Η σοκολάτα KitKat είναι πολύ δημοφιλής στην Ιαπωνία, τόσο που οι ιθύνοντες της εταιρείας έχουν μανία με το να προσθέτουν νέα είδη γεύσεων στην σοκολάτα.

 

Βέβαια η δημοφιλία της σοκολάτας έχει εδραιωθεί στην Ιαπωνία και επειδή η λέξη KitKat μοιάζει με τη γιαπωνέζικη έκφραση Κitto Katsu που σημαίνει καλή τύχη.

 

 

 

Έτσι, στην Ιαπωνία η ποικιλία στις γεύσεις είναι τεράστια. Από την γεύση cheesecake, μπανάνα, έως το wasabi, ακόμα και γλυκοπατάτα, αλλά και πάρα πολλές άλλες γεύσεις.

 

 

 

Συγκεκριμένα, η σοκολάτα είναι διαθέσιμη σε περισσότερες από 400 ποικιλίες γεύσεων και πολλά χρώματα, σύμφωνα με τον Yuji Takeuchi, διευθυντή μάρκετινγκ της Nestlé Japan.

 

Μάλιστα, ο σεφ ζαχαροπλαστικής, Yasumasa Takagi είναι εκείνος που προτείνει και δημιουργεί νέες γεύσεις, έχοντας την «ευθύνη» για πάνω από 50 πρωτότυπες γεύσεις μέχρι στιγμής.

 

 

 

Σημειώνεται ότι στην Ιαπωνία η KitKat είναι η πρώτη σε πωλήσεις σοκολάτα και πολλοί καταναλωτές περιμένουν εναγωνίως κάθε φορά την νέα γεύση. «Οι άνθρωποι εδώ χαρίζουν μια σοκολάτα ο ένας στον άλλον για να πουν «όλα θα πάνε καλά» ή για να ευχηθούν καλή επιτυχία» υποστηρίζει ο διευθυντής μάρκετινγκ της εταιρείας.

 

 

 

Με πληροφορίες από CNN

 

Ακολουθήστε το LiFO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο LiFO.gr