Μια διαφήμιση κλιματιστικών που είχε χαρακτηριστεί ως σεξιστική, εμφανίστηκε σε πινακίδα του Νότιγχαμ διχάζοντας την πόλη. 

 

Η διαφήμιση που είχε ταξινομηθεί ως ακατάλληλη και είχε απαγορευτεί από τα λεωφορεία του Νότιγχαμ επανεμφανίστηκε σε διαφημιστική πινακίδα. Η διαφήμιση κλιματιστικών, που είχε χαρακτηριστεί ως «ατόφιος σεξισμός» από μία ακαδημαϊκό περιείχε τη φράση «Η γυναίκα σου είναι καυτή - Καλύτερα να φτιάξεις το Air Condition». Η διαφήμιση θα εμφανιζόταν σε επτά λεωφορεία στο Νότιγχαμ ωστόσο η Adverta, που τοποθετεί διαφημίσεις στα λεωφορεία και στα τραμ της πόλης, μπλόκαρε τη διαδικασία αναφέροντας πως συνιστά προσβολή. Από την πλευρά του ο Λι Ντέιβις, που σχεδίασε τη διαφήμιση, την περιέγραψε ως «ανώδυνο αστείο». 

 

Η καθηγήτρια Κάρι Πίτσερ, διευθύντρια του Κέντρου για Παιδιά, Νέους και Οικογένειες του Νότιγχαμ δήλωσε πως η διαφήμιση «είναι σαν κάτι να βγήκε από τη δεκαετία του 1950» και απηύθυνε έκκληση για την απομάκρυνσή της. «Αν είχα παιδιά σε νεαρή ηλικία δεν θα ήθελα να περνάνε από το σημείο πηγαίνοντας στο σχολείο, για το μήνυμα που τους δίνει [η διαφήμιση] για την κοινωνία», δήλωσε.  «To υποσυνείδητο μήνυμα που δίνεται είναι πως είναι εντάξει να σχολιάζουμε τα σώματα των γυναικών και να σχολιάζουμε τα σώματα των γυναικών σαν να ανήκουν σε κάποιον άλλον», ανέφερε στηλιτεύοντας και τη φράση «η γυναίκα σου». 

 

«Ακόμα δίνει το υποσυνείδητο μήνυμα ότι είναι ευθύνη του άνδρα να επισκευάσει τον κλιματισμό στο σπίτι», αναφέρει. Μία νέα νομοθεσία υπερψηφίστηκε τον προηγούμενο μήνα για την αναπαραγωγή των στερεοτύπων που σχετίζονται με το φύλο. Η καθηγήτρια Πίτσερ ξεκαθαρίζει ωστόσο πως δεν θέλει να δαιμονοποιήσει την εταιρεία ή τον ιδιοκτήτη της αλλά πρόκειται για μία ανόητη διαφήμιση που «πρέπει να αποσυρθεί». 

 

Η διαφήμιση σχεδιάστηκε από την εταιρεία Not Just Cooling του Λι Ντέιβις. Ο ίδιος ξεκαθάρισε πως δεν ήθελε να προσβάλει κανένα. «Είδα μια διαφήμιση σαν αυτή στην Αμερική, γέλασα και σκέφτηκα 'γιατί όχι'; Ο κλιματισμός είναι πολύ δύσκολο να διαφημιστεί», είπε. Παράλληλα είπε πως συζήτησε την ιδέα με τους μηχανικούς του, που είναι όλοι άντρες αλλά και με τη σύζυγό του και τη μητέρα του. «Η σύζυγος μου ξέρει πώς είμαι», είπε. «Πιστεύει ότι [η διαφήμιση] είναι αστεία γιατί γνωρίζει την αίσθηση του χιούμορ μου», πρόσθεσε. 

 

Παρότι η Adverta αρνήθηκε να τοποθετήσει τη διαφήμιση στα Μέσα μεταφοράς η Space Outdoor, διαχειρίστρια της πινακίδας στην οποία η διαφήμιση εμφανίστηκε αναφέρει ότι έλαβε μόνο θετικά σχόλια για την κίνησή της από όσους μίλησε ενώ υποστηρίζει πως όλες οι διαφημίσεις αξιολογούνται από ειδική ομάδα. «Δεν θα παρουσιάζαμε ποτέ κάτι που είναι αναξιοπρεπές, παράνομο ανήθικο και στη συγκεκριμένη περίπτωση βρήκαμε τη διαφήμιση καλόγουστη και μη προκλητική», είπε η εταιρεία. 

 

Με πληροφορίες από ΒΒC