Η Gucci συνεργάζεται με το Snapchat στα πλαίσια της καμπάνιας Gift Giving

Η Gucci συνεργάζεται με το Snapchat στα πλαίσια της καμπάνιας Gift Giving Facebook Twitter
Ο γνωστός οίκος μόδας Gucci, αποφάσισε να συνεργαστεί με το Snapchat
0

Στα πλαίσια της καμπάνιας Gift Giving, που υλοποιεί ο γνωστός οίκος μόδας Gucci, αποφάσισε να συνεργαστεί με το Snapchat και να δημιουργήσει τους φακούς (Lens), που βασίζονται στην επαυξημένη πραγματικότητα. 

Ύστερα από την παλαιότερη συνεργασία του Dior με την εταιρία Rimowa μέσω Snapchat, αυτή είναι η δεύτερη φορά που ένα εξίσου γνωστό fashion brand επιλέγει να συνεργαστεί με το παραπάνω κοινωνικό δίκτυο. 

Η Gucci συνεργάζεται με το Snapchat στα πλαίσια της καμπάνιας Gift Giving Facebook Twitter
Φωτο: Snapchat

Η συγκεκριμένη ενέργεια γίνεται στα πλαίσια της διαφημιστικής καμπάνιας Gift Giving, που έχει ετοιμάσει η εταιρία και το βασικό της χαρακτηριστικό είναι η αξιοποίηση της επαυξημένης πραγματικότητας. Μάλιστα, οι Portal Lens, όπως ονομάζονται, είναι ήδη διαθέσιμοι από σήμερα στους χρήστες της εφαρμογής σε ολόκληρο τον κόσμο. 

Ανοίγοντας κανείς τους Portal Lens, οι οποίοι αποτελούν μια μορφή φίλτρου που υπάρχει στο Snapchat, μεταφέρεται σε ένα τροπικό νησί, όπου κυριαρχούν τα έντονα ολογραφικά χρώματα, δηλαδή τα χρώματα που υπάρχουν και στην κολεξιόν Gift Giving. Τέλος, πέρα από τα εντυπωσιακά χρώματα, αυτός ο 3D ψηφιακός χώρος περιλαμβάνει επίσης ένα μεγάλο Χριστουγεννιάτικο δέντρο με πολλά δώρα, μια παραλία, φοίνικες από τους οποίους πέφτουν ζαχαρωτά και έναν χιονάνθρωπο από άμμο. 

Με πληροφορίες από engadget/influenth

 

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πιο κοντά στην απαγόρευση του TikTok οι ΗΠΑ, μετά την απόφαση της Βουλής των Αντιπροσώπων

Τech & Science / Πιο κοντά στην απαγόρευση του TikTok οι ΗΠΑ, μετά την απόφαση της Βουλής των Αντιπροσώπων

Η Βουλή των Αντιπροσώπων ψήφισε νομοθεσία που θα απαγορεύει το TikTok στις ΗΠΑ εάν ο ιδιοκτήτης της δημοφιλούς πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης με έδρα την Κίνα δεν πουλήσει το μερίδιό του
NEWSROOM