Netflix: Τέλος στις χρεώσεις κοινής χρήσης κωδικών μετά τις αντιδράσεις στη Λατινική Αμερική

Netflix: Τέλος στις χρεώσεις κοινής χρήσης κωδικών μετά τις αντιδράσεις στη Λατινική Αμερική Facebook Twitter
Φωτ.: Unsplash
0

Το πρωί της Τετάρτης, εκατομμύρια συνδρομητές στη Λατινική Αμερική έλαβαν ένα email από το Netflix, όπου τους ενημέρωνε ότι αποσύρεται η νέα τιμολογιακή πολιτική σε Αργεντινή, Ελ Σαλβαδόρ, Γουατεμάλα, Ονδούρα και Δομινικανή Δημοκρατία.

Αντ' αυτού το Netflix αποφάσισε να θέσει σε ισχύ σε όλους τους συνδρομητές παγκοσμίως από τις αρχές του 2023, την εν εξελίξει δοκιμαστική πολιτική τιμολόγησης, την οποία εφάρμοσε για πρώτη φορά στο Περού, τη Χιλή και την Κόστα Ρίκα.

Από τον περασμένο Αύγουστο, όταν οι συνδρομητές στην Αργεντινή χρησιμοποιούσαν τον λογαριασμό τους για μεγάλο χρονικό διάστημα εκτός του νοικοκυριού τους, τους ζητήθηκε να αγοράζουν έναν νέο λογαριασμό,  για μια επιπλέον επιτρεπόμενη τοποθεσία χρήσης της πλατφόρμας. 

«Αφού ακούσαμε τα σχόλια των καταναλωτών, αποφασίσαμε να διακόψουμε τη λειτουργία «προσθήκη σπιτιού/νοικοκυριού», ανέφερε το email, που στάλθηκε επίσης σε χρήστες στο Ελ Σαλβαδόρ, τη Γουατεμάλα, την Ονδούρα και τη Δομινικανή Δημοκρατία.

Τον περασμένο μήνα, το Rest of World ανέφερε ότι οι συνδρομητές της Αργεντινής αντέδρασαν στην δοκιμαστική αυτή πολιτική τιμολόγησης του Netflix με επικριτικά σχόλια στα social media.

Οι συνδρομητές κυκλοφόρησαν το hashtag #ChauNetflix (#ByeNetflix) και δημοσίευσαν screenshots από τις ακυρώσεις των συνδρομών τους μετά την ανακοίνωση τον Ιούλιο. 

Ενώ οι χρεώσεις για νέα «προσθήκη νοικοκυριού» έχουν ανασταλεί, οι Αργεντινοί είναι πιθανό να αντιμετωπίσουν μια νέα αλλαγή στην χρήση κωδικού πρόσβασης εντός των επόμενων μηνών. 

Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, ο COO και επικεφαλής προϊόντων του Netflix, Greg Peters, επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία θα αναστείλει την κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης παγκοσμίως, ξεκινώντας από τις αρχές του 2023.

Όπως έχει ήδη κάνει στο Περού, την Κόστα Ρίκα και τη Χιλή ήδη από τον Μάρτιο, το Netflix θα χρεώνει τους συνδρομητές για να «προσθέτουν επιπλέον μέλη» στον λογαριασμό τους, εστιάζοντας σε επιπλέον χρήστες και όχι σε πρόσθετες τοποθεσίες/νοικοκυριά για τη χρήση της πλατφόρμας.

Οι λεπτομέρειες αυτής της στρατηγικής τιμολόγησης είναι το αποτέλεσμα των προσεκτικά μελετημένων πιλότων του Netflix. 

Αφού εξέτασε τα σχόλια και από τα δύο πειράματα τιμολόγησης που εφαρμόστηκαν στη Λατινική Αμερική, η Kumiko Hidaka, διευθύντρια παγκόσμιων επικοινωνιών προϊόντων και τεχνολογίας στο Netflix, είπε μιλώντας στο Rest of World ότι η προσθήκη μελών και όχι νοικοκυριών προσφέρει στους χρήστες μεγαλύτερη ευελιξία.

Το Netflix έχει επίσης κυκλοφορήσει μια νέα λειτουργία που θα επιτρέπει σε μεμονωμένους χρήστες να μεταφέρουν ιστορικά προβολής και εξατομικευμένες προτάσεις σε νέους λογαριασμούς, μόλις ισχύσουν οι περιορισμοί. 

Η Hidaka αρνήθηκε να σχολιάσει εάν είχαν καταγραφεί απώλειες συνδρομητών σε αγορές όπου δοκιμάστηκε η «προσθήκη νοικοκυριού».

Ωστόσο ορισμένοι ειδικοί εικάζουν ότι για να αναιρέσει την απόφασή του το Netflix,  πρέπει να έχει χάσει συνδρομητές. 

«Είναι απίθανο το Netflix να αποφάσισε να αποσύρει τη νέα τιμολογιακή του πολιτική μόνο και μόνο λόγω των αρνητικών κριτικών στα κοινωνικά δίκτυα», είπε στο Rest of ο Ezequiel Rivero, καθηγητής στο Πανεπιστήμιο του Μπουένος Άιρες, ο οποίος ερευνά τον ψηφιακό μετασχηματισμό της κινηματογραφικής και τηλεοπτικής βιομηχανίας παγκοσμίως.

«Εκτιμώ ότι έχασαν συνδρομητές από την πρώτη ανακοίνωση».

Πρόσθεσε δε, ότι παρόλο που το Netflix δεν έχει ακόμη ανακοινώσει ποιες θα είναι οι τιμές για την νέα τιμολογιακή πολιτική της «προσθήκης μέλους» ανά χώρα, τα αποτελέσματα θα είναι τα ίδια: αυξημένο κόστος για τους χρήστες.

Το Netflix θα πρέπει τώρα να αποφύγει τα λάθη που έκανε κατά τις προηγούμενες δοκιμές. 

«Η παραγωγή τοπικού ποιοτικού περιεχομένου θα έχει πολύ πιο θετικό αποτέλεσμα από την προσπάθεια ελέγχου των χρηστών» σημείωσε ο Joaquín Serpe, μέλος του Global Emergent Media Lab, στο Rest of World. 

«Γνωρίζω ότι το Netflix έχει γίνει ένας κολοσσός, πολύ μεγάλος για να τον διαχειριστεί κάποιος, αλλά η εστίαση για την προσέλκυση νέων συνδρομητών θα πρέπει να είναι στο περιεχόμενο και το IP».

Με πληροφορίες του RestoF World

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

Δεν υπάρχει δυνατότητα σχολιασμού

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ