Σύμφωνα με τη συμφωνία των τριών online γιγάντων τα τμήματα πωλήσεων των τριών εταιρειών θα μπορούν να προσφέρουν κάποιες από τις υπηρεσίες των άλλων δυο στους πελάτες τους. Aυτό θα επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να διαλέγουν οποιονδήποτε συνδυασμό από το πακέτο προσφορών Microsoft, AOL και Yahoo. Μαζί οι τρεις εταιρείες θα έχουν περίπου 22% της online διαφημιστικής αγοράς. Η κίνηση έρχεται ως αναγκαίο κακό από την αύξηση εσόδων των ανταγωνιστών Google του Facebook. Μόνο το Facebook έχει αυτή τη στιγμή το 16% της αγοράς και η Google to 9%, και οι δυο εταιρίες έχουν δει τα ποσοστά τους να αυξάνονται δραματικά τα τελευταία δύο χρόνια.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Οικογένεια Μαζωνάκη: «Για εμάς αξία έχει η ασφάλεια του Γιώργου, οτιδήποτε άλλο δεν μας αγγίζει»

Οι 20 πιο αμήχανες σκηνές σεξ στον κινηματογράφο: Μεταξύ αυτών, Μαντόνα, Σάρον Στόουν και Τζένιφερ Λόπεζ

Αποσωληνώθηκε και αναρρώνει η 14χρονη από την Κεφαλονιά: Ζήτησε να αγκαλιάσει γιατρούς και νοσηλευτές

Διαστρικό αντικείμενο προβληματίζει την επιστημονική κοινότητα - «Ίσως η τροχιά του να ήταν σχεδιασμένη»

«Κοινωνική άπνοια»: Τι είναι και γιατί χειροτερεύει έως και 47% τα Σαββατοκύριακα

σχόλια