Η Timex τρολάρει τα smartwatches σε διαφήμιση: Δείτε την ώρα χωρίς τα 1.249 αναπάντητα email

Η Timex τρολάρει τα smartwatches σε διαφήμιση: Δείτε την ώρα χωρίς τα 1.249 αναπάντητα email Facebook Twitter
0

Μπορεί η Apple να ηγείται της αγοράς των smartwatch, αλλά μία ιστορική εταιρεία με πολύ περισσότερο χρόνο στην ωρολογοποιία, θέλει να σας υπενθυμίσει τις χαρές των αναλογικών ρολογιών.

Η Timex προωθεί αυτή την περίοδο ένα νέο ρολόι σε μια διαφημιστική πινακίδα στη Νέα Υόρκη. Το ρολόι αξίας 140 δολαρίων, έχει σχεδιαστεί σε συνεργασία με την εταιρεία ρούχων Adsum με έδρα το Μπρούκλιν και έχει ήδη εξαντληθεί, αλλά το μήνυμα της διαφήμισης απολαμβάνει μια ξεχωριστή «ζωή», πέρα και πάνω από τις πωλήσεις.

«Μάθετε τι ώρα είναι χωρίς να βλέπετε ότι έχετε 1.249 αναπάντητα email», αναγράφεται στην κομψή, μινιμαλιστική διαφήμιση, αφήνοντας υπονοούμενα για τα «έξυπνα» ρολόγια που στέλνουν ειδοποιήσεις σε όσους τα φορούν. 

Η Timex ιδρύθηκε το 1854 και έγινε παγκοσμίως γνωστή για τα κλασικά της ρολόγια. Η Apple μπήκε σε αυτή την αγορά το 2015, όταν λάνσαρε την πρώτη σειρά των smartwatches της.

Παρότι η Timex επιμένει ότι τα παραδοσιακά ρολόγια δεν προκαλούν τόσο άγχος, οι χρήστες φαίνεται να στρέφονται στα έξυπνα ρολόγια. Στα μέσα του 2017 το Apple Watch ξεπέρασε τα Rolex και έγινε το Νο1 ρολόι στον πλανήτη. Έκτοτε, ο τεχνολογικός κολοσσός έχει αφήσει πίσω του ελβετικές εταιρείες όπως η Swatch και η TAG Heuer.

Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Strategy Analytics, το 2019 η Apple πούλησε 31 εκατομμύρια ρολόγια έναντι των 21 εκατομμυρίων κλασικών ρολογιών που τυλίχτηκαν σε ισάριθμους καρπούς, από τις ελβετικές φίρμες. 

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα συνδέονται με βλάβες σε όλα τα συστήματα του οργανισμού, σύμφωνα με νέα μελέτη

Τech & Science / Τα υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα συνδέονται με βλάβες σε όλα τα συστήματα του οργανισμού, σύμφωνα με νέα μελέτη

Οι συγγραφείς της μελέτης υποστηρίζουν ότι η εξάπλωση των UPF τροφοδοτείται από «επιθετικές εμπορικές πρακτικές» πολυεθνικών εταιρειών, οι οποίες επηρεάζουν τον δημόσιο διάλογο και αναστέλλουν ρυθμιστικές πρωτοβουλίες
LIFO NEWSROOM
Το Τρίτο Στάδιο: Η μυστηριώδης «γέφυρα» μεταξύ ζωής και θανάτου

Τech & Science / Το τρίτο στάδιο: Η μυστηριώδης «γέφυρα» μεταξύ ζωής και θανάτου

Η ικανότητα των κυττάρων να προσαρμόζονται και να μεταμορφώνονται μετά τον θάνατο υποδηλώνει ότι ο θάνατος ενός οργανισμού μπορεί να προσφέρει ευκαιρίες για την εμφάνιση νέων μορφών ζωής με την πάροδο του χρόνου
LIFO NEWSROOM