Οι μπλε φωτογραφίες μαζεύουν περισσότερα likes στο instagram

Οι μπλε φωτογραφίες μαζεύουν περισσότερα likes στο instagram Facebook Twitter
1

Όταν η εταιρεία ανάλυσης δεδομένων οπτικής επικοικνωνίας Curalate ξεκίνησε μια ποσοτική έρευνα με σκοπό να δει τον αντίκτυπο των φωτογραφιών του instagram σύμφωνα με την απόχρωσή τους, εξήγαγε κάποια πολύ ενδιαφέροντα συμπεράσματα.

Έτσι, βάσει αυτών, οι φωτογραφίες όπου το κυρίαρχο χρώμα τους είναι το μπλε, τέινουν να συλλέγουν κατά 24% περισσότερα likes στο instagram σε σχέση με τις φωτογραφίες πορτοκαλί, κόκκινων και λοιπών αποχρώσεων. 

Η έρευνα της Curalate μελέτησε 8 εκατομμύρια φωτογραφίες, ως προς 30 διαφορετικά κριτήριά τους, και  διαπίστωσε επίσης ότι φωτογραφίες όπου μια μόνο απόχρωση καταλαμβάνει άνω του 40% του κάδρου, έλκουν περισσότερο το ενδιαφέρον των followers.

Παρόλα αυτά, οι λήψεις με αποχρωματισμένους τόνους, όπου τα χρώματα εμφανίζονται όχι και τόσο κορεσμένα, αλλά κάπως θαμπά, τείνουν και αυτές να έλκουν τα likes των χρηστών, ενώ οι φωτογραφίες που το φόντο (ουρανός, θάλασσα) υπερτερεί του κυρίως θέματος τους, εώς και 90%, τραβούν την προσοχή (και τα likes).

Μην απορήσετε λοιπόν, ιδιαίτερα τώρα που το instagram τοποθετεί διαφημίσεις, εάν οι μπλέ φωτογραφίες σας, έλκουν περισσότερα likes αλλά και περισσότερα διαφημιστικά μηνύματα.

(via)

Τech & Science
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εκατομμύρια παιδιά σε κίνδυνο καθώς επιβραδύνεται ο εμβολιασμός τους, σύμφωνα με παγκόσμια μελέτη

Τech & Science / Εκατομμύρια παιδιά σε κίνδυνο καθώς επιβραδύνεται ο εμβολιασμός τους, σύμφωνα με παγκόσμια μελέτη

Τα κρούσματα ασθενειών που προλαμβάνονται με εμβολιασμό αυξάνονται παγκοσμίως, θέτοντας σε κίνδυνο ζωές και εκθέτοντας τις πληγείσες χώρες σε αυξανόμενο κόστος για την αντιμετώπισή τους
LIFO NEWSROOM
Η Gen Z στο TikTok θέλει πίσω το BlackBerry: Η «νοσταλγία της τεχνολογίας» στα social media

Τech & Science / Η Gen Z στο TikTok θέλει πίσω το BlackBerry: Η «νοσταλγία της τεχνολογίας» στα social media

Οι χρήστες ανακαλούν τη φυσική αίσθηση του πληκτρολογίου, το trackball κάτω από τον αντίχειρα, αλλά κυρίως τη μνήμη μιας εποχής όπου το τηλέφωνο ήταν «εργαλείο» και όχι παράθυρο σε μια ψηφιακή πραγματικότητα χωρίς παύση
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια