Η Meta δημιουργεί «ζώνη προστασίας 1,2 μ.» για την αποτροπή παρενοχλήσεων σε περιβάλλον VR

Η Meta δημιουργεί «ζώνη ασφαλείας 1,2 μ.» για την αποτροπή παρενοχλήσεων στην εικονική πραγματικότητα Facebook Twitter
Ζώνη προστασίας από τη Meta για περιβάλλοντα εικονικής πραγματικότητας - Πηγή φωτογραφίας: Meta
0

Η Meta, η μητρική εταιρεία τής Facebook, απέκτησε νέο feature με στόχο την αποτροπή παρενοχλήσεων και σεξουαλικών επιθέσεων σε περιβάλλοντα εικονικής πραγματικότητας


Η νέα λειτουργία θα δίνει στα άβαταρ των διαδικτυακών VR βιντεογκέιμς Horizon Worlds και Horizon Venues δίνει ένα ορατό «προσωπικό όριο» ενός και πλέον μέτρου ώστε να αποτρέπει τη στενή προσέγγιση άλλων. 

Σε ένα blog post χθες, Παρασκευή ο αντιπρόεδρος της Horizon, Βιβέκ Σάρμα εξήγησε πως η απόσταση τού 1,2 μέτρων είναι σε default λειτουργία για τους χρήστες στις δύο αυτές εφαρμογές. Έτσι, όταν ένα άβαταρ προωθείται στο όριο αυτό, απλώς θα σταματάει αυτομάτως


Μέχρι την εισαγωγή τής λειτουργίας αυτής, στις συγκεκριμένες εφαρμογές στα άβαταρ που πλησιάζουν υπερβολικά άλλα, θα εξαφανίζονται τα χέρια τους
 


Παρενοχλήσεις και σεξουαλικές επιθέσεις υπήρχαν πάντα online και σε περιβάλλον εικονικής πραγματικότητας. Για παράδειγμα, σύμφωνα με την ΜΚΟ Center for Countering Digital Hate τον Δεκέμβριο, οι ερευνητές της κατέγραψαν περί τις 100 δυνητικές παραβιάσεις στην πολιτική VR της Meta, μεταξύ αυτών σεξουαλικές παρενοχλήσεις και κακοποίηση, κατά τη διάρκεια 11 ωρών και τριάντα λεπτών καταγραφής της δραστηριότητας στην εφαρμογή VRChat. Καταγγελίες για ανάλογες συμπεριφορές έχουν γίνει και σε άλλες VR εφαρμογές - περιλαμβανομένων των Horizon Worlds και Horizon Venues.


Παρότι η αγορά VR είναι ακόμη σχετικά μικρή, τα προβλήματα αυτά ήδη υπάρχουν και αναμένεται να πολλαπλασιαστούν καθώς οι χρήστες χρησιμοποιούν ολοένα και περισσότερο αυτήν την τεχνολογία. Σύμφωνα με τον Σάρμα, η λειτουργία αυτή τής προσωπικής ζώνης προστασίας θα είναι default «καθώς θεωρούμε πως αυτό θα βοηθήσει να καθορίσουμε τα συμπεριφορικά πρότυπα κι αυτό είναι σημαντικό για ένα σχετικά νέο μέσο όπως το VR». 


Με πληροφορίες από CNN

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

20 χρόνια μετά την «Αιώνια λιακάδα ενός καθαρού μυαλού», υπάρχει πλέον η τεχνολογία διαγραφής αναμνήσεων;

Tech & Science / 20 χρόνια μετά την «Αιώνια λιακάδα ενός καθαρού μυαλού», υπάρχει πλέον η τεχνολογία διαγραφής αναμνήσεων;

Σίγουρα είμαστε πολύ πιο κοντά στο να μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την επιστήμη για να αλλάξουμε τις αναμνήσεις μας, από ό,τι ήμασταν πριν από μια εικοσαετία.
NEWSROOM