Πρώην εργαζόμενοι του Facebook και της Google ξεκινούν εκστρατεία εναντίον του εθισμού στην τεχνολογία

Πρώην εργαζόμενοι του Facebook και της Google ξεκινούν εκστρατεία εναντίον του εθισμού στην τεχνολογία Facebook Twitter
0

Οι οργανισμοί Common Sense και Center for Humane Technology ξεκινούν μια νέα πρωτοβουλία για να προωθήσουν την επίγνωση των επιπτώσεων της τεχνολογίας στα παιδιά.

Το Center for Humane Technology, σε συνεργασία με την μη κερδοσκοπική Common Sense, ξεκινούν μια εκστρατεία που ονομάζεται «Truth About Tech» (Αλήθεια για την Τεχνολογία) για να αυξήσουν τον συναγερμό γύρω από το πώς οι νέες τεχνολογίες (όπως τα κοινωνικά δίκτυα) επηρεάζουν τα νεαρά μυαλά. Πίσω από τις δύο εταιρείες υπάρχει μια ομάδα πρώην υπαλλήλων του Facebook και της Google οι οποίοι πλέον είναι αφοσιωμένοι στο «να ανατρέψουν την κρίση της ψηφιακής προσοχής και στον επαναπροσδιορισμό της τεχνολογίας προς ένα καλύτερο συμφέρον της ανθρωπότητας».

Το Center for Humane Technology καθοδηγείται από τον πρώην ηθικιστή του σχεδιασμού της Google, Tristan Harris και τον πρώην επενδυτή και σύμβουλο του Facebook, Roger McNamee, ενώ ένα από τα διάσημα μέλη της ομάδας είναι ο Justin Rosenstein, ο οποίος βοήθησε να εφευρεθεί το κουμπί «Like» του Facebook.

Οι εταιρείες τεχνολογίας «δημιούργησαν την οικονομία της προσοχής και τώρα ασχολούνται με κάθε τρόπο για να συλλάβουν και να διατηρήσουν την ανθρώπινη προσοχή, συμπεριλαμβανομένης της προσοχής των παιδιών», δήλωσε σε συνέντευξή του ο Tristan Harris, συνιδρυτής και διευθυντής του Center for Humane Technology.

Ένας από τους στόχους της εκστρατείας είναι ωθήσουν τις τεχνολογικές εταιρείες να φτιάχνουν προϊόντα «λιγότερο διεισδυτικά και εθιστικά». Ένας άλλος είναι να εκπαιδεύσει τους καταναλωτές σχετικά με τους καλύτερους τρόπους χρήσης των μέσων ενημέρωσης μέσα στις οικογένειές τους. Η εκστρατεία στοχεύει επίσης στην προσέλκυση περισσότερων επαγγελματιών της τεχνολογικής βιομηχανίας στον σκοπό της.

Οι έρευνες της Common Sense, σε συνεργασία με διαφορετικούς οργανισμούς και ειδικούς, δείχνουν ότι οι έφηβοι καταναλώνουν κατά μέσο όρο εννέα ώρες σε διαφορετικά ψηφιακά μέσα ανά ημέρα, ενώ οι tweens (τα κορίτσια μεταξύ 9 και 14 ετών) καταναλώνουν έξι ώρες. Μια ξεχωριστή μελέτη από τον ψυχολόγο Jean Twenge διαπίστωσε ότι οι εθισμένοι χρήστες ψηφιακών μέσων έχουν 56% περισσότερες πιθανότητες να πούν ότι δεν είναι ευτυχισμένοι και 27% περισσότερες πιθανότητες να πάσχουν από κατάθλιψη.

Αυτό είναι το πιο πρόσφατο κεφάλαιο ενός ανερχόμενου κύματος αντίδρασης ενάντια στις μεγάλες τεχνολογίες. Κι ενώ πολλοί πρώην υπάλληλοι εταιρειών της Silicon Valley προσφέρουν απλόχερα σκληρή κριτική για τη βιομηχανία που τους γέννησε, οι πρωτοπόροι σκέφτονται νέους τρόπους για να τα κάνουν όλα έξυπνα, έτσι ώστε όλος ο κόσμος να συνεχίσει να τροφοδοτεί ασταμάτητα την τεχνολογία της πληροφορίας. Γιατί ξέρουν καλά, ότι εάν δεν ταίσεις το τέρας κάποια στιγμή θα πεινάσει τόσο πολύ που θα φάει εσένα.

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και 20 αιώνες συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Άκου την επιστήμη / Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και δύο χιλιάδες χρόνια συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Πώς μπορεί ένα έργο δύο χιλιάδων ετών να μιλά τη γλώσσα του σήμερα; Ο Θεόδωρος Παπαγγελής, διακεκριμένος φιλόλογος και ακαδημαϊκός, που δημοσίευσε πρόσφατα μια νέα μετάφραση των «Μεταμορφώσεων» του Οβιδίου, μιλά στον Γιάννη Πανταζόπουλο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Τech & Science / Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Μελέτη δείχνει ότι τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα όπως το ChatGPT-4 μπορούν να επηρεάζουν πιο αποτελεσματικά από τους ανθρώπους – Κίνδυνοι για εκλογές, παραπληροφόρηση και στοχευμένη χειραγώγηση
LIFO NEWSROOM
Τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης δίνουν μάχη με την ανθρώπινη μνήμη

Τech & Science / Τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης δίνουν μάχη με την ανθρώπινη μνήμη

OpenAI, Google, Meta και Microsoft επενδύουν σε chatbots που θυμούνται όλο και περισσότερα για τους χρήστες τους, ενισχύοντας την εμπειρία αλλά και τα ερωτήματα για την ιδιωτικότητα και την εκμετάλλευση των δεδομένων
LIFO NEWSROOM