Η Snapchat ανακοίνωσε ένα εξαιρετικά ισχυρό δεύτερο τρίμηνο, στέλνοντας στα ύψη τις μετοχές της.

 

Τα νέα εργαλεία επαυξημένης πραγματικότητας, ο επανασχεδιασμός της εφαρμογής για Android και η επέκτασή σε νέες αγορές, έκαναν την εταιρεία να σημειώσει μια θεαματική ανάπτυξη το δεύτερο τρίμηνο του 2019. Ο αριθμός των χρηστών Snapchat αυξήθηκε κατά 8% από πέρυσι, και είναι πλέον 203 εκατομμύρια, δήλωσε η εταιρεία.

 

«Η ανάπτυξη της κοινότητας και των εσόδων είναι αποτέλεσμα πολλών μεταβάσεων που ολοκληρώσαμε τους τελευταίους 18 μήνες», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Evan Spiegel. «Προσβλέπουμε στην αξιοποίηση της δυναμικής μας και στην επίτευξη σημαντικής συνεχιζόμενης προόδου σε καθέναν από αυτούς τους τομείς».

 

Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 48% το δεύτερο τρίμηνο σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2018, στα 388 εκατομμύρια δολάρια. Η έκθεση έρχεται μετά την πρόβλεψη κερδών ρεκόρ για το Snapchat για το τρίτο τρίμηνο.


Η εταιρεία πρόσθεσε 13 εκατομμύρια χρήστες το δεύτερο τρίμηνο, πολύ πάνω από την πρόβλεψη που έκαναν αναλυτές οι οποίοι προέβλεπαν αύξηση της τάξης των δύο εκατομμυρίων. Ο αριθμός των στιγμιαίων ποστ που δημιουργήθηκαν κάθε μέρα αυξήθηκε σε 3,5 δισ. 

 

Η εταιρεία προσπαθεί να αντιμετωπίσει τις ανησυχίες  σχετικά με την ασφάλεια των εφαρμογών και πρόσθεσε νέες λειτουργίες εφαρμογών Android για να αυξήσει τη χρήση της. Ο Spiegel δήλωσε ότι η εφήμερη φύση των μηνυμάτων Snapchat, τα οποία διαγράφονται μετά την αποστολή τους, δημιουργούν μια πιο οικεία εμπειρία από ό, τι βρίσκουν οι χρήστες σε άλλες πλατφόρμες. «Ο τρόπος με τον οποίο κατασκευάσαμε την υπηρεσία μας ενισχύει την ιδιωτικότητα των χρηστών και προχωράει προς τα εμπρός, κάτι που πάντα θα έχουμε κατά νου», ανέφερε.