Η Microsoft παρουσίασε το νέο της λογότυπο

Η Microsoft παρουσίασε το νέο της λογότυπο Facebook Twitter
0

Η Microsoft παρουσίασε το ανανεωμένο της λογότυπο το οποίο διαθέτει ένα νέο σύμβολο, νέο τύπο γραμματοσειράς και χρώματος στην επωνυμία της εταιρείας.

Το σήματα κατατεθέν της Microsoft απεικονίζει το σύμβολο των Windows με τα τέσσερα τετράγωνα σε κόκκινο, πράσινο, μπλε και κίτρινο στην επάνω αριστερή θέση δίπλα στο όνομα της Microsoft το οποίο είναι γραμμένο με γκρι χρώματα και νέα γραμματοσειρά που ονομάζεται Segoe.

«Πέρασαν 25 χρόνια από τότε έχουμε να ενημερώσουμε το λογότυπο της Microsoft και τώρα είναι η τέλεια στιγμή για μια αλλαγή » ανέφερε η Microsoft παρουσιάζοντας το νέο λογότυπο.

Σύμφωνα με το ΑΜΠΕ, η Microsoft προχώρησε σε αυτή την αλλαγή πριν από το νέο κύμα των προϊόντων της που θα περιλαμβάνει τις νέες εκδόσεις των Windows 8, των Windows Phone 8, και τις υπηρεσίες του Xbox και το Office.

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και 20 αιώνες συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Άκου την επιστήμη / Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και δύο χιλιάδες χρόνια συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Πώς μπορεί ένα έργο δύο χιλιάδων ετών να μιλά τη γλώσσα του σήμερα; Ο Θεόδωρος Παπαγγελής, διακεκριμένος φιλόλογος και ακαδημαϊκός, που δημοσίευσε πρόσφατα μια νέα μετάφραση των «Μεταμορφώσεων» του Οβιδίου, μιλά στον Γιάννη Πανταζόπουλο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Τech & Science / Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Μελέτη δείχνει ότι τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα όπως το ChatGPT-4 μπορούν να επηρεάζουν πιο αποτελεσματικά από τους ανθρώπους – Κίνδυνοι για εκλογές, παραπληροφόρηση και στοχευμένη χειραγώγηση
LIFO NEWSROOM
Τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης δίνουν μάχη με την ανθρώπινη μνήμη

Τech & Science / Τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης δίνουν μάχη με την ανθρώπινη μνήμη

OpenAI, Google, Meta και Microsoft επενδύουν σε chatbots που θυμούνται όλο και περισσότερα για τους χρήστες τους, ενισχύοντας την εμπειρία αλλά και τα ερωτήματα για την ιδιωτικότητα και την εκμετάλλευση των δεδομένων
LIFO NEWSROOM