Σύμφωνα με τη συμφωνία των τριών online γιγάντων τα τμήματα πωλήσεων των τριών εταιρειών θα μπορούν να προσφέρουν κάποιες από τις υπηρεσίες των άλλων δυο στους πελάτες τους. Aυτό θα επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να διαλέγουν οποιονδήποτε συνδυασμό από το πακέτο προσφορών Microsoft, AOL και Yahoo. Μαζί οι τρεις εταιρείες θα έχουν περίπου 22% της online διαφημιστικής αγοράς. Η κίνηση έρχεται ως αναγκαίο κακό από την αύξηση εσόδων των ανταγωνιστών Google του Facebook. Μόνο το Facebook έχει αυτή τη στιγμή το 16% της αγοράς και η Google to 9%, και οι δυο εταιρίες έχουν δει τα ποσοστά τους να αυξάνονται δραματικά τα τελευταία δύο χρόνια.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Ένα σπίτι στο Ψυχικό που σε γειώνει

Ιταλία: 32χρονος ομολόγησε γυναικοκτονίες σεξεργατριών - Θεωρείται κατά συρροή δολοφόνος

Τζάνειο: Με πολυοργανική ανεπάρκεια η 62χρονη - Αγνοείται ο βοηθός νοσηλευτή που έκανε τη μετάγγιση

Η σκληρή αλήθεια για την Ντίνα Κώνστα

Παναθηναϊκός - Ολυμπιακός: Το αντιαθλητικό φάουλ του Ναν και η χειρονομία του Φουρνιέ

σχόλια