκύλο «Tucson Prime» και τον προσέλαβε, δίνοντάς του ακόμη και δική του ταυτότητα. 

Αδέσποτος σκύλος πήγαινε καθημερινά σε αντιπροσωπεία, τον υιοθέτησαν και του έδωσαν «δουλειά» Facebook Twitter
Αδέσποτος σκύλος πήγαινε καθημερινά σε αντιπροσωπεία, τον υιοθέτησαν και του έδωσαν «δουλειά» Facebook Twitter

Παρόλο που τον υιοθέτησαν τον Μάιο, η ιστορία του σκύλου άρχισε μόλις πρόσφατα να γίνεται viral όταν η Hyundai Brazil δημοσίευσε φωτογραφίες του στον επίσημο λογαριασμό της εταιρίας στο Instagram. 

Όπως εξήγησαν, το αρχικό σχέδιο ήταν απλώς να παρέχουν στον σκύλο καταφύγιο, αλλά οι ικανότητές του στην επικοινωνία με τους πελάτες, του έφεραν την «προαγωγή». 

Αδέσποτος σκύλος πήγαινε καθημερινά σε αντιπροσωπεία, τον υιοθέτησαν και του έδωσαν «δουλειά» Facebook Twitter
Αδέσποτος σκύλος πήγαινε καθημερινά σε αντιπροσωπεία, τον υιοθέτησαν και του έδωσαν «δουλειά» Facebook Twitter

Ο διευθυντής της τοπικής αντιποροσωπείας, Έμερσον Μαριάνο, είπε πως η ανταπόκριση του κόσμου ήταν παραπάνω από απλώς θετική, προσθέτοντας πως το εργασιακό περιβάλλον έχει επίσης βελτιωθεί χάρη στην τόσο «προστατευτική και πειθαρχημένη φύση» του σκύλου. 

Σχολίασε μάλιστα πως πολλοί πελάτες επιστρέφουν στο κατάστημα ακόμη και μετά την αγορά ενός αυτοκινήτου απλώς για να χαιρετίσουν τον σκύλο και να του φέρουν δώρα. 

Αδέσποτος σκύλος πήγαινε καθημερινά σε αντιπροσωπεία, τον υιοθέτησαν και του έδωσαν «δουλειά» Facebook Twitter
Αδέσποτος σκύλος πήγαινε καθημερινά σε αντιπροσωπεία, τον υιοθέτησαν και του έδωσαν «δουλειά» Facebook Twitter

Ο ίδιος πήρε την απόφαση να περιμαζέψει τον σκύλο μια βροχερή νύχτα όταν ένιωσε άσχημα για το αδέσποτο ζώο, οπότε τον προσκάλεσε μέσα και του πρόσφερε τροφή και νερό. Καθώς δέθηκε αμέσως μαζί του, πρότεινε στους υπολοίπους να τον υιοθετήσουν ως μασκότ. 

«Στην τελική, η εταιρία υπήρξε πάντα φιλική προς τα ζώα, οπότε τώρα αποφασίσαμε να το εφαρμόσουμε και κυριολεκτικά, έχοντας το δικό μας κατοικίδιο σε τόσο δύσκολους καιρούς με τόσα εγκαταλελειμμένα ζώα», είπε ο Μαριάνο.

Αδέσποτος σκύλος πήγαινε καθημερινά σε αντιπροσωπεία, τον υιοθέτησαν και του έδωσαν «δουλειά» Facebook Twitter

Μετά την υιοθεσία του, πήγαν τον Tucson σε γιατρό για όλα τα απαραίτητα εμβόλια και έχει γίνει όχι μόνο αληθινό μέλος της ομάδας, αλλά αναμένεται να πρωταγωνιστήσει επίσης σε μια εθνική διαφήμιση για την εταιρία. 

Αδέσποτος σκύλος πήγαινε καθημερινά σε αντιπροσωπεία, τον υιοθέτησαν και του έδωσαν «δουλειά» Facebook Twitter
Αδέσποτος σκύλος πήγαινε καθημερινά σε αντιπροσωπεία, τον υιοθέτησαν και του έδωσαν «δουλειά» Facebook Twitter
Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

Διεθνή / Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

«Το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της διεθνούς απόκρισης στις επικίνδυνες επιθέσεις των υποστηριζόμενων από το Ιράν Χούτι», τόνισε ο Βρετανός υπουργός Άμυνας
NEWSROOM
Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ