Η Gucci συνεργάζεται με το Snapchat στα πλαίσια της καμπάνιας Gift Giving

Η Gucci συνεργάζεται με το Snapchat στα πλαίσια της καμπάνιας Gift Giving Facebook Twitter
Ο γνωστός οίκος μόδας Gucci, αποφάσισε να συνεργαστεί με το Snapchat
0

Στα πλαίσια της καμπάνιας Gift Giving, που υλοποιεί ο γνωστός οίκος μόδας Gucci, αποφάσισε να συνεργαστεί με το Snapchat και να δημιουργήσει τους φακούς (Lens), που βασίζονται στην επαυξημένη πραγματικότητα. 

Ύστερα από την παλαιότερη συνεργασία του Dior με την εταιρία Rimowa μέσω Snapchat, αυτή είναι η δεύτερη φορά που ένα εξίσου γνωστό fashion brand επιλέγει να συνεργαστεί με το παραπάνω κοινωνικό δίκτυο. 

Η Gucci συνεργάζεται με το Snapchat στα πλαίσια της καμπάνιας Gift Giving Facebook Twitter
Φωτο: Snapchat

Η συγκεκριμένη ενέργεια γίνεται στα πλαίσια της διαφημιστικής καμπάνιας Gift Giving, που έχει ετοιμάσει η εταιρία και το βασικό της χαρακτηριστικό είναι η αξιοποίηση της επαυξημένης πραγματικότητας. Μάλιστα, οι Portal Lens, όπως ονομάζονται, είναι ήδη διαθέσιμοι από σήμερα στους χρήστες της εφαρμογής σε ολόκληρο τον κόσμο. 

Ανοίγοντας κανείς τους Portal Lens, οι οποίοι αποτελούν μια μορφή φίλτρου που υπάρχει στο Snapchat, μεταφέρεται σε ένα τροπικό νησί, όπου κυριαρχούν τα έντονα ολογραφικά χρώματα, δηλαδή τα χρώματα που υπάρχουν και στην κολεξιόν Gift Giving. Τέλος, πέρα από τα εντυπωσιακά χρώματα, αυτός ο 3D ψηφιακός χώρος περιλαμβάνει επίσης ένα μεγάλο Χριστουγεννιάτικο δέντρο με πολλά δώρα, μια παραλία, φοίνικες από τους οποίους πέφτουν ζαχαρωτά και έναν χιονάνθρωπο από άμμο. 

Με πληροφορίες από engadget/influenth

 

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σουηδία: Ο πρωθυπουργός παραδέχτηκε πως συμβουλεύεται το ChatGPT για «μια δεύτερη γνώμη» στις πολιτικές του αποφάσεις

Τech & Science / Σουηδία: Ο πρωθυπουργός παραδέχτηκε πως συμβουλεύεται το ChatGPT για «μια δεύτερη γνώμη» στις πολιτικές του αποφάσεις

«Όσο περισσότερο βασίζεται στη τεχνητή νοημοσύνη για απλά ζητήματα, τόσο μεγαλύτερος ο κίνδυνος να υπερεμπιστευτεί το σύστημα. Πρέπει να απαιτήσουμε αξιοπιστία. Δεν ψηφίσαμε το ChatGPT»
LIFO NEWSROOM
Θέλει να γίνει το Android των ανθρωποειδών ρομπότ: H OpenMind υπόσχεται επανάσταση στη συμβίωση ανθρώπου–μηχανής

Τech & Science / Θέλει να γίνει το Android των ανθρωποειδών ρομπότ: H OpenMind υπόσχεται επανάσταση στη συμβίωση ανθρώπου–μηχανής

Με λογισμικό ανοικτού κώδικα που επιτρέπει στα ρομπότ να επικοινωνούν, να μαθαίνουν και να συνυπάρχουν, η νεοφυής εταιρεία από τη Silicon Valley φιλοδοξεί να γίνει το λειτουργικό σύστημα των ανθρωποειδών ρομπότ της επόμενης εποχής.
LIFO NEWSROOM
Μούμια με τατουάζ

Τech & Science / Τα τατουάζ στα χέρια μιας μούμιας, ηλικίας 2.300 ετών, αποκαλύπτουν νέες πληροφορίες για την τεχνική τους στην αρχαία Σιβηρία

Οι αρχαιολόγοι ανακάλυψαν ότι τα τατουάζ της μουμιοποιημένης γυναίκας, που απεικονίζουν φανταστικά ζώα, δημιουργήθηκαν με άγνωστα εργαλεία, πιθανώς από βιοδιασπώμενα υλικά
LIFO NEWSROOM
Καρκίνος: Ξένοι ερευνητές με επικεφαλής Έλληνα καθηγητή ανέπτυξαν καινοτόμο μέθοδο για διάγνωση και θεραπεία

Τech & Science / Καρκίνος: Ξένοι ερευνητές με επικεφαλής Έλληνα καθηγητή ανέπτυξαν καινοτόμο μέθοδο για διάγνωση και θεραπεία

«Τα ευρήματα αυτής της έρευνας θα μπορούσαν να αποτελέσουν σημαντική εξέλιξη στη διάγνωση, την πρόγνωση και τη θεραπεία του καρκίνου», δήλωσε ο Κώστας Αρβανίτης
LIFO NEWSROOM
Πώς η κλιματική κρίση απειλεί τον εγκέφαλο: Οι επιπτώσεις της ζέστης σε νευρολογικές παθήσεις

Τech & Science / Πώς η κλιματική κρίση απειλεί τον εγκέφαλο: Οι επιπτώσεις της ζέστης σε νευρολογικές παθήσεις

Η ακραία ζέστη λόγω της κλιματικής αλλαγής επιδεινώνει νευρολογικές παθήσεις όπως η επιληψία, η άνοια και τα εγκεφαλικά - Τι αποκαλύπτουν επιστήμονες για τον «καυτό εγκέφαλο» και τις νέες προκλήσεις που έρχονται
LIFO NEWSROOM