«Ada Kibris»: Μετά το «Turkaegean» η Τουρκία ξεκινά καμπάνια για τα κατεχόμενα

«Ada Kibris»: Μετά «Turkaegean» η Τουρκία ξεκινά καμπάνια για τα κατεχόμενα Facebook Twitter
φωτ.: Χ
0

Τα κατεχόμενα της Κύπρου παρουσίασαν στην Κωνσταντινούπολη το νέο του τουριστικό brand «Ada Kıbrıs», ελληνιστί «νήσος Κύπρος», στο πλαίσιο της προσπάθειας για ενίσχυση του τουρισμού και της διεθνούς εικόνας της περιοχής, σε μία προσπάθεια από τα κατεχόμενα και το τουρκικό κράτος για αναγνώρισή του, μετά και την ακύρωση του Turkaegean.

Ο ηγέτης των Τουρκοκυπρίων, Ερσίν Τατάρ, δήλωσε ότι το μέλλον της Κύπρου είναι ο τουρισμός, αναφερόμενος σε ραγδαία αύξηση του αριθμού πτήσεων και επισκεπτών από την Τουρκία. Παρά τις διεθνείς κυρώσεις και απομονώσεις, τόνισε ότι η τουριστική υποδομή έχει βελτιωθεί σημαντικά, με πλέον των 35.000 διαθέσιμων κλινών.

Ο Τατάρ υπογράμμισε ότι οι πτήσεις από την Τουρκία προς τα κατεχόμενα έχουν φτάσει τις 600 ανά μήνα, μεταφέροντας περίπου 500.000 ταξιδιώτες, γεγονός που αποτυπώνει την αυξανόμενη κινητικότητα και τουριστική προοπτική της περιοχής. Αναφερόμενος στην επιτυχία του TEKNOFEST KKTC που πραγματοποιήθηκε 1–4 Μαΐου στη Λευκωσία, ο Τατάρ ευχαρίστησε τον Σελτζούκ Μπαϊρακτάρ (γαμπρός του Ερντογάν, παντρεμένος με την Σουμεγιέ Ερντογάν και συν-επικεφαλής της εταιρείας Baykar των drone Bayraktar), σημειώνοντας ότι η επισκεψιμότητα ξεπέρασε τις 225.000, αναδεικνύοντας την KKTC ως μέρος όχι μόνο για τουρισμό αλλά και για τεχνολογία και καινοτομία.

Ο Τατάρ επανέλαβε τη στρατηγική λύσης δύο κρατών, δηλώνοντας ότι η ασφάλεια και η ύπαρξη των Τουρκοκυπρίων στηρίζεται:

  • Στην παρουσία του τουρκικού στρατού στο νησί
  • Στην εγγυητική ιδιότητα της Τουρκίας
  • Στη διατήρηση της πολιτικής ανεξαρτησίας του ψευδοκράτους

Χαρακτήρισε αδιανόητο να συζητηθεί η μείωση του ρόλου της Τουρκίας στην Κύπρο και κατηγόρησε την ΕΕ ότι επιδιώκει να μετατρέψει τους Τουρκοκυπρίους σε «απλή κοινότητα».

Η στήριξη από την Άγκυρα

Ο Αντιπρόεδρος της Τουρκίας Τζεβντέτ Γιλμάζ δήλωσε ότι η Άγκυρα στηρίζει πλήρως τον τουριστικό σχεδιασμό των κατεχομένων και υπογράμμισε:

  • Το 122 εκατομμύρια λίρες χρηματοδότησης στον τουρισμό και την πολιτιστική υποδομή από το 2024
  • Το πακέτο οικονομικής συνεργασίας των 21 δισ. δολαρίων
  • Την πρόθεση για ηλεκτροδότηση των κατεχομένων, μετά το έργο μεταφοράς νερού

Στόχος η τουριστική επαντοποθέτηση του ψευδοκράτους

Το brand «Ada Kıbrıs» στοχεύει να επανατοποθετήσει το ψευδοκράτος ως τουριστικό προορισμό με μοναδική ταυτότητα, αξιοποιώντας:

  • Θάλασσες, παραλίες, φυσικό τοπίο
  • Ιστορία και πολιτιστική κληρονομιά
  • Γαστρονομία και παραδοσιακή φιλοξενία

Ο Υφυπουργός Τουρισμού του ψευδοκράτους, Φικρί Ατάογλου, ευχαρίστησε την Τουρκία για τη στήριξη και κάλεσε όλους τους Τούρκους πολίτες να επισκεφθούν την περιοχή, προβάλλοντας τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του νησιού.

Στο τέλος της εκδήλωσης, πραγματοποιήθηκε παραδοσιακή παρουσίαση χορών και φωτογράφιση, παρουσία πολλών επισήμων, μεταξύ αυτών και του Τούρκου Υπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού, Μεχμέτ Νουρί Ερσόι.

Ο αποκαλούμενος πρωθυπουργός των κατεχομένων, Ουνάλ Ουστέλ, δήλωσε ότι επιθυμούν να ξεπεράσουν το στερεότυπο του "νησιού των καζίνο", και να αναδείξουν τη φυσική και πολιτισμική κληρονομιά της περιοχής. Σύμφωνα με τον ίδιο, το ψευδοκράτος δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τα ελληνικά νησιά, καθώς προσφέρει ισάξιες ή και ανώτερες εμπειρίες.

Το «Ada Kıbrıs» αποτελεί την αιχμή ενός πολιτικού και τουριστικού επαναπροσδιορισμού του ψευδοκράτους, με σαφή στόχο την τουριστική εδραίωση και τη διεθνή αναγνώριση. Πίσω από την καμπάνια, ωστόσο, διακρίνεται και το γεωπολιτικό αφήγημα της Τουρκίας για λύση δύο κρατών, με ενισχυμένο ρόλο στην περιοχή.

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οργή για τον AI Darth Vader στο Fortnite – Οι φαν του Star Wars και η SAG-AFTRA καταγγέλλουν «ψηφιακή νεκρομαντεία»

Διεθνή / Οργή για τον AI Darth Vader στο Fortnite – Οι φαν του Star Wars και η SAG-AFTRA καταγγέλλουν «ψηφιακή νεκρομαντεία»

Αντιδράσεις προκαλεί η χρήση τεχνητής νοημοσύνης για την αναπαραγωγή της φωνής του Τζέιμς Ερλ Τζόουνς – Καταγγελία από την ένωση ηθοποιών για παραβίαση εργασιακών δικαιωμάτων
LIFO NEWSROOM
Σκάνδαλο Perrier: Η Nestlé παραδέχεται παράνομες πρακτικές καθαρισμού – Το γαλλικό κράτος κατηγορείται για συγκάλυψη

Διεθνή / Σκάνδαλο Perrier: Η Nestlé παραδέχεται παράνομες πρακτικές καθαρισμού – Το γαλλικό κράτος κατηγορείται για συγκάλυψη

Έκθεση της Γαλλικής Γερουσίας αποκαλύπτει χρήση μη εγκεκριμένων φίλτρων σε φυσικά μεταλλικά νερά και σιωπή της κυβέρνησης Μακρόν από το 2022
LIFO NEWSROOM
Τούρκοι τουριστικοί πράκτορες ανησυχούν: Περίπου 1,5 εκατ. ντόπιοι θα πάνε στην Ελλάδα για διακοπές

Διεθνή / Τουρκία: Περίπου 1,5 εκατ. τουρίστες επιλέγουν την Ελλάδα για διακοπές

Τούρκοι τουριστικοί πράκτορες εκτιμούν ότι η Τουρκία έχει ανέβει στην 5η θέση στην κατάταξη των χωρών που επισκέπτονται περισσότερο την Ελλάδα - Οι Τούρκοι τουρίστες θα συνεισφέρουν 1 δισ. ευρώ στην ελληνική οικονομία
ΠΕΤΡΟΣ ΚΡΑΝΙΑΣ
Ο Ντόναλντ Τραμπ αφήνει τη Ρωσία και την Ουκρανία να τα βρουν μεταξύ τους

Διεθνή / Ο Ντόναλντ Τραμπ αφήνει τη Ρωσία και την Ουκρανία να τα βρουν μεταξύ τους

Ο Ντόναλντ Τραμπ ανακοίνωσε ότι Μόσχα και Κίεβο συμφώνησαν να ξεκινήσουν άμεσες συνομιλίες για την ειρήνη, χωρίς όμως αμερικανική διαμεσολάβηση. Ο Βλαντίμιρ Πούτιν εμφανίζεται επιφυλακτικός, ενώ ο Ζελένσκι εκφράζει ανησυχίες πως η απομάκρυνση των ΗΠΑ ωφελεί μόνο τη Ρωσία
LIFO NEWSROOM
Γάζα: Το Ισραήλ θέλει να «πάρει τον έλεγχο» όλης της Λωρίδας - 91 Παλαιστίνιοι νεκροί από βομβαρδισμούς

Διεθνή / Γάζα: Το Ισραήλ θέλει να «πάρει τον έλεγχο» όλης της Λωρίδας - 91 Παλαιστίνιοι νεκροί από βομβαρδισμούς

Το Ισραήλ ανακοίνωσε νέα στρατιωτική επέλαση στη Λωρίδα της Γάζας - Εισήλθαν μόλις πέντε φορτηγά με ανθρωπιστική βοήθεια μετά από δύο μήνες αποκλεισμού
LIFO NEWSROOM
Τέλος οι εξαγωγές πουλερικών της Βραζιλίας προς την ΕΕ λόγω γρίπης των πτηνών

Διεθνή / Τέλος οι εξαγωγές πουλερικών της Βραζιλίας προς την ΕΕ λόγω γρίπης των πτηνών

Μετά τον εντοπισμό κρούσματος σε εμπορική φάρμα, η Βραζιλία δεν μπορεί πλέον να εκδίδει τα απαραίτητα υγειονομικά πιστοποιητικά – Πλήγμα για τον μεγαλύτερο εξαγωγέα πουλερικών στον κόσμο
LIFO NEWSROOM