Η Τεχνητή Νοημοσύνη θα κάνει τις διαφημίσεις στο YouTube ακόμη πιο εκνευριστικές

Η Τεχνητή Νοημοσύνη θα κάνει τις διαφημίσεις του YouTube ακόμη πιο εκνευριστικές Facebook Twitter
Φωτογραφία: Pexels
0

Το YouTube θα αρχίσει να προβάλλει διαφημίσεις αμέσως μετά τις «κορυφαίες» στιγμές των βίντεό του. Πρόκειται για μια ακόμη λειτουργία από μια σειρά νέων εργαλείων της εταιρείας, τα οποία υποστηρίζονται από την Τεχνητή Νοημοσύνη (AI).

Η πλατφόρμα θα χρησιμοποιεί την εφαρμογή τεχνητής νοημοσύνης Gemini της Google για να εντοπίζει στα βίντεο τα σημεία «όπου το κοινό είναι περισσότερο αφοσιωμένο» και να επιτρέπει στις εταιρείες να τοποθετούν τις διαφημίσεις τους ακριβώς στο σημείο αυτό, όπως εξηγεί η εταιρεία σε σχετική ανάρτησή της.

Το YouTube έδωσε ένα παράδειγμα: Ένα βίντεο με πρόταση γάμου στην κορυφή ενός χιονισμένου βουνού θα μπορούσε να διακοπεί στρατηγικά με μια διαφήμιση αμέσως μετά τη στιγμή που ο γαμπρός κάνει την πρόταση.

Το νέο αυτό εργαλείο ονομάζεται «Peak Points», όπως ανακοίνωσε το YouTube σε εκδήλωση για τον εορτασμό των 20 χρόνων του την Τετάρτη.

Τα διαφημιστικά έσοδα της εταιρείας έφτασαν σχεδόν τα 8 δισεκατομμύρια ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2025, σημειώνοντας αύξηση 10% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Το ποσό αυτό δεν περιλαμβάνει τα επιπλέον έσοδα που αποφέρουν οι συνδρομές.

Επενδύοντας στην Τεχνητή Νοημοσύνη

Η Alphabet, μητρική εταιρεία της Google και του YouTube, καθώς σχεδιάζει την ανάπτυξή της, στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στην Τεχνητή Νοημοσύνη.

Τον περασμένο μήνα, η εταιρεία ανακοίνωσε επένδυση ύψους 75 δισεκατομμυρίων δολαρίων (65,9 δισ. ευρώ), με κύριο στόχο την ενίσχυση της υποδομής της για την Τεχνητή Νοημοσύνη μέσα στο 2025.

Ο τεχνολογικός κολοσσός προωθεί επίσης το Gemini σε συσκευές Android, ενώ επεκτείνει τις δυνατότητές του και για χρήση σε αυτοκίνητα, ρολόγια και τηλεοράσεις.

Το «Peak Points» αποτελεί τη νεότερη προσπάθεια της Google να αξιοποιήσει την Τεχνητή Νοημοσύνη για τη μεγιστοποίηση των διαφημιστικών εσόδων της.

Με πληροφορίες από Euronews


 

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Ε.Ε. αποσύρει iPhone από την αγορά λόγω υπερβολικής ακτινοβολίας

Τech & Science / Η ΕΕ αποσύρει iPhone από την αγορά λόγω υπερβολικής ακτινοβολίας

Η υπόθεση ξεκίνησε στη Γαλλία, όταν τεχνικοί έλεγχοι αποκάλυψαν ότι το συγκεκριμένο μοντέλο ξεπερνούσε το όριο SAR, δηλαδή τον δείκτη που υπολογίζει πόση ακτινοβολία απορροφά ο ανθρώπινος οργανισμός
LIFO NEWSROOM
Αυξάνονται τα κρούσματα υπνικής άπνοιας στους καύσωνες

Τech & Science / Αυξάνονται τα κρούσματα υπνικής άπνοιας στους καύσωνες

Η υπνική άπνοια, κατά την οποία η αναπνοή του ατόμου διακόπτεται κατά τη διάρκεια της νύχτας, δεν προκαλεί απλώς υπερβολική υπνηλία, αλλά μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο υπέρτασης, εγκεφαλικού επεισοδίου, καρδιακών παθήσεων και διαβήτη τύπου 2
LIFO NEWSROOM
Παγκόσμια βλάβη στη Microsoft: Προβλήματα σε Outlook, Teams, Minecraft και μεγάλες εταιρείες

Τech & Science / Παγκόσμια βλάβη στη Microsoft: Προβλήματα σε Outlook, Teams, Minecraft και μεγάλες εταιρείες

Η εταιρεία αναφέρει ότι «ορισμένοι χρήστες του Microsoft 365 ενδέχεται να αντιμετωπίζουν καθυστερήσεις ή δυσκολίες σύνδεσης», ενώ οι μηχανικοί της εργάζονται για την πλήρη αποκατάσταση των υπηρεσιών
LIFO NEWSROOM
Τουρκία: Σπίτι στην Πισιδία χτίστηκε με λίθους που φέρουν στα ελληνικά επιστολή του Ρωμαίου αυτοκράτορα Καρακάλλα

Τech & Science / Τουρκία: Σπίτι στην Πισιδία χτίστηκε με λίθους που φέρουν στα ελληνικά επιστολή του Ρωμαίου αυτοκράτορα Καρακάλλα

Το σπίτι χτίστηκε τη δεκαετία του 1950 από κατοίκους που, δίχως να το γνωρίζουν, χρησιμοποίησαν πέτρες από τα ερείπια της αρχαίας πόλης Τακίνα στο Πολυδώριο Πισιδίας
LIFO NEWSROOM